خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: درخصوص مصرف آب و برق باید توجه ویژه داشت

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: درخصوص مصرف آب و برق باید توجه ویژه داشت

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: به شیوه ای باید با مردم صحبت کرد که هنگام مصرف آب و برق توجه ویژه به اصلاح الگوی مصرف داشته باشند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز (۲۹ تیر) در دیدار با معاون بازرسی و انتصاب دبیران شورای فرهنگی وزارت نیرو، گفت: وزارت نیرو ساز و کار درستی انتخاب کرده که از آقایان علما استفاده می کند و بسیار کار شایسته است امیدواریم تولیدات حوزه علمیه به یک حد نصاب برسد که هر جایی که نیاز است درصد قابل قبولی روحانی حضور داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت:  روحانیت  وظایف مختلفی بر عهده دارند که یکی از آنها مسئله سبک زندگی است و همچنین پرهیز از اسراف در آب و برق اما باید توجه به مسئله هنر و تبلیغات داشت باید در این زمینه بسیار کار کرد چرا که به صورت معمولی در خصوص مصرف بهینه آب و برق زیاد گفته شده از رسانه‌ها هم بارها گفته شده است اما در خصوص افراط در مصرف آب و برق شکایت ها بسیار است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی یادآور شد: متاسفانه در خصوص مصرف آب و برق برخی افراد بی تفاوت هستند، حتی در مقیاس‌های جهانی نیز مصرف کشور ما بسیار زیاد است لذا لازم است موجی ایجاد شود و با توجه به اینکه کشور در وضعیت نیمه خشک قرار دارد باید مصرف کم شود.
وی ادامه داد: اسراف و مصرف بیش از از حد برای یک کشور بسیار خطرناک است و این مسئله از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.
نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، ابراز داشت:  افراد لیبرالی در کشور وارد شدند و برخی صحنه ها تاثیرگذار بودند اما اکثریت جامعه کشور ما انقلابی هستند و باید بدانند که وضعیت چگونه است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید یک طرح نو آغاز شود که در آن طرح در خصوص مصرف بهینه، موثر واقع شود، به شیوه ای باید با مردم صحبت کرد که هنگام مصرف آب و برق توجه ویژه به اصلاح الگوی مصرف داشته باشند.

انتهای پیام/

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *