خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تنها نسخه حل مشکلات امروز جامعه بشری بازگشت به مکتب ائمه اطهار است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تنها نسخه حل مشکلات امروز جامعه بشری بازگشت به مکتب ائمه اطهار است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه امروز مشکل بشر این است که راه اوصیا را رها کرده و راه دیگران را رفتند، گفت: نسخه حل مشکلات فقط یکی است و آن برگشتن به راه اوصیاءالله است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز (۲۶ تیر) در دیدار با دست اندرکاران و مسئولان کمیته های مردمی اجلاسیه ملی جهادگران کشور در شهرستان فردوس، گفت: مردم این خطه با سوابق و تمدن کهن و فرهنگ غنی و پیش‌ترتحت عنوان جنوب خراسان مردمی که دارای فرهنگ ویژه‌ای هستند یاد شده است، غیر از شهود تاریخی در تجربه خود بنده نیز این موضوع وجود دارد.

وی ادامه داد: در دوران خدمت در ارتش جمهوری اسلامی که حدود ۱۶ سال در مرکز آموزش ۰۴ بیرجند، بودم تقریباً از همه جای ایران سرباز داشتیم و این تجربه بود که مردمان جنوب خراسان بسیار فرهنگ غنی دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: درجهت ارزش های دینی و انقلابی و خدمات انسانی و انسان دوستانه برخی فقط مدعی هستند اما آفراد با تعهد، حس بشردوستانه را عملی می کنند.

وی افزود:  آنچه که به عنوان عید غدیر نامیده می شود یک نقطه جغرافیایی و تاریخی نیست بلکه این است که  اولین انسانی که روی زمین تا آخرین انسان، زمین بدون خلیفه خدا نخواهد بود همواره حجت الهی و اولیای آنها به صورت یک رشته متصل هستند و خواهند بود.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: از ادعا ها و سوء استفاده ها که بگذریم آنچه که به مراتب تحقق پیدا خواهد کرد در مکتب انبیا و ائمه اطهار است چرا که آنها به صدق گفتند و عمل کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی یادآور شد:  امروز بزرگترین جنایتکاران تاریخ حرف از حقوق بشر می زنند، غربی که سوابق نگین دارد از دوران های قبل از اسلام و بعد از اسلام در دوران های جنگ صلیبی از فسادی که در دوران های آندلس داشته و از ۵۰۰ سال قبل اروپایی ها به عنوان استعمارگر وارد کشورهای دیگر شدند از جمله قاره آمریکا به طوری که ۶۰ تا ۸۰ میلیون از بومی های آمریکا را کشتند و روی قبر و آنها ایالات متحده را ساختند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، ابراز داشت:  مشابه این کار در آفریقا و بعد از آن در ایران انجام دادند به طوری که در جنگ جهانی اول نیمی از جمعیت ایران را در قحطی ساخته دست انگلیس از بین بردن که باید این سوابق تبیین شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:  امروز در جنگ های اقتصادی، جنگ تحمیلی و حمایت از صدام با زخم های بزرگ و کاری که به پیکره انسانیت وارد ساختند همواره نشان دهنده اندیشه غرب هستند، اما اندیشه اسلامی اینگونه است که بزرگان این دین همواره استغفار می کردند که حق کسی ضایع نشود.

امام جمعه بیرجند، گفت:  امروز به برکت انقلاب اسلامی جبهه های ایمانی در جای‌جای مختلف شکل گرفته از کسانی که دور هم جمع شدن تا فتنه های غربی همچون داعش را نابود کردند و افرادی که برای حفظ دین و ناموس از جان خود گذشتند.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی یادآور شد:  باید با جهاد تبیین مشخص کرد که چه کسی راست و چه کسی دروغ می گوید، همه مشکلات بشر به فراموش کردن غدیر برمیگردد، اگر در غدیر حکومت به دست ائمه اطهار(علیه السلام) می افتد هیچگاه این اتفاقات و بی عدالتی ها رخ نمی داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی ادامه داد:  امروز مشکلات بشر این است که راه اوصیا را رها کرده و راه دیگران را رفتند و نسخه حل مشکلات فقط یکی است و آن برگشتن به راه اوصیاءالله است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در پیچ و خم سخت تاریخ پدران ما این راه ناب را به ما منتقل کردند و ما وظیفه داریم این راه را به جهانیان منتقل کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *