خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کشورهای غربی تحت تاثیر آرمان های انقلاب اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کشورهای غربی تحت تاثیر آرمان های انقلاب اسلامی هستند

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه زمان ظهور مشخص نیست اما در گرو شکر نعمت های عظیم خداوند است، گفت: امروز حتی کشورهای غربی تحت تاثیر آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند اما طرح و برنامه علمی و عملی می طلبد تا از این فرصت گرانبها استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در نشست ائمه جمعه استان با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به آيه «لَئِن شَكَرْتُمْ لأَزِيدَنَّكُمْ»، اظهار کرد: شکر نعمت ها را انجام نمی دهیم البته شکر لسانی هست اما شکر عملی اظهار نعمت است که همه زوایای آن را به ظهور برسانیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به شرایط هشت سال گذشته و جرباناتی که ورود پیدا کردند و توطئه های عظیم بین المللی و مسئله نفوذ و دلسردی مردم از شرایط که به حق بود و در عین حال پایداری مردم، گفت: اینکه ایران، منطقه و جهان چگونه رقم بخورد بسیار وحشتناک بود و دشمن حساب شده و با کارشناسی حرف می زند و خودشان معترف هستند که در جریان حمله به طبس تمام کارها را سنجیده بود اما چه کنیم که هر دستی که امام راحل به آسمان بلند کرد هواپیماهای ما به زمین خورد.

 

وی به فتنه های متعدد دشمن بر علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: رسانه ها از پوتین رئیس جمهور روسیه نقل کردند که این تهاجم هایی که به جمهوری اسلامی وارد شده هر کدام از آنها اگر به کشور دیگری وارد می شد، آن را نابود می کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی بیان کرد: گرفتاری هایی که امروز برای آمریکا پیش آمده از مسائل اقتصادی، درمانی و سیاسی که دیگر نپرسید که هر روز ترور و نگرانی ها زیاد می شود، حال انگلیس و فرانسه هم که بدتر است.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره تدوین بیانیه گام دم انقلاب در جمهوری اسلامی ایران در بحران شدت ایجاد ناامیدی در جهان، تصریح کرد: طبع این حرکت برای نجات بشریت است و تنها بحث یک کشور مطرح نیست.

 

وی بیان کرد: جریان آخرالزمان را در پیش داریم اما اینکه در چه زمانی و چه تاریخی باشد کسی نمی داند اما شما می توانید تاریخش را بزنید، خداوند در آیه ۵۵ سوره نور می فرماید: «خداوند به کسانى از شما (مسلمانان) که ایمان آورده و کارهاى شایسته کرده‏‌اند وعده داده است که قطعاً آنها را در روى زمین جانشین (خود) کند و (حکومت بخشد) همان‌گونه که کسانى را که پیش از آنها بودند، جانشین ساخت، و حتماً آن دینى را که براى آنها پسندیده است (دین اسلام) براى آنها مستقر و استوار سازد، و بى‌‏تردید حال آنها را پس از بیم و ترس به امن و ایمنى تبدیل نماید به طورى که تنها مرا بپرستند…».

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه زمان ظهور مشخص نیست اما در گرو شکر نعمت های عظیم خداوند است، گفت: امروز حتی کشورهای غربی تحت تاثیر آرمان های شما هستند و با گذشت ۲ سال از شیوع کرونا اما هنوز جلیقه زردهای فرانسه در خیابان است و سوال دارند که سیستم سرمایه داری و بی عدالتی برای چیست؟ و این آتش زیرخاکستر در انگلیس و امریکا هم وجود دارد اما طرح و برنامه علمی و عملی می طلبد تا از این فرصت گرانبها استفاده کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *