خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: انقلاب اسلامی ایران مسیر حرکت جهان را تغییر داد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: انقلاب اسلامی ایران مسیر حرکت جهان را تغییر داد

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه ایران از گذشته یک مرکز ویژه بوده است و از اواخر دوران صفویه و بعد دوران قاجاریه  تا به دست گرفتن همه سرنوشت مردم مسلمان ما مورد هجوم و نفوذ اروپایی ها بوده است، افزود: ایمان باعث شد آن کار عظیم صورت پذیرد و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی برسد و این اتفاق به تعبیر ما مسیر جهان را تغییر داد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با اعضای شبکه تربیتی صالحین سپاه ناحیه شهرستان زیرکوه، ضمن تبریک بعثت حضرت رسول اکرم(صلوات الله علیه)، گفت: یکی از مسائلی که هم باید به آن توجه داشته باشید و هم دیگران را متوجه آن کنید اهمیت کاری است که انجام می دهید، این یک امر کلی است و برای هر فرد و در هر کاری به میزان اهمیت آن موضوع  باید انتظار تلاش داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: اهمیت کار شما به گونه ای است که از قبیل بنده نمی تواند آن را بیان کند اما الحمدلله مخاطبین چه بسا به همه جوانب امر رسیده اند.

وی افزود: امام خمینی به عنوان یک کارشناس بدون تعارف می فرمود این انقلاب معجزه بود، غربی ها به خصوص بعد از اینکه اروپایی ها به قاره آمریکا تجاوز کردند طبق مدارک موجود تا ۸۰ میلیون از مردم بومی آمریکا را کشتند و روی قبر آن ها ایالات متحده ساختند، آمریکا در حال حاضر سرکرده استکبار جهانی است و این آمریکا همان اروپایی ها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، بیان کرد: اروپایی ها بعد از تجاوز و تصرف آمریکا این دندان طمع را به کل کره زمین مخصوصا کشورهای غنی که زیرپای مسلمانان بود رساندند و این خواب را برای همه جا دیدند، آن ها  از ۲۰۰ سال قبل که آمده اند آن ها هدف دارند و هدف و آنها سلطه بر کل جهان است و به هیچ چیز کمتر از این هم قانع نیستند، آن ها همه چیز را به گونه ای تراش می دهند و قالب می کنند که با هدف آن ها همسو باشد، آن ها با الفظ نمی جنگند بلکه با محتوا می جنگند.

وی ادامه داد: گلادستون مسیحی در حالی که با لردهای بریتانیا صحبت می کرد قرآن را روی دست گرفت و گفت ما در راه و هدفی که داریم یک مانع داریم و آن مانع قرآن است، ما باید این کتاب را از میان برداریم، اما اینکه بخواهیم مجلدات قرآن را از میان مسلمانان جمع کنیم شدنی نیست ولی محتوای قرآن را می توانیم جمع کنیم، این همان کاری است که قبلا نسبت به دین مسیح انجام شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این مسیحیت هر فرد با هر عنوان و تشکیلاتی یکشنبه ها به کلیسا می رود، بهشت می خرد و جهنم می فروشد و می رود تا یکشنبه بعد در راستای اهداف پلید حکومت لیبرالی زمینه فساد را فراهم می کند، ‌اسم این هم دین است اما محتوای آن ۱۸۰ درجه مخالف دین است و ربطی به دین ندارد، آن ها همین نسخه را می خواهند که البته در طول تاریخ سابقه منطقه ای داشته و در جامعه اسلامی هم بوده است، بنی عباس، بنی مروان، بنی امیه و پادشاهان به صورت منطقه ای همین کار را می کردند اما غربی ها این کار را به صورت جهانی با طرح و برنامه آن ها انجام می دهند و بسیار هم در کار خودشان موفق بوده اند.

امام جمعه بیرجند، گفت: سعودی حاضر است هر چه به اسم دین است تقدیم کند و به عنوان گاو شیرده و مال سواری آن ها باشد، آن ها برای کشتن مسلمان ها و ایجاد اختلاف بین مسلمین و انواع شیطنت ها ماموریت بیگانه را انجام می دهند و از این جهت ننگی هم ندارند اما مسلمان هایی که از اسلام حقیقت اسلام را می خواهند با این فکر کنار نمی آیند، اما آن ها توانستند با ایجاد انواع فسادها و تبهکاری ها و بی تفاوتی ها توانستند این کار را پیش ببرند.

وی افزود: ایران از گذشته یک مرکز ویژه بوده است و از اواخر دوران صفویه و بعد دوران قاجاریه  تا به دست گرفتن همه سرنوشت مردم مسلمان ما مورد هجوم و نفوذ اروپایی ها بوده است، آن ها شیوه های مختلفی اعم از ترویج اعتیاد ها، فحشا و منکرات و قتل و غارت را انجام دادند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: انواع و اقسام تضعیف ملت توسط قلدری مثل رضاخان و پشتیبانی انگلیس و بعد از او پسر کثیفش به پشتیبانی آمریکا انجام شد، آن ها سعی در بیرنگ کردن و بی خاصیت کردن دین در ایران داشتند، در زمان جنگ اعراب با صهیونیست ها ایران به صهیونیست ها کمک می کرد، به طوری که دین به حد صفر رسیده بود، آن ها تاریخ اسلام را به تاریخ ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی تغییر دادند که این به معنی پایان اسلام بود، مستشاران خارجی به صورت آزاد در ایران می گشتند و مصونیت قضایی داشتند و حتی با امضای مجلس ملی قانون کاپیتولاسیون را اجرا کردند.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، ابراز داشت: قدرت آمریکا به گونه ای بود که در هر نقطه از دنیا اگر رژیم ها با طبع آن ها ناسازگار بود فقط کافی بود که اعلام کنند ناو آمریکا به سمت فلان کشور به حرکت درآمد، این ناو هنوز نرسیده رژیم تغییر می کرد، آمریکایی ها بعد از جنگ جهانی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ۵۰ کشور دخالت غیرقانونی داشتند و تقریبا تمام کره زمین در دست آن ها بود.

وی ادامه داد: آنچه هم که به عنوان بلوک شرق و کمونیست حاکم بود امام خمینی(ره) فرمود شوروی را هم آمریکا بازی داده است، کمونیست محصول دست یک بچه یهودی بود، غربی ها موضوعی به نام پایان تاریخ را مطرح می کردند و این یعنی سلسله ها و جریانات مختلف که هر روز در جای جای کره زمین در حال تغییر و تبدیل هستند و به وجود می آید تاریخ را تشکیل می دهد اما وقتی تفکر لیبرال غربی حاکم شود در خشونت و استبداد به گونه ای عمل می کند که در هیچ جای جهان فرصت هیچ گونه تغییری نمی دهد و این می شود پایان تاریخ و دیگر تاریخی به معنی تبدیل نخواهد بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، اظهار داشت: ایمان باعث شد آن کار عظیم صورت پذیرد و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی برسد و این اتفاق به تعبیر ما مسیر جهان را تغییر داد، این افسانه نیست، امام خمینی(ره) آن موقع با همه اما و اگرهایی که در داخل و خارج بود گفت ما آمریکا را زیرپا می گذاریم.

وی افزود: با توجه به اینکه غربی ها کار را تمام شده اعلام کردند اگر این انقلاب که به صورت ناباور آمد نبود بر سر مردم جهان چه می آمد؟ این را باور کنیم اهمیت این کار یک مسئله ساده نیست، این چهل و سه سال هم که گذشت شما نفوذ دشمن را به گونه های مختلف مشاهده کردید، خود آن ها هم می گویند تمام گزینه ها روی میز ماست، آن ها به همه گزینه ها متوسل شدند و فتنه ها و طراحی های زیادی را علیه کشور ما انجام دادند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن کارشناسی عمل می کند و می فهمد چه کار کرده است، آن ها در دشمنی با کشور ما یک روز هم فروگذار نکرده اند، آن ها از همان اول آیه های یأس می خواندند که چند ماه دیگر کار ایران تمام است، همین دو سال قبل می گفتند ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن نخواهد بود، اما در همان موقع رهبر معظم انقلاب به صورت کرامت گونه بیانیه گام دوم انقلاب را نوشتند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، گفت: بیانه گام دوم انقلاب در آن زمان قابل اجرا نبود چون دشمن سلطه داشت، به خاطر دارید که ما در ۸ سال گذشته چه کشیدیم اما رهبری ۳ سال قبل آن را نوشت و وقتی نوشت که ناباور بود، این فرصتی که الان به دست شما آمده اهمیتش از فرصت پیروزی انقلاب در سال ۵۷ بالاتر است به جهت اینکه آن روز اما می فرمود ما می توانیم ولی اما و اگرهای زیادی در داخل و خارج بود، امام گفت وقتی خدا برای ما وظیفه مشخص کرده ما به وظیفه عمل می کنیم اما الان می گویید ما توانستیم، شما توانستید دنیا را تغییر دهید، شوروی سابق، صدام، کشورهایی که بر ما هجوم آوردند چه شدند و چه سرنوشتی داشتند؟ آمریکا که قضا و قدر دنیا را تشکیل می دادند چه شد؟ این ها نتایج کار شما و امثال شماست.

وی ادامه داد: امروز ما توانستیم هم باور مردم و هم باور آمریکا و انگلیس است، کار شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید نسبت به این موضوع توجه داشته باشید و هم دیگران را نسبت به این موضوع آگاه کند، شما سرنوشت دنیا را تغیر می دهید، در روایت هم داریم که يَخرُجُ ناسٌ مِنَ المَشرِقِ فَيُوَطِّئونَ لِلمَهدِيِّ هم به این معنی که این انقلاب جهان را برای ظهور حضرت مهدی (علیه السلام)آماده سازی می کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: آیا بهتر از این می شود جهان را آماده کرد؟ امروز حتی مردم در کشورهای غربی در مسیر شما حرکت می کنند، در فرانسه این همه مردم و جلیقه زردها را می زنند و می کشند ولی آن ها خواسته خود را رها نمی کنند، آن ها حرف شما را به زبان خودشان می گویند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، بیان کرد: نامه هایی که رهبر انقلاب به جوان های اروپا آمریکا و غرب نوشت به چه دلیل نوشت؟ این که نیروهای سپاه به خود غرب و آمریکا می گوید ما انتقام مان را از دل همان اتاق کار خودتان خواهیم گرفت یعنی چه؟ این یعنی مردم و ملتها در غرب و خود آمریکا هم همراه شما هستند.

وی افزود: ما ۴۳ سال آزمون و خطا داشته ایم، رهبری فرمودند گام دوم به گونه ای دیگر شروع خواهد شد، امروز در شرایط کرونا و سختی و مخالفت ها و سازهای مخالف و در ناباوری ها خدا در دو انتخابات جالب به شما مجلس و دولتی انقلابی و قوه قضائیه ای پا در رکاب داد، سوابق ریاست قوه قضائیه درخشان است، ایشان هم بر خویشتن و هم بر کار مسلط است.

نماینده مقام معظم رهبری در پایان، بیان کرد: مردم ایران در این شرایط سخت کرونایی در ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر آفریدند، رساندن پیام انقلاب اسلامی به مردم و ملت های غرب تا کار شماست، به کار خود اهمیت دهید، هر فرد به اندازه ای می تواند در کار خود نیرو بگذارد که اهمیت کارش را بفهمد، این که می بینید آن هایی که هر چه سطحشان بالاتر است فداکاری بیشتری دارند به همین جهت است.

وی افزود: مردم خطه مرزی زیرکوه مردمی شریف، انقلابی، با خلق و خوی پاک عشایری و تفکر، تدین و تمدن اسلامی هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *