خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد؛ لزوم پرداختن به «جهاد تبیین» در ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان/رسانه ملی یک دانشگاه عمومی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد؛ لزوم پرداختن به «جهاد تبیین» در ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان/رسانه ملی یک دانشگاه عمومی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد؛
لزوم پرداختن به «جهاد تبیین» در ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان/رسانه ملی یک دانشگاه عمومی استحجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با بیان اینکه به«جهاد تبیین» در ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان پرداخته شود، گفت: رسانه ملی یک دانشگاه عمومی است و باید در آن باید برای مردم تحلیل شود که راه نجات ما این نیست که دست ظالم را ببوسیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدعلیرضا عبادی امروز (۱۱ فروردین) در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار داشت: ۱۲ فروردین سالروز تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: خداوند متعال ماه مبارک رمضان را به کمک ما فرستاده است تا با اراده بتوانیم بایدها و نبایدهای الهی را رعایت کنیم.

وی بیان کرد: مشاوره های مستمر وجود داشته باشد تا به حسب زمان برنامه های مفیدتری به روی آنتن صدا و سیمای استان برود؛ رسانه ملی یک نعمت است که خداوند به ما داده است و نقش یک دانشگاه عمومی را بر عهده دارد.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه تغذیه جامعه از رسانه ملی انجام می شود، افزود: به میزانی که تغذیه سالم صورت گیرد جامعه سالم خواهد ماند و اگر آن را فروگذار کنیم دشمن از هر طریقی برای جوانان یک قتلگاه درست می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه جهات مختلف ماه مبارک رمضان باید در نظر گرفته شود، گفت: برنامه های این مبارک باید غنی باشد تا مستمع راضی شود.
وی عنوان کرد: ماه مبارک رمضان با مسائل احساس انسانی و الهی ما ربط دارد و باعث ایجاد نشاط معنوی می شود و ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الله است و پیام های آن باید به مردم رسانده شود.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه در دوران هایی که دیگران بر کشور حاکم بودند از هیچ جنایتی دریغ نکردند، ادامه داد: چه قدر برنامه های اعتیاد برای مردم ریختند و در حوزه های علمیه را بستند و با عزاداری امام حسین(ع) مبارزه کردند و فرهنگ ما را به غارت بردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: استکبار به هر کشور ضعیفی حمله و مردم آن را آواره می کنند و با یمن می بینید که چه می کنند و با این همه جنایات و پرونده های سیاه جالب است که ادعای متمدن بودن دارند.

وی با بیان اینکه امروز شرایط مساعدی بر کشور و منطقه حاکم است، افزود: امروز باید به وظیفه تبیین با کمک صاحب نظران بپردازیم تا در جامعه بشری حرفی برای گفتن داشته باشیم و در غیر این صورت دشمن جای باطل و حق را عوض خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تاکید کرد: ساعاتی مقرر برای پرداختن به «جهاد تبیین» در نظر گرفته شود و کسانی که در داخل می گویند با انگلیس و آمریکای جنایت کار سازش کنیم باید برای مردم این سخنان تحلیل شود که راه نجات ما این نیست که دست ظالم را ببوسیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *