خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: رسالت مهم انقلاب اسلامی تغییر جهان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: رسالت مهم انقلاب اسلامی تغییر جهان است

حجت الاسلام و المسلمین  عبادی با بیان اینکه اینکه نقشه زندگی در تمام امور در «نماز جمعه» ترسیم شده است، گفت: اصل رسالت انقلاب تغییر جهان است و این آزمایش های بزرگی که هر روز پیش می آید نشانه های قبل از ظهور است و انقلاب اسلامی تمام محاسبات جهان را به هم ریخته است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز(۰۵ مرداد) در دیدار با سرپرست و اعضای ستاد نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: نماز سیاسی و عبادی جمعه همه امور را به عبودیت پروردگار گره می زند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سیاست تدبیر است، افزود: هر امری باید تدبیری داشته باشد و زندگی به نقشه راه نیازمند است و خداوند که دین را تشریح و انبیا را ارسال کرده است در دین مبین اسلام نماز جمعه را تشریح فرمود.

وی ادامه داد: معنی نماز جمعه این است که در کنار عدالت، امامت و عصمت و طهارت باید نقشه کلی را مردم در نماز جمعه بشنوند و با اولویت مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره آشنا شوند و بدانند که جامعه در چه شرایطی قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی خاطر نشان کرد: اگر در انجام غدیر نفوذ صورت نمی گرفت و در طرح اولیه دین در کنار عبادات امور دست اهلش باقی بماند، دشمنان پیامبر اکرم(ص) متصدی امور نمی شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جایگاه نماز جمعه این است که نقشه زندگی در تمام ابعاد می تواند ترسیم کند، ادامه داد: نماز جمعه حدود ۱۴۰۰ سال است که راه صحیح را در برابر انواع انحراف ها نشان داده است.

وی در ادامه گفت:  آن چه که بر عهده انقلاب اسلامی قرار دارد این نیست که تمام اسلام را پیاده کند و کارش این است که تغییراتی در ساختار جهان به وجود آورد تا زمینه ظهور آماده شود و انقلاب اسلامی با همه ریزش ها و نظرات مخالف کار خود را انجام می دهد.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی صحنه جهان را انقلاب اسلامی تغییر داده است، افزود: اصل رسالت انقلاب همین است و این آزمایش های بزرگی که هر روز پیش می آید نشانه های قبل از ظهور است و انقلاب اسلامی تمام محاسبات جهان را به هم ریخته است.

وی عنوان کرد: اربعین حسینی رمز غدیر است و مردم برای قیام عادلانه حسین(ع) و نجات از دنیای تاریک به اربعین می آیند.

امام جمعه بیرجند تاکید کرد:  کوچکترین قدمی که بر دارید برای نجات انسان است و مشکلاتی بر سر راه این میراث ۱۴۰۰ ساله وجود دارد که طبیعی است.

انتهای پیام/

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *