خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تامین امنیت شغلی و امنیت سلامت در جامعه دو وظیفه با اهمیت تامین اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تامین امنیت شغلی و امنیت سلامت در جامعه دو وظیفه با اهمیت تامین اجتماعی است

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با بیان اینکه مسئله امنیت شغلی و امنیت سلامت بسیار حائز اهمیت است، گفت: وقتی امنیت هرکسی در معرض آسیب قرار بگیرد آزرده است، احیای این دل آزرده از تعمیر کعبه بالاتر است.

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز (۲۵ تیر) در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان تامین اجتماعی خراسان جنوبی به مناسبت هفته تامین اجتماعی، ضمن تبریک ایام عید غدیرخم، گفت: در این توفیق خدمتگزاری که به شما داده شده است خدا را شکر کنید.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، ابراز داشت: در حالیکه، کار تامین اجتماعی به عنوان شغل مطرح هست منافاتی با قصد قربت ندارد و انگیزه خدمت به بندگان خدا است، کیفیت دادن به آن و برخوردهای قابل قبول با ارباب رجوع از جمله بهترین عبادات است.

وی ادامه داد: انسان های بزرگی که از جهت عرفان و اخلاق به مقاماتی رسیدند، بخشی از شرح زندگی آنها آثار وضعی خدمت به بندگان خدا است، آیت الله فاضل لنکرانی در این مورد گفته‌اند« من به عنوان یک اسلام شناس به این نتیجه رسیدم که بعد از انجام واجبات با وجود موارد بسیاری از مستحبات اما به گره گشای کار مردم بپردازید فردای قیامت بگویید فاضل لنکرانی گفته است».

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی تاکید کرد: مسئله امنیت شغلی و امنیت سلامت بسیار حائز اهمیت است وقتی امنیت هرکسی در معرض آسیب قرار بگیرد آزرده است، احیای این دل آزرده از تعمیر کعبه بالاتر است، قلب یک انسان نیازمند اگر نیازش برآورده شود از تعمیر خانه خدا بالاتر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی در پایان خطاب به کارکنان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: باید به این خدمتی که انجام میدهید، کیفیت دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *