خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امروز در یک جنگ تمام عیار فرهنگی هستیم که خط مقدم این جبهه حوزه های علمیه هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امروز در یک جنگ تمام عیار فرهنگی هستیم که خط مقدم این جبهه حوزه های علمیه هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز به همراه چندین تن از مسئولان استانی با حضور در منزل روحانیون شهید اسداللهی و خاتمی با خانواده های این شهدا دیدار و از صبوری و ولایتمداری آنان تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی ، حجت الاسلام و المسلمین حاج اقای عبادی صبح امروز در دیدار با خانواده روحانی شهید اسداللهی گفت: بنده به این شهید بزگوار ارادت دارم، البته توفیق شهید شدن اتفاقی نیست، بلکه سبب هایی دارد که از نوزادی رشد معنوی فرد شروع می شود و در خانواده نیز ادامه پیدا می کند، محیط مدرسه و ولایت اهل بیت نیز در نوجوانی تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: ایشان از اولین شهیدانی است که در دفاع مقدس آسمانی شد اما در دوران دژخیمان پهلوی نیز در مدرسه فیضیه به مبارزات انقلابی می پرداخت، در زمانی که نمیشد حتی اسم امام خمینی(ره) را آورد، شهید اسداللهی عکس ایشان را نصب داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با خانواده روحانی شهید سید سعید خاتمی، عنوان کرد: باید توجه داشت که جنگ غرب علیه انقلاب اسلامی، صورت نظامی، اقتصادی و سیاسی دارد، اما اینها ابزار اند حقیقت این جنگ یک جنگ فرهنگی است، چون در قرن در محاسبات خود به این نتیجه رسیدن با توجه به بن بست رسیدن مکاتب مادی، اسلام می تواند همه جهان را بگیرد، که از سوی انقلاب اسلامی انتشار پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی ادامه داد: طرح غرب برای مقابله اسلام دو مورد است، اول اینکه فساد را از لحاظ فرهنگی حاکم کنند و انسان های صالح را از میان بردارند، از طرفی انسان های تروریست را پشتیبانی می کنند تا مانعی برای جذب اسلامی صورت گیرد که یک کار فرهنگی است که بسیار بی رحمانه و بی منطق است، که جنگ هشت ساله را تحمیل کردند که یک جنگ جهانی بود.

وی افزود: امروز نیز تخریب اماکن مقدسه را شروع کردند دلیلش این است که خوبان در مقابله با این افراد شهید می شوند چراکه انسان های بی تفاوت که به جبهه ها نمی رود، خوبان از بین می روند و از مفسدین پشتیبانی می کنند و انواع فساد را توسعه می دهند، لذا ما در یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار داریم که در این جنگ روحانیون فدا می شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: باید شکر کرد خدا را که در کنار این توطئه بیداری اسلامی نیز آغاز شده و دلیل اینکه رهبر انقلاب به بصیرت و تبیین تکیه دارند این است که جنگ فرهنگی است و باید در همه برنامه ها توجه داشته باشیم که موضوع فرهنگ فراموش نشود.

امام جمعه بیرجنددر پایان خاطر نشان کرد:  هرچه امروز داریم از خانواده شهدا است که در جبهه امام حسین(علیه السلام) جنگیدند، نسبت به جمعیت روحانیون با سایر قشرها، این روحانیت است که بالاترین شهید را داده است، در حالی که باید نیز اینگونه باشد، جنگ فرهنگی است لذا خط مقدم حوزه های علمیه هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *