خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: قانون همان دین است که خط سیر را تعیین می کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: قانون همان دین است که خط سیر را تعیین می کند

حجت الاسلام و المسلیمین آقای عبادی با اشاره به اینکه انسان نمی تواند بی دین باشد و قانون است که خط سیر را تعیین می کند، گفت: دشمنان از جنگ و درگیری و ترور دست بر نمی دارند و بدترین گزینه ای که روی میز دارند هم ایجاد انحرافات فکر و ایجاد شبهات است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان در کنار انواع مسئولیت هایی که پلیس مقتدر و امین جمهوری اسلامی برداشته است یکی از آنهایی که بسیار مقدس است نگه داشتن جامعه بر محور قانون است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: قانون، دین است و انسان نمی تواند بی دین باشد و قانون است که خط سیر را تعیین می کند، دشمنان از جنگ و درگیری و ترور دست بر نمی دارند و بدترین گزینه ای که روی میز دارند هم ایجاد انحرافات فکر و ایجاد شبهات است و به اسم های گوناگون از جمله آزادی این برنامه را پیش می برند.

 

وی افزود: دین در هر چیزی هست حتی صنایع، نوع بهره برداری از هر صنعتی را دین آن گویند، گفت: مسئولان و نیروی انتظامی که مسئولیت خاص جهت برخورد با قانون شکنان دارند بدانند که مردم ما معاند نیستند و باید با یک کار فرهنگی جامعه خود به خصوص نوجوانان و جوانان را با نقشه ها و اهداف دشمن آشنا کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انسان عاقل هیچ گاه قانون را زیرپا نمی گذارد، گفت: آزادی آن چیزی است که در چارچوبه قانون باشد اما قانون شکنی که آزادی نیست، غربی ها به مخاطب جاهل اینگونه القاء می کنند، در کنارصدها هزار شهید جان خود را برای تامین امنیت مردم فدا کردند تا قانون شکنی رخ ندهد و قانون کنی معنایش این است که همه نوکر من هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، اظهار داشت: افرادی که تربیون دارند و شمایی که با قانون شکنان برخورد دارید باید بدانید، برخی قانون شکنان کشور مسئله را بد فهمیده اند اما معاند نیستند، لذا در کنار اجرای ماموریت این کار فرهنگی بر همه ضروری است که جامعه خود به خصوص نوجوانان و جوانان که تجربه کمی دارند را تفهیم کنیم

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به لزوم بیان معنای قانون شکنی بین داشت: هیچ عاقلی به خود اجازه نمی دهد که قانون را عمداً زیر پا بگذارد، شاید اشتباه کند یا لغزشی برای او پیش آید اما انسان عاقل قانون را زیر پا نمی گزارد، افرادی که به عمد طرح قانون شکنی دارند مجری برنامه بیگانگان هستند و باید با آنان برخورد شود و خطر این افراد از خطر حمله های نظامی بدتر است.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد:  یک فرد در تمامی لحظات خود در زندگی انواع و اقسام مادی، معنوی و امنیتی را قانون بهره برداری میکند، ساختمان یا صنعتی که استفاده می شود یک مراحلی را طی کرده و در چهارچوب قانون تبدیل به محصول شده است، تمام این وزارتخانه های این کشور و عناصر خود و بخش خصوصی به همان میزان که وجودشان برای کل جامعه ۸۰ میلیون می گیریم برای یک نفر نیز برخوردار است.

 

امام جمعه بیرجند، گفت: برخی افراد از روی جهل و خودپرستی و نفس پرستی به اجرای نقشه های دشمن کمک می کنند و باید این افراد را بیدار کنیم،  آمار تلفات حوادث رانندگی بسیار تکان دهنده است که به دلیل عدم رعایت قانون است، دشمن کاری می کند که با دست خود جایگاه و کشور خود را خراب می کنند این افراد سفیه هستند، در کشور ما غالباً اینگونه است که بر اساس عدم درک است نه عناد داشتن.

 

وی افزود: آنهایی که به عمد طرح قانون شکنی دارند دیگر از روی نادانی نیست بلکه از روی جنگ است که مجری برنامه بیگانه است، با آنها باید به گونه ای دیگر برخورد کرد، انسان های قانون شکن جامعه ما را به انحراف می کشند باید با آنها به گونه ای دیگر برخورد کرد چرا که خطر این افراد از خطر حمله های نظامی بیشتر است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، در پایان خاطر نشان کرد: پلیس مقتدر و امین در کنار فعالیت های روزمره خود به مسئله ارشاد و خنثی کردن توطئه های بیگانه اعم از مشمول قانون و مقررات کاری یا قانون دین بیش از گذشته بپردازد، امر به معروف و نهی از منکر اوجب واجبات است.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *