خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه پیروزی اسلام بر کفر است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه پیروزی اسلام بر کفر است

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فراتر از یک کشور عمل می کند، گفت: اگر ما در کشور خود محصور شویم تمام مرز ما می شود مرز اسرائیل، اما از زمانی که نیروی قدس آمد همه مرز اسرائیل مرز ما شده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی ، حجت الاسلام و المسلمین حاج اقای عبادی صبح امروز در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان قرارگاه انصار سپاه قدس، گفت: انقلاب اسلامی که در یک شرایط ناباور با توجهات الهی و حضرت مهدی(عج) حاصل شد، دنیای استکبار از شرق تا غرب در مقابل یک رقیب تازه ای قرار گرفتند.

وی ادامه داد: استکبارجهانی کار کشته سیاسی است در حالی که جامعه ایران با همه ارزش های خود، تجربه سیاسی کمی داشت و از این جهت آسیب پذیر بود، امام خمینی(ره) به عنوان یک فقیه، فیلسوف و عارف اسلام شناس همواره توجه داشت که اولاً این انقلاب که اسلامی است، خاص یک ملت و انحصار در یک جامعه و کشور ندارد به اقتضای اینکه اسلام برای همه بشر است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی، ابراز کرد: از سویی دیگر عناصری در داخل و خارج از کشور که همواره سعی داشتند انگیزه های انقلابی مردم را به هر اسمی، محدود کنند در خاص آن کشور یا بعضی از اقوام و هموراه این کار را کردند و امروز نیز این مسئه را دیکته می کنند، آنهایی که کار کشته سیاسی هستند می دانند که اگر انقلابی در یک کشور خلاصه شود خاموش کردن آن خیلی ساده است.

امام جمعه بیرجند، گفت: از دیرباز همواره ملت ها را به انگیزه های ناسیونالیستی تشویق می کنند تا اولاً آن ملت را محصور کنند و در مقابل رقبای دیگر قرار دهند تا خودشان همدیگر را نابود کنند، اما مکتب اسلام چنین اجازه ای نداده و رهبر اسلامی نیز توجه به این مسائل دارند، اما یک عده ای بر اساس انگیزه های مختلف، روی همان مسائل ناسیونالیستی، قومی و مذهبی منحصر به یک جمعیتی تلاش می کردند انقلاب اسلامی را در چارچوب ایران نگه دارند.

وی افزود: چرا که اگر در یک کشور باشد آن را محصور می کنند و با همسایه های او آن را درگیر می کنند و خود به خود آن کشور از بین می رود، همانگونه که عبدالناصر در مصر با یک اقدام جدی ناسیونالیستی برای عرب ها خیلی ساده آن را از بین بردند، لذا در میان کسانی که به انقلاب اسلامی نسبت داشتند دو تفکر ایجاد شد، یکی فکر امام خمینی(ره) بود که همان اسلام است و منحصر به کشور خاصی نیست و تفکر دوم اندیشه عده ای بود که منحصر به ایران باشد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی در ادامه گفت:  نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فراتر از یک کشور عمل می کند، همانگونه که در روایات نیز امده که اگر در خانه خود بنشینیم و دشمن وارد خانه شود، جز ننگ چیزی باقی نمی ماند ،لذا با دید بصیر و کمال هوشیاری باید همه جوانب را در سطح جهان دید، اگر ما در کشور خود محصور شویم تمام مرز ما می شود مرز اسرائیل، اما از زمانی که نیروی قدس آمد همه مرز اسرائیل شده است مرز ما.

وی یادآور شد: این دو تفکر مساوی با بقا یا نابودی است، اینکه برخی کشورهای اروپائی ها از آن طرف دنیا با شگرد ها و توطئه های مختلف بر خلاف همه قوانین به عنوان یک شخص در یک کشوری که طبق قانون آنجا مدعو است و باید باشد او را ترور می کنند، معنی اش این است که غرب به خوبی می داند که دشمن او کیست.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی ادامه داد:  همه دنیای کفر کف می زنند که این شخص ترور شده، اینها کاملاً حاکی است که دشمن حواسش جمع است ولی خود ماها حواسمان نیست که عظمت این نیروی قدس تا چه حد است، اگر این دیدگاه امام نبود از همه مرزها ما گرفتار دشمن بودیم اما امروز دشمن از همه مرزها گرفتار ما است، فرمانده سپاه قدس به آمریکایی ها گفت« حواستان جمع باشد که از داخل خود آمریکا حسابتان را خواهیم رسید» این جمله برای آنها خیلی گران است، این معنای همان سیاست صحیحی است که در اصل دین گفته شده است.

وی افزود: روی این سیاست باید خیلی کار کرد و روشنگری شود چرا که راه پیروزی اسلام بر کفر است، بعد از این ۴۳ سال آنچه خود را صحنه جهانی نشان می دهد رقابت اسلام است با استعمار غرب و مبینیم که در سراسر جهان عدالت طلبی می جوشد و در اربعین حسینی از همه دنیا جمعه شده و این عدالت طلبی تجلی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی در پایان خاطر نشان کرد :اما نه تنها در عراق و کربلا، در هر شهر و منطقه ای که هستند که نمی توانند به عراق برسانند در شهر خودشان برای امام حسین(علیه السلام) عزاداری میکنند، که این بدین معنا است که احساس عدالت طلبی در یک نقطه زیر آسمان و آن حسین ابن علی(علیه السلام) است و حسین(علیه السلام) آدرس حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) است.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *