خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مربیان و اساتید حلقه های صالحین آفت وجود جنایت کاران غربی را تبیین کنند/ اگر تبیین صورت نگیرد جای جلاد و شهید عوض می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مربیان و اساتید حلقه های صالحین آفت وجود جنایت کاران غربی را تبیین کنند/ اگر تبیین صورت نگیرد جای جلاد و شهید عوض می شود

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه اگر تبیین صورت نگیرد جای جلاد و شهید عوض می شود و حق و باطل و وحشی گری با تمدن جا به جا می شوند، گفت: مربیان و اساتید حلقه های صالحین در کنار ساختار این شجره طیبه، تربیت و اخلاق اسلامی که هدف انبیاء است و کرامت انسانی که فلسفه خلقت است باید آفت وجود جنایت کاران غربی را هم تبیین کنند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند،حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار شبکه تربیتی صالحین شهرستان فردوس گفت: اصل کار شما مشخص است و آن تربیت شجره طیبه صالحین است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: مربی و استاد با همه تجربه لازم برای پرورش شجره طیبه صالحین می خواهد آنچه وظیفه او است را انجام دهد تا به ثمره ای که دائم است برسد.

 

وی افزود: اسلام از گذشته در انزوا بوده و به همین دلیل هم فراموش شده است، اندیشه تشیع نیز به عنوان پیروی از اهل بیت علیها السلام که اسلام ناب است در انزوا بوده است، لذاست که تجربه کار از آن ها گرفته شده است، البته در طول تاریخ شیعه حکومت داشته و خدمات زیادی هم انجام داده اند اما در سیستم اسلامی نبوده است.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: آنچه که شما انجام می دهید در واقع احیای اسلام ناب است که در یک سیستم اسلامی باید انجام شود، در مقابل هزاران مانع وجود دارد، در این جهت توصیه می شود در استان از تجربیات هر شهرستانی که ابتکار، نوآوری و نقطه قوتی دارد استفاده شود و در ارتباط با بقیه استان ها هم این موارد تنظیم شود تا الگوبرداری صورت گیرد، وقتی از یک جا در تجربه به نتیجه رسیدیم حالا لزومی ندارد که مجدد همه همان را تجربه کنند لذاست که روی این موضوع یک جمع بندی باید وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، ابراز داشت: شجره طیبه صالحین که در زمین حکومت اسلامی است نیازمند نور و تغذیه است که باید به آن برسد، در این موضوع آفات و موانع مسیر نیز باید شناسایی شوند و با آن برخورد شود، اولویت شناسی نسبت به آفات مسیر این شجره طیبه بسیار مهم است، آنچه که درونی است نفس است و آنچه که بیرونی است ممکن است علل و اسباب مختلفی داشته باشد اما آنچه که مواجهه صد در صد با آن وجود دارد اندیشه های مخالف و برانداز است که حالا ما از آن به غرب تعبیر می کنیم که منظور ما از غرب، غرب جغرافیایی و جمعیتی نیست، غرب یک تفکر است که ممکن است در شرق و در خانه من و شما زندگی کند، این دشمن باید شناخته شود.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اصرار زیادی روی مسئله جهاد تبیین دارند و خطر نبود آن را هم می فرمایند که اگر تبیین صورت نگیرد جای جلاد و شهید عوض می شود و حق و باطل و وحشی گری با تمدن جا به جا می شوند، این که گاهی از فضاهای تبلیغاتی به قتلگاه جوانان و نوجوانان تعبیر می کنند موید همین موضوع است.

 

امام جمعه بیرجند، اظهار داشت: ما باید طرحی مناسب را به درستی انجام دهیم و آن را به مخاطبینمان ابلاغ کنیم که اگر این مهم اتفاق بیفتد در آن صورت امید است که فرهنگ و سیاست غرب در جامعه ما مخاطب نداشته باشد، در کنار طرح های مختلف، شناسایی و شناساندن ماهیت غربی که مرکز اصلی آن اروپا است خیلی مهم است.

 

وی ادامه داد: اروپایی ها وحشی گری را به جای تمدن قالب می کنند و ممکن است در لفافه های خاصی دستکش مخملی را روی چنگ آهنی بپوشند، گاهی هم ممکن است سم را در قالب شیرینی به یک نوجوان ناآگاه بدهند، این ها رایج است، ما باید طرحی داشته باشیم که این واقعیت ها را به گونه ای بر ملا کنیم تا همانگونه که مردم از یک مار، عقرب و گرگ درنده می ترسند و پرهیز می کنند از این وحشی ها که به مراتب گزنده تر و درنده تر هستند پرهیز کنند، دنیا در وحشی گری این ها در آتش می سوزد اما شیوه تبلیغاتی آن ها بسیار فنی است به همین دلیل مشکل است که ما به بچه خودمان هم حالی کنیم که این دشمن است، تبیین این مسئله بسیار مهم است.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، بیان کرد: شناسنامه و هویت غربی ها مشخص است ولی ما نسبت به آن کار نکردیم، اگر کار هم بکنیم شیوه های تبلیغاتی  بلد نیستیم، ما کجا و تبلیغات آنها کجا، ما با این دست پر، این غنا، این مردم و ظرفیت های فراوان نتوانستیم روی فرزندان خودمان هم تاثیر بگذاریم به دلیل اینکه جوانان از آن ها تاثیر پذیر هستند، اگر می توانستیم تاثیر گذار باشیم فرزندانمان از آن ها پرهیز می کردند در حالی که واقعیت آن ها مصداق واقعی آیه إِنَّ شَرَّ الدَّوَابِّ عِنْدَ اللَّهِ است.

 

وی ادامه داد: آمریکا امروز سرکرده استعمار غرب است، اروپایی ها با دروغ هایی که ساختند به قاره آمریکا ورود پیدا کردند و ۶۰ تا ۸۰ میلیون از مردم بومی آن را کشتند و روی قبرشان حکومت سفیدپوستان اروپا را به عنوان ایالات متحده آمریکا ساختند، آن ها تهمت و دروغ را می سازند، چند برابر بزرگ می کنند در صورتی که چیزی نبوده، آن ها با استفاده از تبلیغات فنی این دروغ ها را به تغذیه انسان های نادان در می آورند اما ما نمی توانیم جنایات وحشت زایی را که آن ها در گذشته و امروز در سراسر دنیا انجام می دهند را حتی برای فرزند خود تبیین کنیم.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، گفت: مدتی قبل بود که قبرهای کودکان بومی در کانادا پیدا شد که آن ها را به عنوان و بهانه تحصیل و دوره آموزش شبانه روزی از خانواده ها گرفتند و بعد آنچه به سر آن ها در آوردند شرم آور است، در آخر هم قبرهای آن ها به صورت دسته جمعی پیدا شد و تعجب اینجاست که کلیسا هم با این ها همراه بود، جنایتکاران غربی در دوران هایی به اسم جنگ های صلیبی مسلمان ها را می گرفتند و در روغن زیتون داغ می انداختند، هیچ آفتی برای بشر بدتر از این تفکر، سیاست و فرهنگ نبوده و نخواهد بود.

 

وی افزود: اینشتین گفت من به پروفسور حسابی خیلی احترام می گذارم چون وقتی که ما اروپایی ها آدم می خوردیم ایرانی ها متمدن بودند، وراثت تمدن شرق و بیشتر از آن تمدن اسلامی و وحی بر هیچ کس پوشیده نیست، امروز وحشی های اروپا روی ما تاثیر می گذارند و ما متاسفانه در سیستم تبلیغاتی ضعیف هستیم، از این نوع مسائل که هر روز هم در خبرها گفته می شود رد می شویم و توجهی نداریم.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی خبر به امام علی(علیه السلام) رسید خلخال از یک زن یهودی که در پناه مسلمین بوده را دزدیده اند و هیچ کس به دادش نرسیده می فرماید که اگر مرد از این غصه دق کند و بمیرد جا دارد، حالا شما ملاحظه می کنید که آن ها انواع بازی ها که داعش نمونه ای از آن است را بر سر انسان ها چه شیعه و چه سنی در می آورند، ما چه می کنیم؟

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، بیان کرد: استکبارگران بعد از جنگ جهانی به بر خلاف همه قوانین به ۵۰ کشور به گونه های مختلف ورود پیدا کردند  اما انگار نه انگار که چنین اتفاقی افتاده است، بیش از ۷۰ سال است که فلسطین را اشغال کردند، با دروغی که در قضیه برج های دوقلو ساختند دو کشور عراق و افغانستان را اشغال کردند و همه جا را ویران کردند و مردم را کشتند، کمترین آماری که اعلام می شود مبنی بر این است که آن ها در این مدت ۲۰ هزار کودک را کشتند، آن ها به هر کشوری که وارد می شوند زیرساخت ها را خراب می کنند و امنیت را از مردم می گیرند و مردم آواره می شوند.

 

وی ادامه داد: مردمی هم که زنده در این جنگ ها جان سالم به در می برند وقتی در قالب پناهجو به کشورهای دیگر می روند یا در دریا غرق می شوند یا بین راه از سرما می میرند و یا وقتی وارد کشورهای اروپایی می شوند اخبار گزارش می دهد چند هزار کودک و پناهجو در اروپا ناپدید شدند، ناپدید شدند یعنی چه بلایی سر آن ها آوردند؟ مدتی بعد می گویند چند هزار نفر دیگر ناپدید شدند، در همین هفته گذشته رسانه ها گفتند در ظرف یک سال ۳۸ هزار نفر در کوچه و خیابان های آمریکا ترور شدند، وحشی گری بدتر از این وجود دارد؟

 

وی خاطر نشان کرد: ما این وحشی گری های غرب را نمی توانیم در خانه خودمان برای فرزندمان تبیین کنیم، ما همه چیز داریم اما از نظر تبلیغاتی ضعیف هستیم و دشمنان چیزی ندارند و روی هر جنایتی با آب و تاب و تبلیغات فراوان مانور می دهند لذاست که می بینید در جمهوری اسلامی افرادی هستند که به جای اینکه روی به قبله بخوابند رو به انگلیس می خوابند، ما با چنین آفت هایی مواجه هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: آن ها ۷۰ سال است کشور فلسطین را با دروغ سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین، اشغال کرده اند، اصلا تاریخ نشان می دهد که فلسطین بدون جمعیت باشد؟ فلسطین یکی از نقاط قدیمی مسکونی است، آن ها ۷۰ سال است که در آنجا مردم را کشتند و آواره کردند، ما هم نتوانستیم روی این موضوع بگوییم که چه خبر است.

 

وی ادامه داد: آن ها یک دروغ دیگر هم ساختند و گفتند آلمانی های نازی شش میلیون یهودی را سوختند، حتی همان فرانسه قانون ساخته که اگر کسی در این دروغ تشکیک کند هم باید جرم شود، هم شکنجه شود و هم به زندان برود، این هم قانون محیط آزاد آن ها است، آن ها به این جهت این سرزمین بدون جمعیت را به این مردم بدون سرزمین می دهند که آن ها مظلوم واقع شده اند و اروپایی ها شش میلیون از آنها را سوخته اند و فلسطینی ها باید جورش را بکشند، مسلمان های نامرد هم همه از دور نگاه می کنند و یک غاز نمی ارزند، دشمن هم از این ابله ها القاعده، داعش، سپاه صحابه و … می سازد و به جان و ناموس مسلمان ها می اندازد و ما نمی توانیم حقایق را بیان کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، اظهار داشت: مدعیان حقوق بشر و کودکان یک آمار بدهند که چقدر از کودکان فلسطینی در زندان ها هستند؟ چقدر را کشتند؟ و به چه دلیل کشتند؟ صهیونیست ها هر روز فلسطینی ها را از خانه هایشان بیرون می کنند، خانه های آنان را تخریب می کنند و برای خود خانه می سازند، سازمان ملل، شورای امنیت و حقوق بشر مسخره هم چیزی نمی گویند و همه این ها هم به خاطر این بوده که ما نتوانستیم این مسائل را به خوبی تبیین کنیم، الان هم نمی توانیم تبیین کنیم.

 

وی افزود: ماهیت و شناسنامه ننگین این جنایت کاران باید در خانه، مدرسه، دانشگاه، بازار و جامعه گفته شود تا مشخص شود آن ها چه کسانی هستند و چه برنامه های شومی را اجرا می کنند تا ذات درنده آن ها مشخص شود، آن ها در جنگ جهانی اول و دوم بیش از ۵۰ میلیون انسان را کشتند، در این کشتار چه هدف و دلیلی وجود داشت؟

 

امام جمعه بیرجند، گفت: مربیان و اساتید حلقه های صالحین در کنار ساختار این شجره طیبه، تربیت و اخلاق اسلامی که هدف انبیاء است و کرامت انسانی که فلسفه خلقت است باید آفت وجود جنایت کاران غربی را تبیین کنند، اگر تبیین نکنیم کشاورز هر چه هم زحمت بکشد و محصولش رشد هم کند، پیش از اینکه محصول به برداشت برسد آفت همه را از بین می برد.

 

وی افزود: خدای متعال این انقلاب را در ابتدا از جهت پیروزی یاری فرموده و الا در برابر آن عناصر کمونیست و لیبرال پیروزی ممکن نبود، بعد از انقلاب هم هر جا فتنه ها خیلی شدید شد و از دست هیچ کدام ما کاری ساخته نبود دست خدا بود که کارساز بود، در این مقطع هم بعد از آن همه آیه های یأس و نا امیدی و هشت سال ننگین گذشته و جریانات قبل از آن و دولت اصلاحات، نفوذهای بیگانه و تصمیم سازی ها و تصمیم گیری آن ها دیدید که در شرایط کرونایی سخت مجلس و دولتی انقلابی و قوه قضائیه با تجربه روی کار آمد.

 

وی ادامه داد: همسو بودن قوای سه گانه در سایه فرمایشات و رهنمودهای حکیمانه و الهام گونه مقام معظم رهبری و حضور پرشور این مردم در صحنه باعث شکست مجدد دشمنان شد، خدا به قلب مردم انداخت و در ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتند در حالی که دشمنان سال هاست می گویند دیگر ۱۳ آبان و ۲۲ بهمنی وجود نخواهد داشت اما به کوری چشم آنها رهبر معظم انقلاب همان وقتی گام دوم انقلاب را نوشتند که موانع جلوی راه بود که این خودش یک کرامت بود اما الان وقت اجرا است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در پایان، بیان کرد: خداوند شما را در این خدمت بزرگ الهی و انسانی حفظ کند، به امید خدا این هدف عالی و تقویت شجره طیبه صالحین برای کل بشر ثمر خواهد داشت که دلیلش نفوذ انقلاب اسلامی ایران است که با این همه سختی ها و آفت ها در منطقه حرف اول را می زند و در جهان هم حرف برای گفتن دارد و حتی همان ملت های کشورهای فاسد غربی امروز آمادگی دارند حرف شما را بشنوند منتهی شما برای رساندن پیام به آن ها نیازمند یک طرح کارشناسی هستید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *