خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خدمت رسانی آستان قدس رضوی سراسر استان ها را فرا گرفته است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خدمت رسانی آستان قدس رضوی سراسر استان ها را فرا گرفته است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه خدمت رسانی آستان قدس رضوی سراسر استان ها را فرا گرفته است، گفت: نیت خادمیاران رضوی کمک و خدمت به مردم است و به هر اندازه ای که توفیق پیدا کنند این نیت کارساز است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با اعضای شورای دبیرخانه کانون خدمت رضوی در استان اظهار کرد: خیلی خدا را شکر کنید که چنین توفیق خدمتی نصیب شما شده است، توفیقی که جوانب مختلفی دارد که همه آن نور است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: نیت شما کمک و خدمت به مردم است و به هر اندازه ای که توفیق پیدا کنید این نیت کارساز است، الحمدالله آستان قدس رضوی توسعه پیدا کرده و سراسر استان ها را فرا گرفته و باید هم چنین باشد.

 

وی با اشاره به سه جایی که امام رضا(ع) به فریاد انسان می رسد که یکی در زمان مرگ و دیگری موقع سوال در قبر و هنگامی است که نامه عمل به دست انسان می دهند، عنوان کرد: خیلی توفیق بزرگی است که نصیبتان شده است امام رضا(ع) رابطه های خیلی خیلی دور را حفظ می کند تا جه برسد که شما خادم مستقیم حضرت باشید.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به جریان دفن حاج شیخ حسنعلی نخودکی در حرم رضوی، تصریح کرد: در آن عالم معنوی و مکاشفه می دید حضرت رضا (ع) روی تختی ایستاده بودند و زوار همه از مقابل حضرت(ع) رد می شدند، برخی با چهره انسان و برخی با چهره برزخی و به شکل حیوان، فرقی نداشت و حضرت(ع) آنان را از هم جدا نمی کرد و دست شان را روی سر همه آنها می کشیدند تا همه از رافت حضرت اش بهره مند شوند و بعد از این مکاشفه تصمیم گرفت در مشهد بماند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *