خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: عدم تبعیت از بیگانه رمز و راز پیروزی نهایی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: عدم تبعیت از بیگانه رمز و راز پیروزی نهایی است

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با بیان اینکه عدم تبعیت از بیگانه رمز و راز پیروزی نهایی است، گفت: امریکا و صهیونیست رو به افول است و به آخر عمرشان رسیدند بنابراین سعی کنیم در داخل هوای نفسانی و اختلاف سلیقه را کنار بگذاریم چون در آستانه پیروزی عظیمی هستیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی ، حجت الاسلام و المسلمین حاج اقای عبادی صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت روز قدس اظهار کرد: تمام نظام تکوین، تشریع و نظام خلقت رمز و راز است و برای هر فرد فرد جامعه آگاهی کافی و تسلط بر آن محال یا مشکل است بنابراین همه رشته ها تخصصی می شود و کسانی عمر خود را وقف می کنند و به آن تخصص ها دسترسی پیدا می کنند و جامعه هم بر اساس نیازش از متخصصین امین تبعیت می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه بشری به سه دسته تقسیم می شوند، افزود: یک دسته کسانی هستند که هم به علم و هم به حق رسیدند و علم خود را در راه حق در خدمت بشر قرار دادند حالا در سلسله اولیه اش انبیاء و اولیا و جانشینان معصوم و علمای صاحب نظر حق پرست هستند که هم می دانند و هم دیگران را به حق فرا می خوانند.

وی ادامه داد: این مسئله ای نیست که کسی ندادند و همه توجه دارند که اگر مریض است و یا می خواهد سرمایه گذاری کند به چه کسی مراجعه کند؛ به کسی که متخصص و امین است. اما در مسائل بالاتر که باید این حساسیت بیشتر باشد ولی ولنگاری بیشتر است و آنهایی که جامعه بشری را از اوج انسانیت تا سطح «إِنَّ شَرَّ الدَّوَابِّ عِنْدَ اللَّهِ الصُّمُّ الْبُكْمُ الَّذِينَ لَا يَعْقِلُونَ؛ بدترین جانوران نزد خدا کسانی هستند که (از شنیدن و گفتن حرف حق) کر و لالند که اصلا تعقل نمی‌کنند» پایین آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه این ظلم بزرگی به هستی و بشریت است، گفت: انسان های عاقل در هر امری و بیش از هر امری در تشخیص کمال و سیر الی الله دنبال انسان های عالم و آگاه و حق شناس و به تعبیر ربانی هستند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه اسلام متعلق به همه بشریت است اما شرط آن این است که از راهش ورود کند و امروز جامعه ما به تبعیت از عالم آگاه به این مهم رسیده که این البته خود یک اصل مشخص در مکتب تشییع است که باید دینش را از عالم متخصص بگیرد و تبعیت کند، ادامه داد: بخش سوم انسان هایی هستند که خود به علم و حقیقتی نرسیدند و در سطح پایین حیوانی بر منافع مادی و در جنگ حیوانی مثل تنازع بقا قرار گرفتند و مخل قوام یک جامعه الهی در سطح زمین هستند، همین هایی که به هر اسمی می بینید که هر جنایتی انجام می دهند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی به ترور دانشمندان هسته ای و علمای ایران، بیان کرد: وقتی غرب در توطئه ای عظیم آفتی بزرگ به جان و مال، اعتقاد و حیثیت و انقلاب اسلامی می زند با سازش عده ای افراد مرتجع و منحرف داخل جهان اسلامی می سازد و داعش را ایجاد می کند و عناصری داخلی که برای ایجاد اختلاف در بین کشورهای اسلامی وضع می کنند همه اینها مجری شیطنت های صهیونیست ها و لیبرال ها و کسانی  هستند که نمی خواهند اسلام بماند.

وی ادامه داد: جهاد اصغر همین جنگ های نظامی است که ده ها میلیون انسان در پای رسیدن به هدفش به شهادت و هلاکت می رسند، مقام عظیم شهادت در جهاد اصغر تحقق پیدا می کند اما این معلول است علت «اکبر» است. این همه توطئه و جنگ های نظامی و بین المللی معلول نفس انسان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بنابراین جهاد اکبر آن است که با علت بجنگد و نفس را در چارچوبه عقل و دین کنترل کند همه فتنه ها می خوابد و همه به سلامت می مانند اما ملاحظه می کنید کسی از نفس در امان نیست و به سادگی می توان انسان ها را علیه خودشان تحریک کرد و شکست هایی که حاصل می شود از ناحیه خودی و بدنفسی بر ما تحمیل می شود.

وی بیان کرد: در خلال جهاد اصغر و جهاد اکبر یک جهاد کبیر مطرح می شود؛ در حالی که عده ای در جنگ های نظامی مشغول هستند و نفس های توطئه‌گر شیطانی هم طرح و برنامه ای را می ریزد اما برای اینکه پیروزی حاصل شود و زرهی در مقابل نفوذ نفس و توطئه ها باشد و خونی هم ریخته نشود باید از بیگانه و آرمان های دشمن تبعیت نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه باید تابع طرح های بیگانه نشویم، تصریح کرد: فتنه ها و آسیب هایی که می بینیم بخاطر تبعیت از توطئه بیگانه است. مشکل ما اینجاست که به جای اینکه تبعیت از عالم ربانی و مراجع و رهبر دین کنیم متاسفانه از چیزهای که هدفش را نمی دانیم تبعیت می کنیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه سیاست شوم امریکا و صهیونیست و لیبرال برای ما مضر است، گفت: اگر خود ما تبعیت و گرفتار نباشیم آنها هیچ آسیبی نمی توانند به ما بزنند بنابراین خود ما شریک آسیب هایی هستیم که به ما وارد می شود.

وی تأکید کرد: اگر تبعیت از بیگانه نباشد هیچ کسی نمی تواند به ما آسیب بزند و این ها رمز و رازهای پیروزی نهایی است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت:   ما امروز در شرایط معمولی نیست و با فیض الهی به این نقطه رسیده ایم و اکنون دولت، مجلس، قوه قضاییه و مردم ما هماهنگ هستند و در سطح جهان خیلی حرف برای گفتن دارد اما شرط آن رعایت اصول است، امریکا و صهیونیست رو به افول است و به آخر عمرشان رسیدند بنابراین سعی کنیم در داخل هوای نفسانی و اختلاف سلیقه را کنار بگذاریم چون ما در آستانه پیروزی عظیمی هستیم.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *