خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی : جهاد کشاورزی از مهمترین وزاتخانه‌هایی است که می‌تواند در بیمه کردن انقلاب نسبت به نیازهای مردم تلاش کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی : جهاد کشاورزی از مهمترین وزاتخانه‌هایی است که می‌تواند در بیمه کردن انقلاب نسبت به نیازهای مردم تلاش کند

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه تولید و عرضه باید روی حساب و کتاب باشد، گفت: همچنین خریداری باید روی حساب و کتاب باشد و به مردم عرضه شود تا آن که زحمت کشیده از دسترنج خود سود ببرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی ، حجت الاسلام و المسلمین حاج اقای عبادی صبح امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی استان، ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) گفت: شرایط دنیا روز به روز حالتی پیدا می‌کند که اگر چشم امید به بیرون داشته باشیم رنج‌آور می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت:  خداوند کشوری چهار فصل به ما داده است، در این کشور برای خودکفایی نیاز به مدیریت وجود دارد و نقش اصلی را نیروی انسانی دارد.

 

وی ادامه داد: بنیان علمی و در چارچوب قانون و زیرساخت‌های لازم نیروی انسانی موفق است، با شرایطی که در کشور پیش آمده و با هماهنگی خاص قوای سه‌گانه و قانون اساسی و هماهنگی با حضور مردم بعد از آزمون‌ها و خطاهای ۴۰ ساله خداوند این عطیه را به ما داده است، تجربه‌های شیرین و تلخ شما را نیروهای کارکشته و ماهر بارآورده است.

 

بین تولید، عرضه و تقاضا در حدود ۲۵ سال عدم تناسب وجود دارد، در این زمان کشاورز پیاز تولید کرده بود و تریلی آن را بار زده بود برای سیستان و بلوچستان که در نزدیک‌های استان از اوضاع پیاز در سیستان پرسیده بود و دیده بود آنقدر ارزان شده که با قیمت کرایه تریلی نمی‌خواند پیاز را گذاشته و رفته بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی، ابراز کرد:  در دوران اخیر سیب‌زمینی‌هایی که کیفیت خوبی داشت با بولدوزر نابود کردند، افزود: همچنین جوجه‌های مرغی که کامیون‌های شن روی آن‌ها پیاده کردند و این امر نگران‌کننده است، بعد از این برهه زمانی هماهنگی‌ها و نیروهای کارآمد و تصمیم‌ها و انگیزه‌هایی که حرف آخر را بزند، همه باید روی حساب و کتاب باشد.

 

وی ادامه داد: تولید و عرضه باید روی حساب و کتاب باشد، همچنین خریداری باید روی حساب و کتاب باشد و به مردم عرضه شود تا آن که زحمت کشیده از دسترنج خود سود ببرد، جهاد کشاورزی از مهمترین وزاتخانه‌هایی است که می‌تواند در بیمه کردن انقلاب نسبت به نیازهای مردم تلاش کند، ما باید تجربه کنیم تا آزمون و خطا نداشته باشیم.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: خداوند دولتی مردمی، هماهنگ با قوای دیگر و باانگیزه به ما داده است، این دولت استراحت نمی‌کند و زیرمجموعه آن نیز همچنین است، عناوین ویژه‌ای که رهبری در سال جدید فرمودند، تنها در سربرگ‌ها نباشد، تولید باشد، دانش‌بنیان و اشتغال‌زا باشد تا یک باره شاهد حل معضلات باشیم.

 

امام جمعه بیرجند، گفت: آمار و ارقام روی مسائل کمی نقش دارد، کیفیت آنچه در رضای خدا باشد با عدد رقم نمی‌توان نوشت ثواب الهی را بشر نمی‌تواند گزارش بدهد، عبادت تنها نماز و روزه نیست، مهمترین آرمان ما در انقلاب عدالت است و برخی به گونه‌ای عمل کردند که سبب شرمندگی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی در پایان خاطر نشان کرد :در قبل از این دولت در برخی از موارد مردم را از کار پشیمان می‌کردند، در این دولت جوانه‌های امید در دل جوانان به وجود آمده و امید است شاهد عدالت باشیم.

انتهای پیام/

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *