خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امروز تفکر بسیجی به تمام جهان صادر شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امروز تفکر بسیجی به تمام جهان صادر شده است

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه هدف استکبار جهانی کوبیدن انقلاب اسلامی است، افزود: دروغ هایی که بوش ساخت و به افغانستان و عراق حمله کرد و در کشورهای دیگر هم طرح های شومی اجرا کرد همه مقدمه‌ای بود که بر انقلاب اسلامی ایران مسلط شود اما نتوانست و در مقابل تفکر بسیجی به تمام جهان صادر شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با جمعی از طلاب و دانشجویان بسیجی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، گفت: مشکلات نوع بشر باید با سرانگشت بسیجیان حل شود و این کار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: زمانی که انقلاب اسلامی ایران حاصل شد و تلاش مردم ما به ثمر نشست دنیا در شرایط نامساعدی بود، دو نیمکره شرق و غرب دنیا را کفر کمونیست و شرک لیبرالیسم تشکیل داده بود، این دو بر همه دنیا مسلط بودند و هر دو مثل دو بال قیچی اسلام را مقراز می کردند و نفوذ، سلطه، اندیشه و بیش از همه تحکم آن ها بر ملت ها از جمله خود ایران ما جان نگذاشته بود.

وی افزود: مستشاران خارجی از کشورهای مختلف بر همه شئون مردم ایران مسلط بودند و در شکنجه گاه ها خوبان را زیر شکنجه می کشتند و فریاد حق طلبان را خفه می کردند، دولت، مجلس و مسئولین همه به وسیله آن ها انتخاب می شدند، آن ها تازه به این قانع نبودند و برای خودشان قانون کاپیتولاسیون را به تصویب مجلس ملی رساندند و سند بردگی گرفتند، آن ها تاریخ اسلام را هم حذف کردند، چه کسی باور می کرد که در چنین شرایطی انقلابی صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند انقلاب ما معجزه الهی بود که خدا این را خواست و انجام داد اما سوال این است کشوری که در دست بیگانه بوده و طرح های مختلف به وسیله آن ها تامین می شده و انقلاب با وجود سیاست های پیچیده آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی از کجا باید شروع کند؟

وی افزود: در اول انقلاب قشرها و احزاب گوناگون با اندیشه های متفاوت در چهره انقلابی حضور پیدا کردند و در شرایط آن زمانی تشخیص و شناسایی این احزاب و اندیشه ها سخت بود اما گذر زمان مشخص کرد که این ها چه کسانی هستند، افرادی از قبیل قطب زاده و بنی صدر خود را به امام (ره) وصل کرده بودند، بعضی از حزب ها و گروه ها در اسم های گوناگون به عنوان مبارزه با ایادی استعمار خودشان را معرفی کرده بودند، آمار اسم ها و احزاب آن زمان در روزنامه های مختلف هست مراجعه کنید تا ببینید چه کسانی بودند؟ احزاب و گروه هایی مانند حزب خلق مسلمان، مجاهدین خلق، مجاهدین انقلاب و … فعالیت داشتند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: گذر زمان باعث مشخص شدن چهره واقعی برخی از احزاب و چهره ها شد والا کسی که غیب نمی دانست و تمام هزینه هایی که برای کشور پیش آمد به وسیله این ها تحمیل شد، یعنی اگر منافقین در چهره انقلابی ظاهر نمی شدند کجا فرصت می کردند هفده هزار از بهترین انسان ها و شخصیت های با اندیشه و با ایمان را در کوچه، خیابان، مسجد و … ترور کنند.

امام جمعه بیرجند، گفت: اگر بنی صدر در چهره یک فرد انقلابی نبود و کار کشور در ریاست جمهوری دست یک انسان به واقع انقلابی می افتاد مگر او اجازه می داد که صدام از جای خودش تکان بخورد؟ این هزینه ها به وسیله احزاب، گروه ها و اندیشه های نفاق در چهره انقلابی که مزدور بیگانه بودند علیه کشور تحمیل شد.

وی ادامه داد: چه شخصیت ها و مغزهایی متفکری مانند شهید مطهری و بهشتی ها و … فدا شدند، شرایط دنیای آن روز این بود و راهی هم جز این تصفیه نبود چون باطن افراد را که کسی نمی داند، قطب زاده‌ای که به عنوان مرید امام(ره) در هواپیما کنار امام خمینی(ره) می آید بعد می خواهد جماران را به کلی منفجر کند، چه کسی چنین احتمالی می داد؟

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، اظهار داشت: خدای متعال یک تصفیه خانه درست کرد مدتی طول کشید، هزینه های زیادی هم شد که تلخ هم بود اما یک میوه شیرین داشت و آن میوه شیرین این که همه آن ها که هر کدام فرصتی به دستشان آمد و خودشان را نشان دادند پرده ها کنار رفت و رسوا شدند و مردم آن ها را شناختند.

وی ادامه داد: تا همین مدت اخیر و هشت سال گذشته مشاهده می کنید که نفوذی هایی در نهادها بودند که بعضی خودکشی کردند، بعضی دستگیر شدند، بعضی رسوا شدند و بعضی هم پنهان ماندند اما با گذشت بیش از چهل سال این تجربه شد که این ها فرزند بیگانه بودند اما افرادی که به واقع انقلابی بودند خیلی آزار دیدند و تحمل کردند اما حرفشان را با صداقت تثبیت کردند که انقلاب اسلامی همان تفکر بسیجی است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، بیان کرد: تفکر بسیجی به عنوان یک حزب ثبت نشده صداقت خود برای انقلاب را به مردم و دنیا فهماند، امروز چه در داخل و چه در کشورهای دیگر آن هایی که با صداقت نسبت به خدا و انسان در حال خدمت هستند چه کسانی هستند؟ خدا همه افرادی که درصدد خیانت بودند را رسوا کرد اما این را هم خدا ثابت کرد که این میوه شیرین، صداقت است.

وی افزود: آیات و اخبار زیادی درباره آمادگی جهان درباره آخرالزمان برای ظهورحضرت مهدی(عج الله فرجه) وجود دارد، روایات تصریح می کند که زمان بندی به معنی مشخص کردن روز دقیق ظهور را هر شخصی بگوید دروغ می گوید اما آیه ای در قرآن می فرماید وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِي الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَلَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضَىٰ لَهُمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا يَعْبُدُونَنِي لَا يُشْرِكُونَ بِي شَيْئًا، وقت ظهور این است، این همان حکمت نظری و عملی و اندیشه طلبه و دانشجو است که کارساز است و پایه های ایمان در این تجربه روزگار محکم می شود و اعمال صالحه تثبیت می شود.

وی ادامه داد: عمل صالح از هر نوعی که باشد بر اساس فرمول است و لوازم و طرح هایی دارد، وقتی جهان در یک حد نصابی به اینجا رسید که ریز و درشت کارها با اندیشه و طرح انجام شود و کار به صورت علمی و عملی باشد امام زمان(عجل الله فرجه) آن موقع ظهور می کند، این وقت ظهور است، اگر امروز به این ویژگی رسیدید امام زمان(عجل الله فرجه) همین امروز ظهور می کند و اگر صدسال طول دهید صد سال طول می کشد ولی قرائن نشان می دهد که داریم به ظهور نزدیک می شویم چون شما بیش از چهل سال است این همه مشکلات، هزینه ها و صبر انجام دادید اما خسته نشدید ولی دشمن را خسته کردید.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، گفت: هدف استکبار جهانی کوبیدن انقلاب اسلامی است، دروغ هایی که بوش ساخت و به افغانستان و عراق حمله کرد و در کشورهای دیگر هم طرح های شومی اجرا کرد همه مقدمه‌ای بود که بر انقلاب اسلامی ایران مسلط شود اما نتوانست و در مقابل تفکر بسیجی به تمام جهان صادر شد.

وی افزود: خدا بر درجات سردار دلها بیفزاید که سمبل شما است، شما خسته نشدید اما دشمن را خسته کردید، سردار سلیمانی وقتی رفت و در کاخ کرملین نماز خواند گفت بهترین نماز من در کاخ کرملین بود، امروز حشد الشعبی در عراق جای صدام را گرفته است، فلسطین با همان جمعیت محدود و دومیلیون نفری مردم غزه و آوارگانش رژیم صهیونیستی که شش کشور عربی را در شش روز شکست داده بود را شکست داد تا برسد به قدرت لبنان و سوریه و مردان شجاع یمنی و بزرگواران نیجریه و بقیه مسلمانان در کشورهای مختلف، شما تفکر بسیجی را به تمام کشورهای منطقه و دنیا صادر کردید.

امام جمعه بیرجند، بیان کرد: دو روز پیش مقامات آمریکایی به عربستانی ها گفتند نه شما از ما قوی تر هستید و نه یمن از افغانستان ضعیف تر است پس همانطور که ما از افغانستان فرار کردیم شما هم سریعتر از یمن فرار کنید، این یعنی دشمن شکست خورده و عقب نشینی کرده است.

وی افزود: تصورات و معادلاتی که دشمنان داشتند با تفکر بسیجی شکسته شد و دشمن نمی تواند تحمل کند، شما طبق وعده الهی پیش می روید، وقت ظهور را قرآن فرموده که شما باید تعیین کنید، دشمنان در یکی دو سال اخیر می گفتند دیگر ۹ دی، ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن نخواهد بود حالا معلوم شد خود آن ها نخواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: چند روز قبل خبرنگاری از ترامپ پرسید در  سال ۲۰۲۴ شما در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت می کنید؟ او گفت تا سه سال دیگر آمریکایی نیست، شرایط اقتصادی، دارو و درمان و شرایط نظامی آمریکا  به هم ریخته است، آن ها خواستند از خود قدرتی نشان دهند و نفت کش ایران را تخلیه کنند اما نیروهای شجاع نیروی دریایی سپاه پاسداران جلوی آن ها را گرفتند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، اظهار داشت: شما باید وعده خدا برای ظهور امام زمان (عجل الله فرجه) را تاریخ بزنید و آن این است که کار کنید، امروز فرصت بزرگی پیش آمده است، الحمدلله در این مدت بسیار کوتاه که هنوز هم این دولت به عنوان مجموعه مدیران کل و سایر مسئولان ذیربط سرکار نیامده اند اما در عین حال در همین مدت کوتاه کارهای بزرگی را انجام داده است و در ظرف صد روز صد میلیون نفر را واکسینه کردند.

وی افزود: این شرایط خوبی که با وجود این دولت، مجلس و قوه قضائیه پیش آمده است کار می طلبد، خدا امضایش را بر اساس عمل صالحات قرار داده است، هر تاریخی که عمل صالحات را انجام دادید همان تاریخ را ظهور امام زمان (عجل الله فرجه) بدانید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *