خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کارشناسان با نظر علمی نسبت به تبیین مسائل اقتصادی به دولت و مردم کمک کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کارشناسان با نظر علمی نسبت به تبیین مسائل اقتصادی به دولت و مردم کمک کنند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: کارشناس های صادق و امین با اظهار نظرهای علمی خود مردم را یاری کنند و دولت نیز با صداقت و آنچه را که دارد انجام می شود به مردم بگوید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز ( ۲۲ اردیبهشت ) در دیدار با استاندارخراسان جنوبی گفت: دولت جدید، با چند مسئله روبرو است، یکی مشلات و قرض هایی که باقی مانده که باید آنهارا هموار کند، دیگری اصلاح شرایطی است که قبلا به هر نحوی شکل گرفته که از نظر علمی و تجربی نشان می دهد که نباید اینگونه باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی را کسانی می گیرند که یا کالایی وارد نمی کنند، یا کالای اساسی وارد نمی کنند و یا افرادی که به دنبال اقراض دیگری هستند در حالی که سرنوشت جامعه را نمی شود به کار مجهول داد و باید اقدامات اساسی و علمی کرد که بسیار نیز سخت است.

حجت الاسلام والمسملین حاج آقای عبادی، گفت:  از سویی دشمنان انقلاب اسلامی که از هر بهانه ای سوء استفاده می کنند، دست به هرکار اساسی بخواهد جمهوری اسلامی بزند، جو سازی می کنند و با حرص برای دروغ سازی از هم دیگر سبقت می گیرند.

امام جمعه بیرجند افزود: وقتی دشمن بر یک نقطه ای خیلی تاکید دارد، معنی اش این است که کار درستی است، اما هزینه ها و سختی  دارد که باید انجام شود، مشکل دیگر دولت، مسائلی است که در جهان پیش آمده و صاحبنظران اظهار نگرانی می کنند به طوری که غربی ها بیشتر از همه دچار مشکل شده اند به گونه ای که فروشگاه های آنها را می بینید و گاهی کارشناسان آنها نیز می گویند.

وی ادامه داد:  کسانی که در تبلیغات خود علیه انقلاب اسلامی مردم را تحریک می کنند، موارد مشابه را کشورهای غرب هیچ نمی گویند و فقط در داخل کشور بزرگ می کنند، پاسخ این افراد فقط بصیرت و هوشیاری است که البته در این جهت کارشناس های صادق و امین با اظهار نظرهای علمی خود مردم را یاری کنند و دولت نیز با صداقت و آنچه را که دارد انجام می شود به مردم بگوید.

وی افزود:  وقتی یک مقدار نگرانی با تحریک برای مردم انجام می شود نوع خرید نیز متعارف نیست و تا می تواند بیشتر میخرد که آسیبی است که به وسیله خودمان ایجاد می کنیم لذا برای کنترل این قضیه از ناحیه دولت و هم از ناحیه کارشناسان امین برای مردم توجیه شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی گفت: قاچاق اجناسی که به خارج می رود و یا احتکاری که انجام می شود، باید نیروهای نظارتی جدیت بیشتری به خرج دهند تا بحران کاذبی که می خواهد صورت گیرد از سویی با متخصصین فن و نظارت و چشم باز کسی بحران ایجاد نکند، در این باره تلاش می شود اما در نهایت امیدواریم بسیاری از مسائلی که به موقع انجام شده و موجب سرفرازی بوده با همراهی مردم و درایت دانشمندان و نظارت مسئولین مردم آرامش پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی در پایان خاطر نشان کرد:  مسئله کالابرگ بسیار خوب است ،چرا که با وجود کالابرگ اگر جنس عمومی گران شود ربطی به خانواده ها ندارد، و اجناس و سهیمه خانواده ها محفوظ است و بعد از پشت سر گذاشتن این مسائل به ثباتی خواهد رسید، اینکه رئیس جمهور محترم این مسئله را به چهارسال بعد نگذاشتند از صداقت ایشان است که ان شاء الله مردم نیز با صداقت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *