خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: رسوایی غرب و مکتب لیبرال از شاخصه‌های جهاد تبیین است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: رسوایی غرب و مکتب لیبرال از شاخصه‌های جهاد تبیین است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: یکی از شاخصه‌های جهاد تبیین رسوایی غرب است چون هیچ دشمنی برای بشر بدتر از مکتب لیبرال نیست

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه درخراسان جنبوی به نقل از  خبرگزاری شبستان از بیرجند،حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی صبح امروز (۱۴ فروردین) در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه انصارالرضا(ع) استان اظهار کرد: برای حرکت از نقص و ضلالت به سمت کمال و هدایت باید کمک گرفت که کمک به معنای تام آن یعنی «اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ نَستَعین»، استعانت از خداوند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه از هر چیزی که در نظام تکوین و تشریع کمک بگیریم شعبه ای از کمک الهی است، گفت: صبر مصادیقی دارد که روزه از مصادیق بارز آن است و صبر و استقامت در راه هدف مسئله ای بسیار قابل فهم است چون حتی در مسائل روزمره برای هر انسانی باید ثبات قدم داشته باشد.

 

وی ادامه داد: موجودات، نباتات و حیوانات در عالم جبر نسبی با مطلق هستند به همین دلیل هم ارزش کار آنها برای خودشان ثبت نمی شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با تأکید بر اینکه انسان اختیار دارند و آزادی اینجا معنا می دهد و نمره اش را پای ورقه خودش می نویسند و آن برخواسته از اعطای موهبت اراده و عزم به انسان است، افزود: اراده برای انسان در سر دو راهی یا یک میلیون راهی تعیین کننده است و اراده آثار وضعی دارد یعنی خداوند انسان را به گونه ای آفریده است که اگر با عزم و اراده، قصد انجام کاری کند برابر آن آثاری به وجود می آید که گاهی این آثار صرفاً عارض بر آن است و گاهی برای وصل به هدف زاینده کمالات است.

 

امام جمعه بیرجند بیان کرد: مسئله ولایت تکوین که مطرح می شود و کراماتی که از اولیا و انبیاء الهی صادر می شود باید در اینجا جستجو کرد، مسئله ای که به هیچ نحوی نمی توان از آن عبور کرد و باید اهمیت قضیه آنچنان که باید مشخص شود.

 

وی با اشاره به اینکه صبر همه امور را شامل می شود، گفت: یکی از موارد صبر روزه و جهاد است و تمام برکات روی صبر است که شما الحمدالله تجربه کردید والا کسی که میدان را رها کند باید طعم ذلت را بچشد و حضرت علی(ع) می فرماید: «المَوتُ فی حَیاتِکُم مَقهورین وَ الحَیاةُ فی مَوتِکم قاهِرین؛ نابودى شما در آن زندگى است كه محصولش شكست از دشمن است، و زندگى شما در آن مرگى است كه نتيجه‏اش پيروزى بر دشمن است».

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به یمن مظلوم و غرب ستمگر و وحشی، تصریح کرد: مردم یمن در خلال این همه مشکلات هم جنگیدند، هم صبر کردند و ساختند و غرب ریاکار به خاطر صبر مردم یمن به رسوایی کشیده شد و شکست یعنی همین.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان ملل و شورای امنیت مسخره که برای قتل مظلومان سکوت دارند و حتی مردم یمن را در مقابل تجاوز غرب و مرتجعین منطقه محکوم کردند، تأکید کرد: اما برکت و پیروزی در استقامت یمنی‌ها بود.

 

وی به سوابق دشمنی غرب در مقابل اسلام و تجهیز صدام بر علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: کلید همه موفقیت ها و پیروزی ها در صبر و استقامت است که شما البته تجربه و نتایج آن را دارید.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دشمنی که همه گزینه ها را روی میز دارد و تجربه کرده و شکست خورده است امروز بیش از پیش روی مسائل نرم‌افزاری، فرهنگی و اعتقادی تأکید دارد، بیان کرد: اینجاست که رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را مطرح کردند و یکی از شاخصه‌های جهاد تبیین رسوایی غرب است چون هیچ دشمنی برای بشر بدتر از مکتب لیبرال نیست.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی افزود: متاسفانه هنوز عده ای از انسان های واداده داخلی، امریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان را در خواب می بینند در حالی که اینها آفت بشر هستند و جامعه بیشتری باید از اینها نجات پیدا کند و بیش از همه تبیین است تا ماهیت اینها برای بشر مشخص شود.

 

وی بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که کلمه طیبه و زمینه سازان ظهور در سطح جهان هستند و بیش از هر چیز باید آرمانها مدنظر قرار بگیرد و موانع آن بررسی و راهکارها تبیین شود و به حرکت شتاب بیشتری داده شود چون ملت ها و جهان از ظلم مستکبران به ستوه آمدند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *