خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تمام تلاش دشمن در آسیب رساندن به شورای نگهبان تهاجم به نظام است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تمام تلاش دشمن در آسیب رساندن به شورای نگهبان تهاجم به نظام است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اهمیت همه جانبه ای که مسئولیت شورای نگهبان در دست دارد، گفت: تمرکز دشمن در جهت آسیب رساندن به این نهاد است باید توجه داشت که دشمن تهاجم دارد تا نظام را فلج کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز (۲۶ تیر) در دیدار با دیدار مسئول و کارکنان دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان استان به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان، گفت: قداست شورای نگهبان در آنچه به عنوان قانون در کشور صورت می گیرد مطابق با شرع باشد چرا که هدف انقلاب اسلامی نیز این بود، همچنین در حفظ امانت آرای مردم که در واقع سرنوشت و آینده کشور و نسل ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت:  جای تعجب نیست که درگذشته یا امروز و فردا، افراد دگراندیش در داخل و خارج به شورای نگهبان تهاجم داشته باشند و طبیعی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی گفت:  اصولاً حفظ و حراست از حقوق اجتماعی در همه کشورها در قالب‌های مختلف یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت همه جانبه ای که مسئولیت شورای نگهبان در دست دارد و تمرکز دشمن در جهت آسیب رساندن به این نهاد است باید توجه داشت که دشمن تهاجم دارد تا نظام را فلج کند راه های زیادی هم وجود دارد از جمله تطمیع و تهدید لذا علاوه بر آنکه خود را به خدا برای حفاظت میسپارید خودتان از خود حفاظت کنید.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: اگر در کار نهاد شورای نگهبان سستی شود ممکن است به خواست دشمن برسد، در این کار خیر جز خدا هیچ کس را شریک نکنید این مسئله به جمع برمی‌گردد که اگر ضعفی حاصل شود ضرر آن نیز به جمع برمیگردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *