خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تمام تلاش دشمن در فروپاشی بنیان خانواده و بدبینی همگانی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تمام تلاش دشمن در فروپاشی بنیان خانواده و بدبینی همگانی است

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با بیان اینکه هدف دشمن تغییر فرهنگ و سبک زندگی است، گفت: از آسیب های بزرگی که دشمن تحمیل کرده است رواج افکار انحرافی برای فروپاشی بنیان خانواده ها و بدبینی همگانی است.

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز (۲۲ تیر) در دیدار با بانوان دستگاه های اجرایی استان ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت و بزرگداشت هفته عفاف و حجاب، اظهار داشت: هر دردی معاینه صحیح میخواهد تا به معالجه برسد.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، ابراز داشت: جهان دردمند است و این مختص به قشر، جنس و سن خاصی نیست، جهان دردمند است و درد بدتر این است که در کنار ظلم به نوع بشر تبلیغات دشمن به گونه ای است که تمام افراد زن و مرد مظلوم و نمیتوانند بفهمند چه شده و ریشه مشکلات از کجاست.

وی ادامه داد:  دشمن چند قرن است که دشمنی دارد از قتل و جنایت گرفته و تا تغییر فرهنگ ادامه پیدا کرده است، دشمن در هر جا توانسته ظلم و جنایت کرده و هدف از بین بردن فرهنگ ها بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمن هزار نوع زبان را از بین برد تا سبک زندگی ها را تغییر دهد، دشمن مشکلاتی برای جامعه بشر از شرق و غرب و حتی برای مردم خود ایجاد کرده و دست بردار هم نیست.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی ادامه داد: دشمنی های استکبار و دشمن هر روز توسعه پیدا میکند،  دشمن هر جا دستش برسد ظلم داشته و دارد؛ آمریکا از جنگ جهانی دوم تا کنون در ۵۰ کشور دخالت کرده تا نوبت به یمن، سوریه و فلسطین رسیده است.

وی گفت: دشمن با تبلیغات و کارهایش بشر را به این روز رسانده، افکار داخلی را تغییر داده و اندیشه ها را تصرف کرده و که نتیجه آن را در جامعه شاهد هستیم.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دشمن با همین تصرف اندیشه حقوق بشر هم نوشته است، افزود: دشمن برای تمام اقدامات خود کارهای تبلیغی کرده، چقدر افکار و اندیشه ها را تحت تبلیغات سوء خود خالی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا هر جا آدم جنایتکار و خائنی باشد را بر کشورها مسلط کرده و اسمش را دیکتاتور مینامند حال قرار است این فرد صدام باشد آتاتورک یا هر نفر دیگری، دشمن فرهنگ مکتوب ما را غارت کرد و برد و انچه نبردند در اندیشه مردم ما جای گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی یادآور شد: دشمن رسماً با اسلام، امام حسین(ع) و علم مقابله کرد و در جهت توسعه مواد مخدر فحشا و منکرات اقدام و پاسخ به آنها تنها قتل بود که جنایات مسجد گوهرشاد گوشه ای از این جنایات بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی ادامه داد: این جنایات مثلاً حقوق بشر دشمن است، امروز فرصتی که انقلاب به ما میدهد اینکه روی مسائل کار کنیم مستند کنیم تا از روی تفکرات میان تهی غرب بتوانیم  واقعیت ها را استخراج کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در پایان خاطر نشان کرد:  امروز جهاد تبیین بسیار پر اهمیت است، آنچه میتواند در برابر تفکرات و دشمنی ۵۰۰ ساله دشمن بایستد بصیرت و آگاهی است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *