خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: رسانه ها جنایات حکومت های فاسد را برای مردم تبیین کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: رسانه ها جنایات حکومت های فاسد را برای مردم تبیین کنند

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه آمریکایی ها در طول بیست سال در افغانستان به مردم رحم نکردند و حتی در مراسم عروسی و عزاداری مردم را قتل عام کردند، آن ها حدود بیست هزار کودک را کشتند، گفت: آمار، ارقام و سوابق این جنایتکاران را برای مردم تبیین کنید تا آن ها بفهمند این حکومت های فاسد که هستند و چه جنایاتی می کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه کشور ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و روز زن، گفت: متاسفانه ما در جنگ رسانه ای و تبلیغاتی خیلی ضعیف عمل کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: ما بهترین کارهای کارشناسی شده شرعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و … را انجام می دهیم و دشمن در بیرون و دوستان نادان در داخل این کارهای خوب و کارشناسی شده را زیر سوال می برند و به آن حمله می کنند، خود آن ها جنایتی نیست که انجام ندهند، آن ها بر خلاف همه قوانین وارد کشورهای دیگر می شوند، مردم و زن و بچه ها را می کشند و آن ها را آواره می کنند و انواع سوء استفاده ها را می کنند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها در مدت بیست سالی که در افغانستان بودند چه تعداد کودک و غیرنظامی را کشتند؟ چقدر فقر و بدبختی را به مردم تحمیل کردند؟ جنایات آن ها منحصر به این نیست، آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم به پنجاه کشور به صورت های مختلف تجاوز کرده است، آن ها در لبنان، سوریه، یمن، عراق و نیجریه هم ستم کردند و در میانمار مردم را در آتش سوختند، دیروز هم در یمن ۶۰ غیرنظامی که عمدتاً کودک بودند را قتل عام کردند، رژیم غاصب صهیونیستی نیز هم بیش از ۷۰ سال است که کشور فلسطین را اشغال کرده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شما اگر یک جاسوس که رسواییش مشخص است و خسارات زیادی را بر کشور وارد کرده است را بر طبق قانون محاکمه و اعدام کنید از فردا همه رسانه های استکباری به شما حمله می کنند، آمریکایی ها و هم پیمانان آن ها بدترین کارها را انجام می دهند تازه یک قرت و نیم طلبکار هستند و شما بهترین کارها را انجام می دهید باید پاسخگو باشید، این از ضعف رسانه است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، اظهار داشت: انصافا در برخی از سالهای بعد از پیروزی انقلاب و مخصوصا هشت سال گذشته که ما توقع هم نداشتیم به جهت اینکه مشخص بود رسانه ها دست چه کسانی بود، فضای مجازی در همه کشورها قانونی دارد حتی کشورهایی که فاسد هستند رسانه و فضای مجازی خود را طبق قانون کنترل می کنند اما رسانه و فضای مجازی ما قانونی ندارد و آزاد است.

وی افزود: الان شروع پس از ۴۰ سال دیر است اما باز هم به موقع است به جهت اینکه دشمنان با همه امکانات هر روز ما را تهدید می کردند و شرایط بسیار سختی بود که کشور از شیوه هشت سال گذشته خارج شود خدا کاری از قبیل کارهای حادثه صحرای طبس، فتنه ۸۸ و ۷۸ و فتنه بنزین کرد و مجلس، دولت و قوه قضائیه انقلابی روی کار آمد و یک هماهنگی بین قوای سه گانه پیش آمد، منطقه هم که روزی در آن داعش حضور داشت بود خوب شده است و همه آن ها جمع شد و ننگ آن ها باقی ماند و انگیزه های مقدس آزادی خواهی در بین مردم پیش آمد، در جبهه های نظامی هم با همه قانون شکنی که استکبارگران می کنند شکست می خورند.

امام جمعه بیرجند، بیان کرد: بعد از حمله دنیا توسط صدام علیه ما در آن ۸ سال جنگ تحمیلی خدا پیروزی را نصیب ما کرد، صدام می خواست ظرف یک هفته بیاید در تهران و مصاحبه کند، رجوی می خواست در ایران سه روز قتل عام عمومی اعلام کند و خودش بیاید و بعد از سه روز عفو عمومی اعلام کند، مرتجعین منطقه، آمریکا و اروپا می خواستند ظرف یک هفته کشور فقیر و دست خالی یمن را در اختیار بگیرند اما هفت روز تبدیل به هفت سال شد و نتوانستند کاری بکنند.

وی افزود: الان شما در شرایط خوبی هستید به جهت اینکه بیش از ۴۰ سال چه مردم ایران و چه مردم منطقه و جهان این تلخی های ظلم و ستم را چشیدند، الان آن تلخی ها میوه شیرین دارد و میوه شیرینش نفرت نوع بشر روی زمین از این استکبارگران است اما یک چیزی کم داریم و آن رسانه است که مطلب را به این مردم بگوید، مردم هم امروز آماده اند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، اظهار داشت: امروز نه تنها مردم منطقه بلکه مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی آماده اند، جلیقه زردها در فرانسه چند سال است که در شرایط مختلف و حتی در زمان کرونا با وجود سرکوب های شدید در خیابان ها به دنبال عدالت خواهی هستند و دست از خواسته خود بر نمی دارند و این به معنی نفرت از لیبرال دموکراسی است.

وی افزود: امروز مردم دنیا به دلیل ظلم زیادی که تحمل کرده اند عدالت طلب شده اند، یک رسانه می خواهد که عدالت را برای آن ها تبیین کند، امروز شرایط دنیا تغییر کرده است، روزی کمونیست ها در کاخ کرملین بودند اما روزی سردار دل ها گفت من بهترین نمازم را در کاخ کرملین خواندم، حاج آقای رئیسی هم که چند روز پیش در همان کاخ نماز خواندند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، ابراز داشت: روزی در عراق و سوریه صدام و داعش وجود داشت  اما امروز شرایط تغییر کرده است، روزی مرتجعین منطقه می گفتند با پول می شود کار کرد و جنایت های زیادی انجام دادند اما الان زمین گیر شدند و به بن بست خورده اند.

وی ادامه داد: آن ها تصور می کردند که آمریکا می تواند از آن ها حمایت کند اما تجربه ها نشان داد که آمریکا فقط دنبال کار خودش است و هیچ وقت برای آن ها هزینه نمی کند، آمریکا فعلا باید کلاه خودش را حفظ کند که باد نزند، از همه بدتر حال خود آمریکا است و انگلیس بدتر از آمریکا است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، گفت: قبلا نمی شد با مسئولین حرف زد اما الان الحمدلله در این شرایط دولت می شود حرف زد، نیروهای نظارت بر رسانه ملی هم مانند آقای وحید جلیلی و صفار هرندی هستندکه خیلی خوب می شود با آن ها حرف زد، امروز نیاز به یک حرکت بسیجی وار است، حرکت هم باید مثل بقیه امور دانش بنیان، مجرب و با کارشناسی درست باشد.

وی افزود: کشور هر روز نیازهایی دارد، باید نیازها و اولویت های امروز، فردا و آینده کشور بررسی شود و با توجه به آن طرحی همراه با زمان بندی و نظارت ارائه کرد، ما منتظر شرایط هستیم که در این زمینه همکاری کنیم.

امام جمعه بیرجند، بیان کرد: آمریکایی ها در طول بیست سال در افغانستان به مردم رحم نکردند و در مراسم عروسی و عزاداری مردم را قتل عام کردند، آن ها حدود بیست هزار کودک را کشتند، آمار، ارقام و اسناد این جنایات را برای مردم دنیا تبیین کنید که این مدعیان حقوق بشر هر چند وقت مردم را در کشورهای مختلف می کشند و آواره می کنند و عده ای هم از سرما در پشت مرزها می میرند و رسانه ها در کمال پررویی می نویسند چند هزار کودک پناهجو ناپدید شد، مجدد پس از مدتی می گویند چندین هزار پناهجوی دیگر ناپدید شدند، حقوق بشر، سازمان ملل و شورای امنیت کجاست؟

وی ادامه داد: دیروز که شصت نفر از مردم یمن را کشتند دبیر مسخره سازمان ملل اظهار نگرانی کرد، جنایتکاران از خودتان هستند چرا اظهار نگرانی می کنید؟ شما خیلی خوشحالید که مردم را بکشند و بر مردم سلطه پیدا کنند، آمار، ارقام و سوابق این جنایتکاران را برای مردم تبیین کنید تا آن ها بفهمند این حکومت های فاسد که هستند و چه جنایاتی می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: آمریکایی ها اروپایی هایی هستند که با چند دروغ کریستف کلمب را به عنوان کاشف آمریکا مطرح کردند، آمریکا کشف شده بوده است و جمعیتی داشته است، جمعیت آن هم فرهنگ داشتند، اروپایی ها به آنجا رفتند و ۸۰ میلیون جمعیت سرخ پوست را کشتند و روی قبر آن ها ایالات متحده را ساختند، این موارد را در رسانه مستند کنید، همین ها می خواهند دنیا را اصلاح کنند؟

وی افزود: استکبارگران در ۵۰ کشور آمدند اما هیچس چیزی نگفت، بیش از ۷۰ سال است فلسطین را اشغال کردند و مردم را می کشند و زمین های مردم را تصرف می کنند، جامعه و مکتب شما قوی و غنی است اما زبان بنده و شما گنگ و قلم ما شکسته است و این فایده ندارد، استکبارگران هر کار دلشان بخواهد  می کنند و می گویند، رسانه ها هم در اختیار آن ها است، یک عده احمق هم دنبالشان هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در پایان خاطر نشان کرد: از امروز که این دولت انقلابی و مردمی آمده است رسانه ملی باید اصلاح شود، برنامه کودک، کودکی را که می خواهد برای فردا تربیت شود چطور می سازد؟ باید طرحی وجود داشته باشد تا این برنامه هایی که نشان می دهند کودکان را در موضوعات مختلف تربیت کند که متاسفانه اینطور نیست و صرفا جنبه سرگرمی دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *