خانه / چند رسانه ای / تصاویر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خدمت به مردم ارزشمندترین و مهم ترین وظیفه مسئولین است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خدمت به مردم ارزشمندترین و مهم ترین وظیفه مسئولین است

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه مسئله جابه‌جایی و انتصابات در دولت جدیدی که می آید طبیعی است چون هر دولتی می خواهد برابر با شیوه سیاسی خود افرادی را منصوب کند، گفت: به هر حال خدمت، خدمت است و جایی که هیچگونه جا به جایی صورت نمی گیرد محضر خدای متعال است، انسان در هر شرایطی که باشد باید سعی کند به بندگان خدا خدمت کند، این خدمات در محضر خدای متعال ثبت می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: مسئولین نظام به جهت دانش و تجربه ای که دارند از مهم ترین و بزرگترین سرمایه های مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: مسئله جا به جایی مسئولین یک امر طبیعی است که هر چندی اتفاقات می افتد، در دولتهای یازدهم و دوازدهم چهار استاندار به این استان تشریف آوردند.

وی افزود: مسئله جابه جایی و انتصابات در دولت جدیدی که می آید طبیعی است چون هر دولتی می خواهد برابر با شیوه سیاسی خود افرادی را منصوب کند اما به هر حال خدمت، خدمت است و جایی که هیچگونه جا به جایی صورت نمی گیرد محضر خدای متعال است، انسان در هر شرایطی که باشد باید سعی کند به بندگان خدا خدمت کند، این خدمات در محضر خدای متعال ثبت می شود.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، اظهار داشت: چهار استانداری که در مدت اخیر در استان فعالیت داشتند هر کدام با توجه به دانش، تجربیات و مسائل مختلف سهم خاص خودشان را در این استان داشتند ولی در تجربیات منطقه ای و استانی اگر مسئولین بیشتر در سِمت خود بمانند نتیجه بهتری حاصل می شود چون هر استانداری که آمده باید مدتی بماند، تجربه کسب کند و شرایط محیط مسئولیت را بسنجد خود این شش ماه وقت می برد تا به کار مسلط شود لذاست جاهایی که ضرورتی ندارد بهتر است مسئولین جا به جا نشوند، مخصوصا در یک دولت نباید چهار بار استاندار عوض می شد، تا شخصی که فعالیت می کرد می توانست خدمت کند.

وی افزود: وقتی دولت جدید می آید ایجاب می کند برخی از جا به جایی ها صورت گیرد اما اگر شرایط به نحوی باشد که هر یک از مسئولان بمانند و بعد از اینکه آگاهی های منطقه ای آنها به حد کافی رسید به کار خود ادامه دهند، این موثرتر است، بدل آن کار این است که فرد مسئولی که می خواهد جا به جا شود تجربیات خود را به مسئول جدید منتقل کنند.

 

امام جمعه بیرجند، بیان کرد: صاحب اصلی خداست و هر فردی در هر جا که باشد در محضر خداست لذاست که آن فرد می تواند در کار خیر انتقال تجربیات کاری به مسئول جدیدی همکاری داشته باشد، ارتباطات حفظ شود و خدمت به مردم پر رنگ تر شود.

وی افزود: گزینش افرادی که می خواهند مسئولیت بگیرند بر اساس ملاک و قاعده صورت می گیرد در شرایط عادی اگر نقصی و عیبی در کار فرد مسئول نیست بهتر است بیشتر در سِمت و مسئولیت خود باقی بمانند تا خدمت ها پر رنگ تر شود.

نماینده مقام معظم رهبری در پایان، بیان کرد: از حضرتعالی بابت مواضع و اخلاق شایسته تشکر می کنیم، خانواده حضرتعالی نیز ویژگی های معنوی و مکتبی دارند و انتظار هم همین است، ان شاء الله هر جا هستید موفق باشید، دعاگوی شما و همه مسئولین خدمتگزار هستیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *