خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: با بکارگیری ابتکارات آثار فساد و تباهی دشمن را از محیط جمهوری اسلامی ایران پاک کنیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: با بکارگیری ابتکارات آثار فساد و تباهی دشمن را از محیط جمهوری اسلامی ایران پاک کنیم

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه در روایات داریم که حدی که به موقع اجرا شود آثار و برکات آن از چهل شب که باران ببارد و چهل روز که آفتاب بتابد بیشتر است، گفت: غرض نیز از اجرای حد این است که همه باید بدانند که قانون حاکم است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه با گرامیداشت روز مجلس و بزرگداشت یاد شهید آیت الله مدرس گفت: با نوع انسان مواجه هستیم در عین حالی که اصول احکام کار ساز است، شیوه و زمان و مکان نیز نقش دارد، غرض بر این است که انسان از کار بد پشیمان شود و توبه کند لذا در کنار این، زمان و مکان و شیوه تبلیغات موثر است و از طرفی باید از یکنواختی باید خارج اجرای قوانین باید برای کودک و نوجوان فرق کند، اما احکام اسلامی باید اجرا شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در روایات داریم که حدی که به موقع اجرا شود آثار و برکات آن از چهل شب که باران ببارد و چهل روز که آفتاب بتابد بیشتر است، گفت: غرض نیز از اجرای حد این است که همه باید بدانند که قانون حاکم است و لذا اینها شرایط خودش را می طلبد و این قدم موثری است که باید انواع ابتکارات بکارگیری شود تا بتوانیم آثار فساد و تباهی دشمن را از محیط جمهوری اسلامی پاک کنیم.

 

وی ادامه داد: متاسفانه برخی دولت ها آگاهانه یا ناآگانه به میل دشمن کار کردند و این همه آثار سوء برای مردم ایجاد و زندگی آنها را تباه کردند، انتخابات ۱۴۰۰ در شرایط کرونایی برگزار شد و مجلس، دولت و قوه قضایی انقلابی بر روی کار آمدند و این همزمان شده با شکست دشمن در منطقه و غرب که به رسوایی کشیده شده است.

 

امام جمعه بیرجند گفت: خبر توصیه آمریکا به عربستان درباره خروج از یمن و همچنین رسوایی خیانت های امریکا در انتخابات عراق است، امروز انقلاب اسلامی و عدالتخواهی به سراسر دنیا صادر شده است و شاهد تظاهرات مردم فرانسه، انگلیس هستیم و آمریکا نیز گرفتار مشکلات کشورش است و دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکادر پاسخ به سوال خبرنگار برای شرکت در انتخابات آینده گفته بود تا سه سال دیگر آمریکایی وجود نخواهد داشت.

 

وی بیان کرد: بسیاری از مسائلی که به قوه قضاییه مربوط می شود باید به وسیله ارگان‌های دیگر انجام شود و حالت پیشگیرانه داشته باشد اما متاسفانه ما تبلیغات یاد نداریم چون اگر می دانستیم تاثیرگذاری ما روی مردم بیگانه خوب می بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: تبلیغات گسترده رسانه ای دشمن نسبت به اعدام مجرمی در ایران هموراه رخ می دهد، در حالی که رسانه ها بارها اعلام کردند۱۰ هزار کودک پناه جو در آمریکا ناپدید شدند اما سازمان ملل و سازمان هیا حقوقی یکبار هم مطرح نکردند که اینها چی شدند و همزمان گورهای دسته جمعی کودکان بومی کشف شد اما در مقابل این جنایت ها هیچ کسی صحبت نمی کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به مرگ و میر پناهجویان در مرز لهستان و بلاروس خاطر نشان کرد: متاسفانه همه در قبال این بحران ساکت هستند که همین چند روز پیش از وزارت خارجه ایران خواستیم نسبت به این وضعیت پناهجیوان واکنش نشان دهد، حالا عمل کنند یا نکنند بحث دیگری است.

 

وی ادامه داد:  وحشی های اروپا بر سر این پناهجویان چه می آورند و همه بیخیال و سکوت دارند اما نقش نهی از منکر را دولت ایران اسلامی باید در سطح جهان داشته باشد، چرا مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه این جنایات غربی ها را محکوم نمی کنند و به عنوان حقوق بشر وارد نمی شوند پس فرق ما با آنها که سکوت دارند چیست؟

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: یک روستا امام جماعت ندارد و دشمن هم که با تهاجم فرهنگی تلاش می کند فرزندان ما آلوده به موادمخدر شوند چرا هیچ کسی راهکاری نمی دهد؟ باید این حالت یکنواخت ترانزیت مواد مخدر افغانستان به ایران تغییر کند تا آن را به دشمنان ما که این مواد را کاشته اند صادر شود تا آنها با این پدیده خانمان سوز مبارزه کنند. چرا باید مدام ایران با قاچاق موادمخدر مبارز کند؟

 

وی در پایان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در نقطه اوجی قرار داد که اگر قدرش را بدانیم و هزینه کنیم امروز در دنیا تاثیر گذار هستیم، خاطرنشان کرد: دنیا هم نیاز دارد خودش را از این همه فساد نجات دهد چون به نفع هیچ کسی نیست پس در چنین شرایطی طرحی بهتر از نظام عادلانه حقیقت اسلام برای نجات بشریت نیست؛ اما همانگونه که ما خواب بودیم دشمن با تبلیغات اسلام هراسی کردند و از اسلام داعش و گروه های تکفیری ساخته است.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *