خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: در حوزه اطلاع‌رسانی‌های عمومی برای تبیین مسائل اقتصادی حذف ارز ترجیحی کوتاهی شد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: در حوزه اطلاع‌رسانی‌های عمومی برای تبیین مسائل اقتصادی حذف ارز ترجیحی کوتاهی شد

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: مهمترین مساله‌ای که باید با تلاش دولت و مجلس حل شود، فضای مجازی است به جهت اینکه به یک قتلگاه تبدیل شده است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز (۲۸ اردیبهشت) در دیدار با آقای دارابی مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور افزود: نمی‌توان از همه مردم انتظار داشت که در برابر سیاست‌های ابلیسی انگلیس و آمریکا مسایل را تحلیل کنند و حتما باید به مردم کمک کنیم.

 

وی افزود: در کشورهایی که ناهنجاری‌های اخلاقی وجود دارد، نیز فضای مجازی دارای قانون است و نباید در کشور اسلامی این گونه رها شود بلکه مدیریت فضای مجازی ضرورت جدی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمنان ۴۳ سال است که به‌صورت ترکیبی با همه گزینه‌ها به گفته خودشان با جمهوری اسلامی در جنگ هستند و سخت‌ترین آن جنگ فرهنگی است، ابزار فضای مجازی که امروز جامعه بشری به‌دست آورده هم در راه خیر و هم در راه شر کاربرد دارد اما امروز در راه شر حداکثر استفاده می‌شود و ما باید جامعه خودمان را مصون کنیم.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی گفت: مساله مهم دیگر تغییر مدیرانی است که باید انجام شود و این کار باید قبل از اجرای طرح بزرگ مردمی‌سازی یارانه‌ها انجام می‌شد زیرا برخی از این افراد تخریب و کار را سنگین‌تر می‌کنند، در انتصابات هیچ گونه دخالتی ندارم؛ در سفر وزیر کشور هم گفتم اگر کسی به نقل از من مطلبی گفت، باور نکنید زیرا در صورت لزوم نظرم را مستقیم عنوان می‌کنم.

 

امام جمعه بیرجند ادامه داد: طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها به این دلیل سنگین است که در حوزه اطلاع‌رسانی‌های عمومی برای تبیین مسایل کوتاهی شد زیرا این هماهنگی قوای سه‌گانه و مردم فرصتی طلایی است و در زمینه افکار عمومی رسانه‌ها که خیلی جاها مسایل غیرمفید را منتشر می‌کنند می‌توانند از این ظرفیت بهره بگیرند و به مردم آگاهی‌بخشی کنند.

 

وی ادامه داد: رسانه‌ها به مردم بگویند که اگر کشور بخواهد از این وضعیت اقتصادی عبور کند نیاز به این جراحی دارد و باید همکاری مردم را هم به دنبال داشته باشد اما همکاری در گرو آگاهی است، ما آگاهی کامل به مردم نمی‌دهیم آن وقت دشمن بیرون و داخل کشور کار می‌کند که مایه تاسف است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی اظهار داشت: مردم ۴۳ سال در همه صحنه‌ها حضور داشتند و الان ما باید مردم را یاری کنیم تا شرایط بهتری بخصوص در حوزه اقتصاد و معیشتی برای آنان رقم بخورد، دولت سیزدهم یادآور دولت با صداقت شهید رجایی است و این موضوع را حتی مخالفان هم انکار نمی‌کنند، مدیران در این دولت با صداقت در میان و کنار مردم برای اسلام و انقلاب کار می‌کنند اما باید مساله زمان‌شناسی مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی گفت: بعد از هدایت مردم ایران به اسلام و انقلاب آنچه در ۲ سال اخیر پیش آمد در مورد نتیجه انتخابات‌ با آن همه ناامیدی‌هایی که منعکس شد، بسیار اهمیت دارد، هرچند به فرموده امام راحل انقلاب معجزه بود و ما موظف به انجام وظیفه هستیم، امروز ما می‌توانیم به ما توانستیم تبدیل شده و رییس جمهور روسیه گفته بود هرکدام از مسایل و فتنه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی صورت گرفت برای براندازی یک کشور کافی بود.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت:  آمریکایی که ۴۰ سال قبل با یک تشر، دولت‌ها را عوض می‌کرد امروز علاوه بر مشکلات اقتصادی برای تهیه اقلام بهداشتی درمانده است؛ بلوک شرق چه شد و عاقبت صدام به کجا رسید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *