خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جراحی اقتصادی ضرورتی اجتناب ناپذیر است که با همراهی مردم ممکن خواهد شد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جراحی اقتصادی ضرورتی اجتناب ناپذیر است که با همراهی مردم ممکن خواهد شد

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه موفقیت در جراحی اقتصادی که دولت سیزدهم شروع کرده، نیازمند همراهی مردم است، گفت: زیرا در حال حاضر ۹۰ درصد اعتبارات خرج امور جاری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز (۰۹ خرداد) در دیدار با همیاران بازار در امر نظارت بر کالاهای اساسی خراسان جنوبی گفت: اصلاحاتی که با جراحی اقتصادی در دولت آغاز شده می‌خواهد جلوی این اقتصاد مریض را بگیرد و با اخلاصی که حاضر است این بار سنگین را تحمل کند طرح جراحی اقتصادی را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات و مسایل اقتصادی پشت سر گذاشته می‌شود اما همراهی می‌خواهد تصریح کرد: تا این اصلاحات در اقتصاد صورت نگیرد به اهداف نمی‌توان رسید که در این راه آگاهی‌بخشی به مردم از مهمترین کارها است که مقام معظم رهبری هم به بحث جهاد تبیین تاکید دارند.

امام جمعه بیرجند تاکید کرد: این طرح ضرورتی اجتناب ناپذیر است که دولت مردمی و انقلابی در حال انجام جراحی آن است تا مشکلات ۴۰ ساله را ریشه کن کند جالب است که در تقویم منجمان هم پیش بینی شده بود که اقدامات دولت در مسایل اقتصادی برای اصلاحات ریشه‌دار خواهد بود، دشمن در این سال‌ها از هیچ فتنه‌ای با برگزاری اتاق‌های فکر روزانه چشم پوشی نکرده که تاکنون ناکام مانده اما در بخش‌هایی با نفوذ باعث شدند که عده‌ای پول بادآورده جمع کنند و عده‌ای هم به نان شب محتاج باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی، بیان کرد:  بازرسی‌ها در جای خود باید باشد اما در خلال بازرسی‌ها امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه بازرسان قرار گیرد زیرا متاسفانه در این سال‌ها برخی افراد توسط دشمن به بازی گرفته شده‌اند و دشمن به فکر آنها نفوذ کرده که باید از تصرف دشمن بیرون بیایند.

وی اظهار داشت: دشمن امروز امنیت غذایی مردم را مورد هدف قرار داده که همیاران باید برخی‌ها را از خواب غفلت نجات دهند و الا انسان مومن و انقلابی که نیاز به نگهبان ندارد.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: آنهایی که نظم را بر هم می‌زنند در اقلیت هستند که در طرح همیاران همین افراد باید بیدار شوند که سنگر را حفظ کنند زیرا دشمن وارد شده است، خراسان جنوبی از دیرباز دارای مردمی امین و درستگار بوده که این مهم ریشه در فرهنگ و تمدن این خطه از مرز و بوم دارد و فرهنگ این منطقه جزو مفاخر ما است اما مردم باید نسبت به برخی نفوذها آگاه شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در پایان خطاب به همیاران بازار با بیان اینکه آنچه برای جامعه به وجود آمده اتفاقی نیست بلکه برنامه‌ای ۴۰ ساله است تاکید کرد: در امر بازرسی حتما باید از تجربه بازاریان اصیل، حوزویان و دانشگاهیان استفاده شود زیرا بازار اسلامی از پشتوانه‌های سیاست حکومت اسلامی است.

انتهای پیام/

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *