خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اقتصاد مقدمه کار فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اقتصاد مقدمه کار فرهنگی است

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه اقتصادی که جمهوری اسلامی حرفش را می زند با آنچه که دنیا می گوید با هم فرق دارد، گفت: چرا که ما اقتصاد را یک مقدمه برای رشد فرهنگی می بینیم اما در دنیا اقتصاد را هدف می بینند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان ضمن تبریک سال جدید و ماه رمضان، گفت: انسان موجودی دو بعدی است و جسمانیت الحدوث و روحانیت البقا است، لقمان حکیم پیش از لقمان شدن نیاز به شیرمادر، لباس و پناه نیاز دارد، وقتی اینها درست انجام شود به مرحله ای میرسد که می تواند وارد آن بخش معنوی و ملکوتی شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: اقتصادی که جمهوری اسلامی حرفش را می زند با آنچه که دنیا می گوید با هم فرق دارد چرا که ما اقتصاد را یک مقدمه برای رشد فرهنگی می بینیم اما در دنیا اقتصاد را هدف می بینند، آنهایی که کار اقتصادی هدفمند در مکتب دین دارند در واقع کار فرهنگی می کنند، اقتصاد در جامعه همچون خون در بدن است.

 

وی ادامه داد:  اگر خون بدن کم بیاورد، زانو ها نیز سست می شود، اقتصاد نیز همچین چیزی است، اگر کم آورد همه چیز در جامعه زمین میخورد، لذا اقتصاد اسباب سیر الی الله است، در قرآن نیز وقتی اقامه نماز گفته می شود پشت آن دادن زکات نیز امر می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، اظهار داشت: کشور ما کشوری غنی است و اگر مشکلی وجود دارد به دلیل عوامل بیرونی و درونی است، از زمانی که انقلاب اسلامی شده دشمنان کینه توز یک روز بدون توطئه نبودند، ۴۳ سال هر روز برای فرصت سوزی کشور ما برنامه ریزی کرده اند تا جمهوری اسلامی را ناکارآمد کنند.

 

امام جمعه بیرجند گفت:  از جنگ تحملی گرفته تا کودتا، ترور و تحریم های ظالمانه که از داخل و خارج از کشور نیز کسانی بودند که همواره خودزنی میکنند، برخی کارهای غرب نیز همواره از کسی پنهان نیز نداشتند و به صراحت از جریان خاصی پشتیبانی میکنند، تا عواملی را به عنوان نفوذ در جاهای مختلف وارد کردند.

 

وی افزود: موانعی که در کشور به وجود آمده مشکلات درست کرده است در حالی که با این همه توطئه و فشار چند ماه قبل آقای پوتین گفت هر کشوری غیر از ایران بود در یک توطئه ساقط میشد، با همه این تلاش ها و تحریم ها دشمن ناکام مانده، و مردم ایران کار بسیار مهمی انجام دادند که پای کار هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی افزود: امروز در دولت انقلابی و مردمی حرف اول و آخر را نیروی انسانی می زند و باید کار را از نا اهل گرفتن و به اهلش سپردن است که متاسفانه به کندی پیش می رود و باید سرعت این موضوع بیشتر شود، باید کار را به کسی سپرد که حافظ حقوق جامعه باشد و امانت مردم را حفظ کند و کارشناس و کاردان باشد.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در جهت کنترل و کاهش تورم، رفع مشکلات معیشتی مردم و رفع موانع کار و تولید سرمایه گذار در پایان کار پیش مردم و خدای مردم سرفراز باشید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *