خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ائمه جماعت پناه روحیه مردم هستند/ مساجد باید حاکم بر اخلاق و سلوک در جامعه باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ائمه جماعت پناه روحیه مردم هستند/ مساجد باید حاکم بر اخلاق و سلوک در جامعه باشد

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه دشمن در همه گزینه ها علیه انقلاب اسلامی ناکام مانده است، گفت: مساجد باید حاکم بر اخلاق، فرهنگ و رفتار و حُسن سلوک در خانواده ها و جامعه و بازار باشند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز (۰۹ مرداد ماه) در دیدار با ائمه جماعت مساجد شهر بیرجند، گفت: شرایط دنیا به صورتی قرار گرفته بود که اگر انقلاب اسلامی صورت نمی گرفت اسلام محو می شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت:   شرایط جهان به گونه ای رقم خورده بود طی مدت ورود ۴۰۰ ساله استعمار که همه برنامه ها هدفمند اجرا می شد و شرق کمونیسم و غرب لیبرالیسم یک هدف انجام می دادند و آن اسلام را مقراض می کردند به طوری که بلوک غرب قوی تر بود و به تعبر امام خمینی(ره) شوروی را هم آمریکا بازی داده است، و دولت ایران دست صهیونیست ها قبل از انقلاب بود و هیچ کس حق دخالت نداشت.

وی ادامه داد: وحشت قبل از انقلاب بر کشور حاکم شده بوداگر انقلاب نمی شد و جلوی این سیل عظیم شرک و کُفر گرفته نمی شد از اسلام اثری باقی نمی ماند و بیش از ۴۰ سال است که انقلاب اسلامی همه برنامه های استعمار را به هم ریخته است و به دنبال این هستند تا از ریشه انقلاب را از بین ببرند.

امام جمعه بیرجند، ابراز کرد:  اگر استکبار و وهابی ها و بهایی ها و باقی مدعی ها بر جامعه مسلط شوند اثری از جامعه باقی نخواهند گذاشت و این یک مسئله ساده ای نیست و بسیاری نمی دانیم و بی تفاوت نسبت به متوقف شدن انقلاب هستیم.

وی افزود:  انقلاب اسلامی نیامده است که برداشته شود و با تحمیل جنگ، فتنه، توطئه و تحریم و … نمی توانند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند و پیش از پیروزی به این انقلاب وعده داده شده بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، بیان داشت:  دشمن در همه گزینه ها علیه انقلاب اسلامی ناکام مانده است، این مشکلاتی که پیش می آید آزمایش است و بدانید انقلاب اسلامی ساقط شدنی نیست چون در جهان کاری کرده است که دیگر کسی حرف آمریکا را نمی خواند.

وی افزود: ائمه جماعت پناه روحیه مردم هستند، مردم ایران بیش از ۴۰ سال است که با تحمل مشکلات خیلی خوب پای انقلاب ایستاده اند و به عنوان فرماندهان جبهه فرهنگی و سیاسی باید مردم را نگهداری کنید.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، اظهار داشت:  متاسفانه در زمینه تبلیغات ضعیف هستیم و با طرح و ابتکار و هم افزایی و مشورت این فرصت طلایی محرم را از دست ندهید و پاسخ این تبلیغات های دشمن را بدهید.

حجت الاسلام ولمسلمین حاج آقای عبادی در پایان خاطر نشان کرد: مساجد باید حاکم بر اخلاق، فرهنگ و رفتار و حُسن سلوک در خانواده ها و جامعه و بازار باشند و مساجد کل جامعه هستند و بدانید مردم دنیا با شما خواهند بود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *