خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: لزوم تبیین علت و معلول اتفاقات امروز به مردم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: لزوم تبیین علت و معلول اتفاقات امروز به مردم

 حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه جامعه را باید در برگرداندن معلول ها به علت اصلی خود کمک کرد، گفت: باید به دنبال راهکاری بود که در این جهت جامعه خود در مقابل تبلیغات دشمن که با زبان نرم و شیطنت از ستمگران حمایت می کند، کمک کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با ائمه جمعه استان گفت: جامعه را باید در برگرداندن معلول ها به علت اصلی خود کمک شود، آنهایی که دوران های قبل از انقلاب اسلامی را دیده اند و امروز نیز تجربه کرده اند باید کمک گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: از همه طبقات نمی توان انتظار داشت که این معلول ها و علت ها را بداند و دشمن نیز با کارشناسی کامل از این لایه های پنهان سوء استفاده می کند، از سویی از شروع انقلاب اسلامی تا به امروز، سراسر جنگ تحمیلی، فتنه، ترور و ایجاد شبهات و نفوذ و مشکلات اقتصادی بود و نمی توان از همه قشر ها توقع داشت که معلول را به علت اصلی برگردانند بلکه سطح موضوع را می بینند.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، قانون اساسی، مرجعیت و رهبری یک چیزی است اما در صحنه جامع چیزی دیگری است در حالی که در ذهن عموم امور را بسیط می بینند و تصور می کنند که قبل از انقلاب اسلامی همه جامعه طاغوتی بودند و بعد از انقلاب اسلامی همه انقلابی در حالی که این چنین نیست، و همه امور را به انقلاب اسلامی نسبت می دهند که باید راهکاری پیدا شود تا امور تجزیه شود.

 

وی ادامه داد:  دوران قبل از انقلاب اسلامی مسائل فرهنگی در میان جامعه نقاط مثبتی بود که امروز کمرنگ شده اما علتش باید تبیین شود که چرا قوت بوده و امروز که نقاط ضعفی وجود دارد علتش انقلاب اسلامی نیست و علت اصلی آن را باید تبیین کرد، باید به دنبال راهکاری بود که در این جهت جامعه خود را کمک کنیم و در مقابل تبلیغات دشمن که با زبان نرم و شیطنت از ستمگران حمایت می کند.

 

امام جمعه بیرجند در ادامه بیان کرد: یکی از معضلات امروز جامعه مواد مخدر است، آنهایی که گرفتار شدند همه چیز خود را از دست داده در حالی که در این خلاصه نمی شود، درگیری هایی که به وجود می آید و شهدایی که در این راه به رحمت خدا رفته اند، علتش را باید پیدا کرد، مسائل فرهنگی دیر بازده است، ممکن است دها یا صدها سال پیش اقدامی شود و امروز نتیجه بدهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فحشا و منکرات و فساد خانواده ها مشکل ما در انقلاب است اما علت و ریشه آن در سلطه انگلیس و کشف حجاب رضا خان و بعد انواع شیطنت ها و تبلیغات سوء و فساد خانواده ها است، گفت: ما اکنون درگیر هستیم و ربطی به انقلاب ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه در گذشته مردم با حکومت ها فاصله داشتند چون آنها را ستمکار می دانستند و لذا خودشان حافظ فرهنگ خود بودند و با وعاظ و روضه خوان‌های خانگی، علما ارتباط فرهنگی داشتند و همه خوبی ها به مکتب برمی گشت، افزود: در دوران قبل از انقلاب که همه طاغوتی نبودند وگرنه که انقلاب نمی شد، همانطوری که بعد از انقلاب که همه انقلابی نیستند و در طول این چهل سال جریاناتی حتی به عنوان دولتمردان آمدند که اسرائیل می گوید اینها ذخیره ای از ما در ایران است یعنی پیش از انقلاب همه طاغوتی نبودند و خوبی ها به ارزش های دینی و بدی ها به طواغیت برمی گشت و امروز هم هر چه فساد است در دو جریان فاسد و صالح به علت اصلی خودش بازمی گردد و اکنون همان شیوه تفکر است که خودشان هم طاغوت و طاغوت پرست هستند و همه مفاسد به آنها برمی گردد و همه خیران از ناحیه کسانی است که در باطن ایمانی خود وصل به ولایت و دین هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی ادامه داد: دشمن در همه صحنه ها دچار شکست شده و امروز تکیه اش بر روی طرح مسئله انحرافی است که رهبر معظم انقلاب وجوب جهاد تبیین را مطرح فرمودند تا مردم در مقابل تبلیغات دشمن دچار اشتباه نشوند و جلاد را به جای شهید نگیرند.

 

امام جمعه بیرجند گفت: باید همه این مسائل برای مردم تبیین شود تا دشمن در تبلیغات سوء‌اش نتواند علت و معلول را جا به جا و در اندیشه مردم تردید ایجاد کنند.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *