خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اولویت حوزه‌های علمیه تربیت نیروهای کارآمد و کارساز است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اولویت حوزه‌های علمیه تربیت نیروهای کارآمد و کارساز است

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه کمبود کمی و کیفی نیروی انسانی در حوزه‌های علمیه وجود دارد، گفت: حوزه‌های علمیه باید نسبت به تربیت نیروهای کارآمد و کارساز اقدام کنند و هیچ کاری بزرگتر از تربیت نیروی انسانی نیست.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز (۲۳ مرداد ماه) در دیدار با در دیدار با مدیران مدارس علمیه خراسان‌ جنوبی گفت: کار حوزه های علمیه کار بسیار عظیمی است، از چهارصد سال قبل که استعمار با بلند پروازی سلطه بر جهان شکل گرفته و از ۲۰۰ سال قبل که پا در کشور های اسلامی گذاشته و فی المثال در سقوط آندلس اسلامی در طرح و برنامه ها و دشمنی های خود از هیچ چیز فروگذار نکرده اند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: بخش اعظمی از برنامه آنها از بین بردن نیروهای کارساز بوده که به اشکال مختلف این کار را کرده اند، زمانی که یک فرصت مناسب گیرشان می کند طرح و برنامه های فراوانی داشتند مثل رضا خان پلید که جنایت های فراوانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی افزود: یکی از اقدامات دشمن از بین بردن نیروهای کارساز و کارآمد جهان اسلام است چون توجه دارند که در هر امر و مدیریتی حرف اول و آخر را نیروی انسانی می زند و وقتی هم در ایران انقلاب شد در طرح و برنامه خود ۱۷ هزار نفر را در ایران اسلامی توسط منافقین ترور کردند.

وی گفت: به شهادت رساندن ۲۵۰ هزار نفر از نیروهای کارآمد از جمله شهید مطهری‌ها، شهید صدرها، شهید بهشتی‌ها و شهید چمران‌ها و تحمیل هشت سال جنگ و راه انداختن داعش نمونه ای از جنایت‌های انجام شده استکبار برای از بین بردن نیروهای کارساز و کارآمد است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، بیان داشت: حوزه‌های علمیه باید نسبت به تربیت نیروهای کارآمد و کارساز اقدام کنند و هیچ کاری بزرگتر از تربیت نیروی انسانی نیست، ایجاد ناامیدی‌ در جامعه اسلامی ثمره جنگ‌های روانی دشمن است، کمبود کمی و کیفی نیروی انسانی در حوزه‌های علمیه وجود دارد، ما نیروهایی را باید برای فردایی تربیت کنیم که اگر دنیا را به اسلام دعوت می کنیم بتوانیم تغذیه فکری آنها را داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی در پایان خاطر نشان کرد: البته علاوه بر حل مشکلات بیرونی باید به تربیت درونی طلاب نیز توجه شود و بدانیم در مسیر حق سختی های بسیار وجود دارد که باید صبر کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *