خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: زباله‌گردها در خراسان جنوبی شناسایی و ساماندهی شوند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: زباله‌گردها در خراسان جنوبی شناسایی و ساماندهی شوند

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه وجود زباله‌گردها مناسب با چهره شهر اسلامی نیست، گفت: باید این افراد به نحوی شناسایی و ساماندهی شوند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی، ضمن تسلیت ایام عزای شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) اظهار کرد: خدا را شکر می کنیم که این انقلاب عزیز را که اسلام ناب است به ما عنایت فرمود و و هر وقت عوامل درونی و بیرونی عرصه را بر انقلاب تنگ کردند دست قدرت الهی راه را باز کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: آنچه که به لطف خدا و حضور مردم در این مقطع زمانی اتفاق افتاده است خیلی نعمت عظیمی است و آیه های یأسی که مستکبرین القا و ایادی آنان ترجمه می کردند ۱۸۰ درجه مخالف با آن تحقق پیدا کرد و این دولت اسلامی و مردمی که روی کار آمد جوانه های امید در قلب مردم حاصل شد.

وی خطاب به استاندار خراسان جنوبی گفت: چینش صحیح مدیران مطابق با آرمان انقلاب در همین مدت کوتاه، کار ارزشمندی است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به محصولات استراتژیک و منحصر به فرد کشاورزی استان، تصریح کرد: بسیاری از این محصولات روی دست کشاورزان می ماند اما شما در همان جلسه معارفه قول حمایت دادید و انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی در ادامه بهبود وضعیت جاده های استان، معادن، ایجاد صنایع تبدیلی و تأمین آب را از مسائل مهم استان دانست و افزود: امید با استعداد خاصی که مردم دارند بسیار با اهمیت است و رهبر معظم انقلاب این منطقه را با علم و ایمان نام بردند و اگر مردم صداقت مسئولان را ببینند همکاری می کنند و اینها نوید صبح امید است.

وی بیان کرد: حدود چهار سال قبل آیت الله رئیسی به استان سفر داشتند و گفتند اگر نهادهای انقلابی امدادرسان تجمیع شوند و کاری جمعی را آغاز کنند و انواع نیازها را ارائه دهند و نهضت خدمت رسانی باشد تا کسانی که مشمول حقوق قانونی این نهادها نیستند آنها را نیز حمایت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نیازمند در سطح استان داریم که اینها مرجعی ندارند که به آنجا مراجعه کنند، عنوان کرد: پیشنهاد می شود در این مقطع زمانی تا نتایج رسمی برای کل کشور شود با ابتکار در این استان کاری شود که اگر خارج از چهارچوبه این نهادها ثابت شد افرادی فقیر هستند به حدی کافی از آنان حمایت مالی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وجود زباله گردها مناسب با چهره شهر اسلامی نیست و باید به نحوی شناسایی و ساماندهی شوند.

وی با اشاره به گزارش غیررسمی که ۵۰ تا ۷۵ درصد مردم در منطقه ای از استان(درح) معتاد شدند که این هم هدفمند بوده است، افزود: این مسئله بسیار وحشت زا بود و از مسئولان در جلسه ای درخواست کردیم تا طرح هایی برای جلوگیری از این آسیب صورت بگیرد.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *