خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: افتخار پاسداری و تحمل مشکلات یک فیض الهی است/ استکبار و تفکر فرهنگ غرب خطرناک ترین ویروس برای بشر است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: افتخار پاسداری و تحمل مشکلات یک فیض الهی است/ استکبار و تفکر فرهنگ غرب خطرناک ترین ویروس برای بشر است

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه افتخار پاسداری و تحمل مشکلات یک فیض الهی است، گفت: برای نوع بشر هیچ ویروسی خطرناک تر از استکبار و تفکر فرهنگ غرب به سرکردگی آمریکا و غرب نیست که به جان بشریت افتاده است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه انصارالرضا(علیه السلام) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: هیچ افتخاری بالاتر از پاسداری از امانت الهی نیست و هیچ امانتی بالاتر از دین خدا نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، بیان کرد: دین خدا ناموس خداست و این همه انبیاء و جانشینان پاک آن ها که به مقام شهادت رسیدند یا شکنجه و اذیت دشمن را تحمل کردند در راه دین خدا بود پیداست که دانی فدای عالی می شود و این همه پیامبران و اوصیای معصوم آن ها که بیش از همه پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله) تحمل فرمود و هیچ پیغمبری به اندازه ایشان اذیت نشده است.

وی با اشاره به آیه فَأَقِمْ وَجْهَكَ لِلدِّينِ حَنِيفًا فِطْرَتَ اللَّهِ الَّتِي فَطَرَ النَّاسَ عَلَيْهَا لَا تَبْدِيلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذَلِكَ الدِّينُ الْقَيِّمُ، افزود: پاسداران با این لباس سبز و سوابق ۴۳ ساله صبر و استقامت و فداکاری به افتخار پاسداری از این امانت الهی مفتخر هستند و این چیزی نیست که با بیان بتوان درک کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند که آنچه که به عنوان انقلاب، اسلام و نهضت است، کهنه شدنی نیست البته ممکن است از ولنگاری و ادعاهای بی دلیل برخی از مسئولین برای مردم ملال ایجاد شود اما آن ربطی به اسلام، انقلاب، عقل و وجدان ندارد، از این انقلاب هیچ کسی دل زده نمی شود چون مبتنی بر دین خدا است که ریشه در فطرت، عقل و علم دارد، روی این مطلب رهبری باید کار شود و یکی از مسائلی است که باید در جامعه تبیین شود این موضوع است و متناسب با آن در این تبیین، تبیُن حق از باطل شود.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، اظهار داشت: ملاک‌های این انقلاب که اسلام ما است نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد و ریشه در عقل، وجدان، فطرت و علم دارد، در صحنه میدانی حتی بُرد دشمن با این ماهیت کثیفی که دارد در این است که در سیستم تبلیغاتی بسیار با مهارت و کارشناسی شده خود را در جایگاه این ارزش ها معرفی می کند و همیشه از حقوق بشر و کارهای انسان دوستانه حرف می زند تا در جوامع بشری نفوذ کند ولی متاسفانه ما نتوانسته ایم این واقعیت را حتی تبیین کنیم، دشمن کاملا توجه دارد و اینکه جای شهید و جلاد را عوض می کند یکی از مصادیق همین است.

وی ادامه داد: در طور تاریخ اینگونه بوده که اهل باطل شیطنت می کنند و حتی در کفر محض  هم که دین با ایمان می جنگد نفاق دارند و صحنه را جابه جا می کند که عوام و خواص گول می خورند؛ این مسئله باید تبیین شود که حقایق روشن و ارزش های والا، اوصیای معصومین،کرامات و کمالات، علمای بزرگ و وارسته همه متعلق به شما و تاریخ غنی اسلام است اما دشمن اینها را به اسم خود تمام می کند و ما بی تفاوت از دور نگاه می کنیم.

امام جمعه بیرجند، گفت: آمار ظلم و خباثت و جنایت مستند دشمن که در بایگانی خود شماست را باید به مردم نشان دهید، جنایات آن ها یکی و دو تا نیست، در هر گوشه ای از تاریخ و جهان می توان انواع و اقسام ظلم و جنایات استکبار و آمریکا را دید که بر بشر تحمیل کردند ما هم از کنار همه این ها ساده رد می شویم، وقتی خبر به امام علی(علیه السلام) رسید که خلخال از یک زن یهودی که در پناه مسلمین بوده را دزدیده اند و هیچ کس به دادش نرسیده فرمود که اگر یک انسان مسلم از این غصه دق کند جا دارد.

وی افزود: جنگ های جهانی و سایر جنایات از ناحیه غرب و آمریکا بوده است، ده ها میلیون انسان در این جنگ ها کشته شده اند، آن ها عوارض و سختی های زیاد دیگری بر بشر وارد کردند و به بیش از ۵۰ کشور تجاوز نظامی داشتند اما مسلمانان در مقابل ظلم به یمنی ها سکوت دارند، جرم یمنی ها در رابطه با این متمدن های وحشی غربی چه بوده است؟ عجیب است که هر کس از خود، ناموس و خانه اش دفاع کند آن ها این را نمی پسندند، در این ۸ سال جنگ یمن کودکان به چه گناهی کشته شدند؟ محاصره آب و نان و دارو را که در برخی از کشورها بر سر مردم در می آورند به چه دلیل است؟ آیا حقوق بشر، حقوق کودک و حقوق زن نیست؟ هر ساعت یک بچه یمنی می میرد و تعدادی از نوزادان هم مرده به دنیا می آیند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، ابراز داشت: غربی ها سازمان ملل، حقوق بشر، شورای امنیت و … ساختند، این ها همه از بی عرضگی ماست که تنبلی می کنیم، ما باید آمار و ارقام جنایات آن ها را جمع کنیم و به دنیا نشان دهیم، ما باید شناسامه کثیف اروپایی ها و آمریکا را به دنیا نشان دهیم، این ننگ است که با این همه ظلم استکبار جهانی، در همین جمهوری اسلامی نه تنها عوام الناس بلکه برخی از خواص هم به جای خوابیدن به سمت قبله به سمت انگلیس و آمریکا می خوابند.

وی افزود: غربی ها چقدر زن و بچه بی گناه را کشتند؟ آن ها برای یک دروغی که به عنوان برج دوقلو ساختند و آن دروغ بر همه واضح است به عراق و افغانستان حمله کردند، حالا همین ها طلبکار هم هستند و از حقوق بشر دم می زنند، جنایات این وحشی ها باید تبیین شود، چه شخص یا سازمانی می خواهد این کار را بر عهده بگیرد؟

وی در ادامه خاطر نشان کرد: غربی ها در لبنان، فلسطین، میانمار و کشورهای دیگر هم جنایات زیادی انجام دادند، همین جمعه در پیشاور پاکستان در نماز جمعه مردم شیعه را به خاک و خون کشیدند، باید اهل هنر میزانی ترسیم کنند و منطق طرف ما که کتاب شب های پیشاور است را با منطق آن ها که بمب در نماز جمعه است را نمایش دهند تا مردم به درستی تشخیص دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، بیان کرد: سعودی های وهابی که فرزند دشمن هستند داعش را در منطقه راه می اندازند، هنرمندان ما در راستای نمایش چهره و جنایات آن ها چه کاری انجام داده اند؟ صاحب کتاب الغدیر جزو مفاخر انسان است، کسی که عمر خودش را برای تحقیق صرف کرده و ده هزار کتاب مطالعه و در خلال مطالعه آن به صدهزار کتاب دیگر مراجعه کرده است، این مایه افتخار نوع بشر است، الغدیر را داخل یک کفه بگذارید و آن طرف هم داعش و انواع جنایاتی که وهابی ها به وسیله اربابان خود انجام می دهند را در کفه دیگر بگذارید تا مردم انتخاب کنند که کدامیک درست است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند از شدت نگرانی در رابطه با مسائل فرهنگی شب ها خوابم نمی برد، تبیین کجاست؟ تبیینی نیست، جنایات هایی که غربی ها در طول تاریخ و همین الان هر روز انجام می دهند و اسم خودشان را هم مدعی حقوق بشر می گذارند باید تبیین شود، ما از دور نگاه می کنیم، برای تبیین این ها راهی وجود ندارد؟ تبیین جنایات اروپا و غرب نیازمند یک طرحی قوی و جاندار است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، اظهار داشت: پاسداری از انقلاب و دین خدا بالاترین افتخار است و باید همه جانبه باشد چون تهاجم دشمن همه جانبه است، خود دشمن می گوید همه گزینه ها روی میز ماست که البته آن ها به لطف خدا در همه جا ناکام ماندند، اما کوتاهی در وظیفه ای که ما داریم ربطی به ناکامی دشمنان ندارد، الحق ما در این جهت کوتاهی کرده ایم.

وی افزود: عده ای باید با همکاری و هماهنگی در بخش های مختلف کاری انجام دهند تا از این حالت خارج شویم، طبعاً وقتی خواص سکوت کنند عوام هم حرفی برای گفتن ندارند، از همه افراد که نمی شود توقع داشت که مسائل تخصصی را بفهمند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان، گفت: افتخار پاسداری و تحمل مشکلات یک فیض الهی است که نصیب شما شده است و ان شاء الله این افتخار تا ظهور صاحب اصلی برقرار باشد، برای نوع بشر هیچ ویروسی خطرناک تر از استکبار و تفکر فرهنگ غرب به سرکردگی آمریکا و غرب نیست که به جان بشریت افتاده است، ویروس کرونا و سایر بیماری های ویروسی در برابر ویروس استکبار الحق در حاشیه هستند، بخشی از طرح ها و برنامه ها باید برای مبارزه با ویروس خطرناک تفکر فرهنگ غرب متمرکز شوند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *