خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: استکبار جهانی مانع پیاده سازی آرمان های انقلاب اسلامی/ امروز صهیونیست ها نیز فهمیده اند که انقلاب اسلامی درست می گوید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: استکبار جهانی مانع پیاده سازی آرمان های انقلاب اسلامی/ امروز صهیونیست ها نیز فهمیده اند که انقلاب اسلامی درست می گوید

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه استکبار نمی گذارد آرمان های انقلاب اسلامی پیاده شود، گفت: همه انسان شناس ها می دانند که انقلاب اسلامی درست می گوید، حتی صهیونیست ها می دانند که انقلاب اسلامی درست می گوید همان گونه که ائمه معصومین(علیه السلام) درست می گوید.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با کارکنان اداره کل اطلاعات خراسان جنوبی، ضمن تبریک دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، گفت: ظلمی که در تاریخ به انبیاء و جانشینان به حق آنها شده است در حقیقت ظلم به مردم است چراکه راه هدایت را از مردم گرفتند و بر مردم مسلط شدند و تعدی کردند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، بیان کرد:   همین هایی که تعدی کردند و ظلم و سرکشی کرده و انبیا و جانشینان انبیا را شهید کردند، خود آنها هم باور داشتند که حق با انبیا است، در قرآن کریم نیز اشاره شده است، «لَقَدْ حَقَّ الْقَوْلُ عَلَى أَكْثَرِهِمْ فَهُمْ لَا يُؤْمِنُونَ؛ البته وعده عذاب ما بر اکثر آنان حتمی و لازم گردید از این رو ایمان نمی‌آورند.»

 

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، اظهار داشت:  فرعون و قوم فرعون حضرت موسی(علیه السلام) را انکار می کردند اما می دانستند که حضرت موسی درست می گوید اما چون می خواستند منافعی داشته باشند باید آنها را انکار می کردند، از پنج هزار سال پیش که حضرت موسی(علیه السلام) بوده تا امروز که از بعثت پیامبراکرم ۱۴۰۰ سال گذشته است.

 

وی افزود: خیلی ها نمی دانند خیلی ها نیز نمی خواهند بدانند، همان چیزی که امروز مشاهده می کنید، مثلا کدام عاقل است که شک کند امام خمینی(ره) درست می گوید یا صدام، رهبر معظم انقلاب اسلامی درست میگوید یا ترامپ، کسی که شک کند را باید برد تیمارستان، نظام جمهوری اسلامی درست می گوید یا سعودی ملهد، اصلاً جای تردید نیست.

 

امام جمعه بیرجند، گفت:   خدا برای همه حجت خود را تمام کرده است، در اسناد کتب  برادران اهل سنت تصریح دارد به وجود مقدس دوازده امام که اولشان علی(علیه السلام) است و آخرشان حضرت مهدی(عج)، در کتاب شیخ سلیمان قندسی که عالم حنفی اهل سنت است نقل می کند که پیامبر(صلوات الله علیه) نام دوازده امام را ذکرکرده است.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، ابراز داشت:  نام ائمه معصومین در کتب قبل از اسلام نیز بوده است در تورات به عنوان ۱۲ سرور ذکر شد است، نقل است معصل یهودی نزد پیامبراکرم(صلوات الله علیه) آمد و گفت اگر شما پیامبر آخر الزمان هستید، جانشینان شما که هستند، که پیامبر(صلوات الله علیه) گفت اول علی(علیه السلام)، دوم حسن(علیه السلام)سوم حسین(علیه السلام) وبعد نه نفر از فرزندان حسین(علیه السلام).

 

وی ادامه داد:   همان کسی که امام را شهید می کند معتقد به حقانیت امام است همان طور که فرعون معتقدبه حقانیت حضرت موسی(علیه السلام) است، و زمانی که در آب غرق شد به زبان آورد، هارون الرشید که امام موسی ابن جعفر(علیه السلام) را زیر شکنجه شهید کرد، خودش شیعه است، اما شعیه ای که برای حفظ حکومت خود در حالی که معتقد است امام کاظم(علیه السلام) وصی پیامبر است اما باز او را شهید کرد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، اظهار داشت:   در زمان ما نیز اینطوری است، ائمه معصومین که جای خودشان را دارند، مقام ولایت نیابتی که فقیه عادل دارد، استکبار نیز نمی گذارد آرمان های انقلاب اسلامی پیاده شود اما همه انسان شناس ها می دانند که انقلاب اسلامی درست می گوید، حتی صهیونیست ها می دانند که انقلاب اسلامی درست می گوید همان گونه که ائمه معصومین(علیه السلام) درست می گوید.

 

وی ادامه داد: صهیونیست ها برای ضربه زدن به اسلام هر کدام از معصومین(علیه السلام) را به یک کارگروه تخصصی سپرده تا در خصوص آن فرد تحقیق کنند و ضربه بزنند چراکه اشد دشمنان اسلام هستند، آن مسئول گروهی که در شناسایی حضرت امام محمدباقر(علیه السلام) بود گفت انسانی با این کمالات بر روی زمین نیامده است، این را انسانی که پژوهش کرده در مورد ایشان می گوید در حالی که دشمن است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، بیان کرد:  خلیفه عباسی در زمان امام هادی(علیه السلام) را که هشت سال سن داشتند که به امامت رسیدند، پیامی برای عالمی در مدینه که وابسته به دربار بود فرستاده و به او دستور داد به کیفیتی باید برای شست و شوی مغزی این کودک هشت ساله یک طرحی پیدا کنید که مسئله امامت را تمام کنیم.

 

امام جمعه بیرجند، گفت: این عالم درباری آنچه که از دستش بر می آمد کرد تا امام هادی (علیه السلام) که کودکی بود را شست و شوی مغزی بدهد خودش شیعه شده است، و در جواب می گوید این کودک هر آنچه من بخواهم بگویم بهتر از من می داند و این نمی شود جز از سمت خدا، که شعیه می شود یا جرج جرداق مسیحی بهترین کتابش را که صوت العدالت الانسانیه در مورد حضرت علی(علیه السلام) می نویسد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیز همین گونه است، وهابیتی که میگوید بوسیدن حرم پیامبراسلام(صلوات الله علیه) شرک است اما سلمان بن عبدالعزیز دست زن ترامپ را آنقدر می بوسد که خود ترامپ می گوید بس است، حال اینها درست می گویند؟ دین درست این است که پشت به ستمگر و طاغوت کنی وایمان به خدا بیاوریم، بحث نماز خواندن و روزه گرفتن نیست، باید پشت به باطل کرد.

انتهای پیام/

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *