خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مهم ترین مسئله ما امروز مسائل فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مهم ترین مسئله ما امروز مسائل فرهنگی است

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه جبهه ایمانی باید در جهت تبلیغ دارای تشکیلات منظم باشد، گفت: در حال حاضر جبهه فرهنگی حرف اصلی را می زند، ان شاء الله شما که سربازان این جبهه هستید موفق باشید و مسیری که حضرت زهرا( سلام الله علیها)پیموده اند و پیامی که حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) آن را رسانده است ادامه دهید.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در جمع بانوان و طلاب حوزه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها) ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، گفت: شما طلاب در جبهه ای هستید که باید خودتان را برای مقابله با استکبار جهانی که در رذالت، پستی و ظلم از هیچ چیز فروگذار نمی کند آماده کنید.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: در این شرایط سخت آخرالزمانی جبهه ایمانی که شما هستید باید در جهت تبلیغ دارای تشکیلات منظم باشید همانطور که در صحنه های نظامی جبهه ها علیه دشمن باید تشکیلات وجود داشته باشد.
وی افزود: مهم ترین مسئله ما امروز مسائل فرهنگی است که شما در جبهه آن قرار دارید، این جبهه باید در مقابل تهاجم به ناحق استکبار جهانی که البته همه جانبه هست و همه گزینه ها را برای نابود کردن ما روی میز دارند با آن ها مقابله کند.
امام جمعه بیرجند، گفت: در حال حاضر جبهه فرهنگی حرف اصلی را می زند، ان شاء الله شما که سربازان این جبهه هستید موفق باشید و مسیری که حضرت زهرا( سلام الله علیها)پیموده اند و پیامی که حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) آن را رسانده است ادامه دهید.
وی افزود: همه شما حامل پیام حضرت زهرا(سلام الله علیها) و حضرت زینب (سلام الله علیها) هستید، شما باید در این جبهه آن چه را که لازم است انجام دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *