خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نیروهای مسلح با اعتقاد و انضباط تا پای جان روی حرف خود می ایستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نیروهای مسلح با اعتقاد و انضباط تا پای جان روی حرف خود می ایستند

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های اصلی نیروهای مسلح این است که قانون مند و نظام مند بار می آیند، گفت: نیروهای مسلح با اعتقاد و انضباط تا پای جان روی حرف خود می ایستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن عرض تسلیت ایام عزای شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)، گفت: اگر اسلام ناب جنبه عملی پیدا کند همه مسائل و مشکلات حل می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: در هر کار و امری وقتی کارشناس و مسئول مربوطه حرفی می گوید زیرمجموعه دقیقا بدون کم و کاست به آن عمل می کنند و نتیجه اش هم مشخص است اما در مسائل دینی اینگونه نیست یعنی بعد از آن که کارشناسی نظر اسلام را گفت برخورد با آن گزینشی و میلی است، درد مسلمان ها از صدر اسلام تا امروز نسبت به گفته های خود پیغمبر اکرم(صلی الله علیه و آله) تبعیت گزینشی آن است و الا اگر تبعیت به تمام معنی انجام شود در اولین فرصت همه مشکلات حل می شود.

وی افزود: علماء وارثان انبیاء هستند، علمایی در نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ورود پیدا کردند و خدمت می کنند، بین این علماء با علمایی که در قسمت های مختلف دیگر هستند تفاوتی وجود دارد و آن این است که محیط های نظامی که این علماء کار می کنند یک محیط منضبط است، یکی از ویژگی های اصلی نیروهای مسلح این است که قانون مند و نظام مند بار می آیند به همین دلیل درصد اجرا و عمل آن ها خیلی بالا است.

وی در ادامه، خاطر نشان کرد: علماء و برادرانی که در نیروهای مسلح هستند با برادرانی که در سایر سازمان ها کار می کنند همه از یک خانواده هستند ولی تفاوت کار آن ها مواجه با این نظم و انضباط است، نیروهای مسلح با اعتقاد و انضباط تا پای جان روی حرف خود می ایستند.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، اظهار داشت: امروز در این دنیای پر آشوب، امنیت یکی از شاخصه های مهم جمهوری اسلامی است که فیض آن نصیب همه مردم است، نقش و فواید علمای فعال در نیروهای مسلح برای کل نظام و مردم است.

وی افزود: اگر همه سازمان ها، آموزشگاه ها و دانشگاه ها به کار کارشناسی دینی و وظیفه عقیدتی و ایمانی ملتزم شوند همه مشکلات ما حل می شود چون مشکلات زائیده کار خود ما است.

امام جمعه بیرجند، بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی مردم مورد تحقیر واقع می شدند، دشمن بر آن ها مسلط بود و دین، ناموس و فرهنگشان تحت سلطه استعمارگران خارجی و استبدادگران داخلی بوده است، مردم این را بر نتافتند و انقلاب کردند، انقلاب خود مردم است، یعنی این مردم در یک تحول پای حرف خودشان هستند، به دشمن اجازه دخالت نخواهند داد و مستقل عمل می کنند.

وی افزود: تغییر و تحول و جابه جایی ها یک مسئله رایج است، در مناطقی مانند خراسان جنوبی که از مرکز فاصله دارند حجم کارها زیاد و نیروی کار کم است و لذاست که اگر حجت الاسلام نوفرستی و امثال ایشان به طور رسمی از مسئولیت سازمانی خود کنار می روند به صورت عملی هنوز فعال هستند و در عمل باز هم تجربیات و همکاری هایشان را ادامه می دهند اما با این حال هنوز برخی از کارها روی زمین است، خدا بر توفیقات امثال ایشان بیفزاید که اگر ده ها نفر هم باشند باز مردم کار دارند و حضور چنین افرادی نیاز هست.

وی ادامه داد: ارتباط حجت الاسلام نوفرستی با مجموعه سپاه قطع نمی شود و همکاری های خود را به صورت غیر رسمی با سپاه ادامه خواهند داد چون ارتباط که قطع نمی شود، تشریف فرمایی حجت الاسلام کمالی را نیز خوش آمد می گوییم، هر فردی از علمای عزیز که از مرکز به این مناطق مرزی اعزام می شوند، ما دستشان را می بوسیم و دعاگوی همه خدمتگزاران بالاخص این قشر ارزشمند هستیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *