خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: موفقیت در جراحی اقتصادی نیازمند مدیران انقلابی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: موفقیت در جراحی اقتصادی نیازمند مدیران انقلابی است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه دولتی که می‌خواهد دست به اقدامات اساسی و به تعبیر جراحی بزرگ اقتصادی بزند باید قبل از هر چیز مدیران آن انقلابی باشند گفت: برخی مدیرانی که در کشور باید تغییر کنند، بعد از گذشت چندین ماه از روی کار آمدن دولت سیزدهم هنوز تغییری نکردند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی  سه ‌شنبه شب(۱۰ خرداد) در دیدار با آقای نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه و آغاز دهه کرامن، گفت: الحمدالله هماهنگی بین قوای سه گانه با نظام و هماهنگی قوای سه گانه با نظام و قانون اساسی و بیش از آن آمادگی مردم در جهت وصول به آرمان‌های خیلی فرصت مغتنمی است، اما شرط این فرصت مغتنم حداکثر استفاده کردن از آن است.

امام جمعه بیرجند تاکید کرد:  شما بیش از ما دغدغه مردم و انقلاب و جهت وصول به آرمان‌های انقلاب را دارید، اما دشمنان در این چهار دهه اخیر به تعبیر خودشان همه گزینه‌ها را آورده‌اند که اگر عنایت پروردگار نبود با این همه هجوم از جهات مختلف هر کشوری بود از پا در آمده بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی، بیان کرد: دشمن بیش از آنچه خوابش را دیده، ناکام مانده است و آخرین برنامه‌های دشمن بعد از شکست از جهات مختلف بیشتر روی مسائل اقتصادی و فرهنگی است و این مسائل از هم جدا نیستند، از سویی مسائل اقتصادی به دلیل اینکه دشمن روی آن تمرکز کرده استف اولویت مقطعی دارد و از سویی مسائل فرهنگی اصالت دارد و حتی دیده‌گاهای اقتصادی ما برخاسته از مسائل فرهنگی است.

وی اظهار داشت: مسائل اقتصادی جدا از مسائل فرهنگی نیستند، اگر از نظر فرهنگی جامعه جامع و کامل باشد هرگز مسائل اقتصادی آن را از پا در نمی‌آورد؛ اما جامع نگری این است که به واقعیت‌هایی که هست بنگریم و توقع خودمان را در چارچوب عینتی که در میدان هست، داشته باشیم.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: مسائل معیشتی، مسائل مهمی است و دولت مردمی و انقلابی دست به یک اقدام زده است که این اقدام می‌تواند برای آینده خیلی مفید و موثر است، اما جوانب آن در این برهه زمانی همراه با مشکلات دیگر و همراه با هجوم دشمن با تبلیغات و مسائل روانی و انواع تحریکات، هماهنگی بیشتری را می‌طلبد و اگر کمبودهایی در جهت مسائل تغنین وجود دارد باید تکمیل شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی گفت: یکی از رخنه‌های بزرگی که به دشمن فرصت می‌دهد، فضای مجازی است که باید روی این موضوعات تصمیمات جدی‌تری گرفته شود، در فضای حقیقی، رسانه‌های ملی و مکتوب به صورت کارشناسی شده و متناسب با فرصت زمانی کار می‌کنند که البته برای کشور انقلابی در این شرایط پاسخگو نیست.

دشمن‌ در کوچکترین مسائل هر اقدامی که می‌خواهد انجام دهد، اتاق فکر دارد و در راه فساد کار کارشناسی می‌کند که باید در برابر دشمنان، حساب شده کار کنیم و بسیاری از جاها نیاز به قانون و مقرارت دارد؛ در مسائل فرهنگی و تبلیغاتی بخشی از آنها به خاطر کمبود قانون نیاز به تجدید نظرها در مباحث قانونی دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برخی مدیرانی که در کشور باید تغییر کنند، بعد از گذشت چندین ماه از روی کار آمدن دولت سیزدهم هنوز تغییری نکردند، در حالی که دولتی که میخواهد دست به جراحی اقتصادی بزند ابتدا باید زیر مجموعه خودش انقلابی باشند وگرنه مشکلات جدی در حوزه اجرای طرح خواهد داشت.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *