خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سرمایه گذاری دشمن برای فروپاشی بنیان خانواده

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سرمایه گذاری دشمن برای فروپاشی بنیان خانواده

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه بانوان در جامعه و خانه ها نقش مهمی دارند، گفت: فرهنگ بیگانه برای فروپاشی خانواده ها مخصوصا در این چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روی مسئله زن سرمایه گذاری زیادی کرده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: اقتصاد ممکن است به صورت مقطعی وظیفه روز باشد اما چیزی که حرف اول و آخر را می زند فرهنگ است و همه امور بر اساس آن تنظیم می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، بیان کرد: بانوان در جامعه نقش هایی به صورت عام و خاص دارند، کلمه اُم در عربی و مادر در فارسی تنها بر مادر نسبی اطلاق نمی شود، هر جا که این نقش کلیدی و اصلی چه در راه خوب و چه در راه بد اعمال شود این کلمه به کار گرفته می شود می خواهد ام الخیر باشد می خواهد ام الفساد باشد، این مطلبی است که دشمنان ما هم در کارشناسی خود اشتباه نکردند و آن را درک کردند.

وی ادامه داد: خبرنگاری از یک مسئول فرانسوی می پرسد که شما در الجزایر هزینه زیادی می کنید که فقط یک چادر از سر زن مسلمان بردارید، این کار ارزش این همه هزینه را دارد؟ او پاسخ می دهد که شما توجه ندارید، اگر ما بتوانیم هر زنی را از آن قیود دینی، اسلامی، عفاف و حجاب خارج کنیم، پیروز شده ایم، این مسئول فرانسوی کاملا در راه فساد به عنوان کارشناس این حرف را می گوید و صلاح او هم همین است.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، ابراز داشت: بانوان در جامعه و خانه ها نقش مهمی دارند، فرهنگ بیگانه برای فروپاشی خانواده ها مخصوصا در این چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روی مسئله زن سرمایه گذاری زیادی کرده است، اما خیلی امیدوار باشید، این مقطع و این فرصتی که خدا داده با فرصت پیروزی انقلاب در بهمن ۵۷ قابل قیاس نیست.

وی افزود: در زمان انقلاب مردم سراپایشان ایمان بود، امام خمینی(ره) با آن سوابق، معنویت و ویژگی های خاص خود بعد از ۱۵ سال به کشور برگشت و انقلاب شد که یک کار بسیار استثنایی بود و به معجزه شبیه تر بود که دوست و دشمن چنین چیزی را باور نمی کردند.

وی در ادامه، خاطر نشان کرد: در آن زمان ایمان و احساسات قوی بود و سنگ تمام گذاشته شد و مردم همه مشکلات و سختی ها را پاسخ دادند اما باورپذیر نبود در دنیایی که دو قطبی شرق و غرب حضور داشتند و جایی برای مسلمان وجود نداشت این انقلاب بتواند بماند، در حقانیت انقلاب تردیدی نبود اما در ماندن آن اما و اگر زیادی وجود داشت و لذاست که دشمن هم در طرح هایی که ارائه می کرد می گفت بیشتر از چند ماه دیگر از این انقلاب خبری نیست اما رهبر انقلاب در همان اوج ناامیدی بیانیه گام دوم انقلاب را ارائه فرمودند.

امام جمعه بیرجند گفت: در حال حاضر که شما این کار مقدس را تعقیب می کنید فرقش با آن زمان این است که نه تنها اهل ایمان بلکه اهل کفر هم باور کردند که رفتنی هستند این مساله خیلی مهم است و لذاست این فرصتی که با آیه های یأس و فتنه های دشمنان علیه ملت ما پیش آمد باعث شده است که جاذبه این انقلاب در کشور های اروپایی و حتی در خود آمریکا موج بزند.

وی افزود: در حال حاضر خدا به شما قوه قضائیه، مجلس و دولتی انقلابی داده است و جوانه های امید در قلب مردم ایجاد شده است، امروز در داخل، خارج و منطقه اوضاع خیلی تغییر کرده است، البته عده ای به روی خود نمی آورند و می گویند که نه اتفاقی نیفتاده است، اتفاق عظیمی افتاده است، این بعداً خودش را نشان می دهد و حالا وقت کار است البته کارهای فرهنگی دیربازده هستند و تلاش می خواهد، وقتی بهار می آید وقت گردش و خوش گذرانی نیست، معنی بهار این است که باید کار کرد، در حال حاضر بهاری از نسیم رحمت الهی وزیده است و اگر کار به صورت علمی، اصولی، هدفمند و با شتاب انجام شود فاصله ای نخواهد گذشت که آثار آن کار را خواهید دید و به این خیلی امیدوار باشید.

نماینده مقام معظم رهبری در پایان، گفت: امیدواریم که خیلی زود شرایط منطقه و بین الملل تغییر کند که البته در حال تغییر است و این باور مقدس در تک تک افراد جامعه ما نهادینه شود و بعد از این دولت اسلامی که آمده جامعه اسلامی ایجاد شود و در آستانه تمدن اسلامی قرار بگیریم.

وی ادامه داد: همه این ها از برکات حضرت مهدی صاحب الزمان(عجل الله فرجه) است که امیدواریم قلب مقدسشان از ما راضی شود ولی به هر حال آنگونه که باید، قدر این انقلاب را ندانستیم در حالی که عده ای جان و مال و خون خود و جوان هایشان را در راه انقلاب فدا کردند و ما بی تفاوت گذشتیم، چنانچه ما در هر شرایطی به معنی صحیح، خود را آماده می کردیم با این حمایت های کرامت گونه ای که در این انقلاب شامل می شود نباید چهل سال می گذشت، این تاخیرها به خاطر کندی کار ما است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *