خانه / تاپ خبر / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: انگیزه عدالت خواهی انقلاب اسلامی به سراسر دنیا رسیده است

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: انگیزه عدالت خواهی انقلاب اسلامی به سراسر دنیا رسیده است

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب و مواضع شما نیروهای مسلح ما انگیزه عدالت خواهی ما به سراسر دنیا رسیده است، افزود: چون غربی ها عقل، وجدان و انصاف ندارند هیچ زبانی را متوجه نمی شوند اما زبان قدرت را که شما دارید خوب متوجه می شوند، شما امروز در جای جای جهان و خود کشورهای اروپایی پشتوانه مردمی دارید، مردم در همه جا به نحوی قابل پشتیبانی و تایید هستند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با روسای عقیدتی سیاسی یگان های تابعه ارتش جمهوری اسلامی در استان، ضمن تبریک سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج)، بیان کرد: در چهره شما سربازی حضرت مهدی(علیه السلام) را مشاهده می کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران کلمه طیبه است و امثال شما از اینکه که توفیق خدمت در این نهاد مقدس را دارید باید خیلی خدا را شکر کنید، این تنها یک کار محدود در پادگان، استان و کشور نیست بلکه این نقشی بین المللی برای نجات نوع انسان دارد همانگونه که حقیقت اسلام ناب برای یک قوم، جمع و کشور خاص نیست، اسلام برای نجات انسان است.

وی افزود: متاسفانه از ۲۰۰ سال قبل که پای استعمار باز شد و چندی قبل از آن زخم های کهنه ای که بر پیکر انسان وارد شده خیلی رنج آور است، منشا استعمار، اروپای وحشی است، گذشته از اسناد تاریخ، آقای انیشتین به آقای پروفسور حسابی که از شاگردان ممتاز او بود گفت من به آقای پروفسور حسابی خیلی احترام می گذارم چون وقتی ما اروپایی ها آدم می خوردیم ایرانی ها دارای فرهنگ بودند.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، ابراز داشت: خوی ددمنشی دوره به دوره در روح اروپای وحشی تشدید شده است و امروز به عنوان یک خطر بزرگ مطرح است که البته به برکت شما، امثال شما، پایگاه های مقاومت در سطح جهان و مردم در مرحله زوال است.

وی ادامه داد: اروپایی ها وقتی به خاک قاره آمریکا دست پیدا کردند و وارد شدند با خوی تعدی، تجاوز و استعمارگری ۸۰ میلیون نفر از مردم بومی آمریکا را کشتند و بر قبر آن ها ایالت متحده سفیدپوستان را ساختند.

امام جمعه بیرجند، گفت: بعد از اینکه پای اروپایی ها به کشورهای آسیایی و اسلامی باز شد آن ها هر جنایتی را پی ریزی کردند که آمار و ارقام آن درست و دقیق تبیین و اطلاع رسانی نشده است که باید تبیین شود، این ها از قتل، جنایت، فحشا، منکرات، توسعه اعتیاد و  هر چه از دستشان بر می آمد دریغ نکردند و خون ملت ها را مکیدند و ایالات متحده و از جزیره انگلیس بریتانیایی ساختند که آفتاب در آن غروب نمی کند.

وی ادامه داد: آن ها در چین و هند با مردم ظلم های زیادی بر مردم ضعیف کردند، در کشورهای اسلامی هم جنایات زیادی انجام دادند، در یک گوشه از جنایات انگلیسی ها که در ایران اتفاق افتاد آن ها با ایجاد یک قحطی تحمیلی همراه با پیشگیری و جلوگیری از ورود کالا از حدود ۲۰ میلیون جمعیت آن زمان ایران نصف از مردم را از گرسنگی و بدبختی کشتند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، اظهار داشت: استعمارگران هر جا دزد و قالتاقی بود را بر مردم مسلط کردند و به همه جا قدمشان را باز کردند، آن ها در ایران رضاخان پلید بی سواد را بر مردم مسلط کردند و او جنایتی نبود که نکند، او ده ها هزار روستای مردم را غصب کرد که تازه این ها که چیزی نبود و تنها لقمه های اندکی بود، آن ها ذخایر، پول، درآمد و بیش از همه فرهنگ جامعه را به غارت بردند، علاوه بر اسا چیزی که مشهور است تفرقه بینداز و حکومت کن تا توانستند ایجاد اختلاف و تفرقه کردند.

وی ادامه داد: استعمارگران دین و مذهب جدید ساختند، انواع دروغ ها و شگردها را انجام دادند، جنگ جهانی اول و دوم را راه انداختند و ده ها میلیون انسان را با کمال قساوت به خاک و خون کشیدند و باز هم رها نکردند و از این فرصت ایجاد رعب و وحشت مردم جهان در یک خلوت دو بلوک شرق و غرب را تولید کردند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، بیان کرد: کمونیست های  شرق که شامل اروپای شرقی، بعضی کشورهای شمال شرق آسیا و به ندرت هم از خاک آمریکا کوبا و … می شوند به ظاهر در مقابل بلوک غرب که شامل اروپای غربی و انواع  آن هایی که تحت سلطه آن ها هستند بودند اما چه تعبیر زیبایی آیت الله مطهری دارد که این دو بلوک به ظاهر مقابل همدیگر هستند اما در حقیقت این ها دو بال مقراز هستند که می خواهند اسلام را مقراز کنند، کمونیست ساخته یک بچه یهودی است، کارل مارکس و فروید دو بچه یهودی هستند.

وی ادامه داد: بلوک شرق و غرب آسیب های فرهنگی زیادی وارد کردند که همه اش بر اساس شیطنت است، چه بلوک شرق و چه بلوک غرب چقدر از کشورهای اسلامی را نابود کردند، آن دوران ها را ما به خاطر می دهیم که سلطه جهنمی این دو نیروی فاسد برخواسته از اروپا به گونه ای بود که در هیچ جای دنیا بوی استقلال نمی آید و کسی جرات نداشت کاری کند چون همه امور از قبیل امور نظامی، امور فرهنگی، اقتصاد و … تحت سلطه آن ها بود و بقیه هم از ترس تسلیم بودند.

نماینده مقام معظم رهبری، ابراز داشت: در محاسبات استعمارگران و دشمنان کار تمام شده بود، آن ها صریحا اعلام کردند که تاریخ هجرت پیامبر اکرم(صلوات الله و سلامه علیه) لغو شود و تاریخ ۲۵۰۰ ساله بیاید، این یعنی اسلام تمام است، آن جشن شیرازی(جشن ۲۵۰۰ ساله) که با آن همه افتضاح برگزار می شد به معنی این بود که فرهنگ دین تمام شد، کارشناسان آنها هم می گفتند اسلام در ایران و هر جایی مانند پیری است که نفس های آخرش را می کشد و کارش تمام است.

وی افزود: این که امام خمینی(ره) فرمود این انقلاب یک معجزه بود را باور کنید، کشورهای دیگر هم در سطح جهان استقلال و آزادی را دوست دارند اما اگر کلمه استقلال و آزادی را بگویند استعمارگران به حلقوم آن ها آب گچ می ریزند، بنابراین آن ها نمی توانند چیزی بگویند، در دوران معاصر ما انواع کشورهای عربی تحت عنوان بهار عربی قیام کردند، آن ها با مصر، لیبی، عراق،  سوریه و کشورهای دیگر چه کردند؟ آن ها مگر به کسی اجازه می دهند؟

امام جمعه بیرجند گفت: دشمنان و استعمارگران در برابر ایران اسلامی شعورشان را از دست دادند و فقط از دور نگاه کردند که انقلاب پیروز شد و نظامی و دولت و مجلس ایجاد شد، این معجزه الهی بود چون آن ها کار خود را انجام دادند و می دهند، آن ها که سنگ تمام گذاشتند و به قول خودشان تمام گزینه ها روی میز آن ها است، فرقی نمی کند چه نوع باشد، آن ها یک جهان جدید را بعد از آن دو جنگ جهانی بر ما تحمیل کردند، مگر صدام تنها نبود و بلوک غرب، بلوک شرق، مرتجعین منطقه، پول ها،  ابزار و طرح های نظامی آن ها با صدام بود وکار آن ها در این ها هم خلاصه نشد.

وی افزود: به دلیل اینکه استعمارگران نمی خواهند یک کشور روی پای خود بایستد ملت ما را تحریم کردند، آیا ایستادن روی پا خود جرم است؟ استعمارگران بعد از قتل و جنایات جنگ جهانی اول و دوم از خلوتی استفاده کردند و اسم خودشان را جامعه جهانی گذاشتند، سازمان ملل، شورای امنیت و حقوق بشر را ایجاد کردند، کدام حقوق بشر؟

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: چند روز قبل بر اساس حقوق بشری که باید عاملین جنایت های جنگی تعقیب شوند یک عده کار را تعقیب کردند، جنایت جنگی کشورهای غربی و سعودی و مرتجعین منطقه علیه یمن فقیرترین کشور عربی، خیلی شرم آور است، چند روز قبل سازمان ملل تعقیب اسناد جنایات جنگی علیه یمن را منع کرد، این را چه کارش می شود کرد؟ کارهای دیگرشان هم همینطور است، این ها همواره مظلومین را محکوم می کنند اما آیا دیدید ظالم را هم محکوم کنند، خیلی که بخواهند کاری کنند وقتی ظالم بر سر مظلوم می ریزد می گویند طرفین خویشتن داری کنند.

وی افزود: استعمارگران با تمام توان هر کار توانستند کردند محاصره اقتصادی، تحریم، جنگ های نظامی، انواع جنگ های روانی، تبلیغاتی و فرهنگی را انجام دادند اما کار آن ها در این ها که خلاصه نمی شود، آن ها فتنه های زیادی از جمله کودتای نوژه، تجاوز به طبس، فتنه های ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و بدتر از آن ها در  افرادی که برای ما تصمیم می سازند و تصمیم می گیرند نفوذ کردند، طرح و ایجاد داعش هم از سوی همین به اصطلاح مدعیان حقوق بشر بود که آن ها را به جان مردم و زن، بچه، کوچک و بزرگ انداختند.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، اظهار داشت: همین حقوق بشری های فُکل زده در جنگ نظامی ابزار و بمب های شیمیایی را به صدام دادند، بلکه خود صدام را هم همین ها روی کار آوردند و هنوز هم ول کن نیستند و به  هر جایی دست می برند، فتنه به پا می کنند، این زخم کهنه ای است بر گرده بشر که باید حل شود، دزدان سر گردنه بگیر مسلح شدند و اسمش را گذاشتند تمدن، تمدن یعنی این که افرادی ابزار آدم کشی قوی داشته باشند.

وی افزود: اهمیت کار شما بسیار بالا است، شما در حال حاضر منجی بشر برای آمادگی ظهور صاحب اصلی هستید ، این موضوع در روایات شیعه و سنی هم آمده است، رسالت شما خیلی مهم و موثر است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، بیان کرد: صهیونیست ها بیش از ۷۰ سال است که یک کشور فلسطین را اشغال کردند که البته فلسطین یک سمبل است، آن ها هر وقت خواستند انسان های بی گناه را کشتند، همین روز گذشته در انفجاری در یکی از مساجد افغانسان عده ای را به خاک و خون کشیدند، این کار هر روز آن ها است و توقفی ندارد.

وی ادامه داد: این حقوق بشری ها و متمدن ها کجا هستند، این قیافه های ادکلن زده کجا هستند؟ آن ها بعد از انقلاب در این کشور بهترین انسان ها مانند شهید مطهری و امثال شهید مطهری را  هدف گرفتند و به شهادت رساندند و بعد از اینکه رسوا شدند از ایران فرار کردند و به همین کشورهای اروپایی به اصطلاح متمدن رفتند و بیش از ۴۰ سال است که آن ها را پرورش می دهند، بنی صدر خائن که اخیرا به جهنم رفت با آن همه خیانت به اروپا رفت و بیش از ۴۰ سال آنجا تکیه زد و آن ها به او خوش خدمتی کردند، اسم این انسانیت است؟ این از درندگی بدتر است، اگر به این ها درنده بگویید، درنده ها درخواست شرف می کنند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، ابراز داشت: جایگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی و جایگاه مقاومت امروز خیلی مهم و تاثیرگذار است، الحمدلله امروز ملاحظه می کنید با این پایداری ها بوده که آن ها دچار شکست شده اند.

وی ادامه داد: بلوک شرق و کمونیست بعد از آن همه جنگ علیه ما سقط شد و جای او را کشورهای ضد استعماری گرفتند، امروز جای شوروی را روسیه گرفته است که ضد استعمار غرب است، جای صدام را در عراق جمعیت های با ایمان مانند حشد الشعبی گرفته است، امروز سید حسن نصرالله به آن اسرائیلی که ظرف ۶ روز بر چند کشور بی غیرت عربی غالب شد یک تشر می زند که او و اربابش مانند بید می لرزند.

امام جمعه بیرجند، بیان کرد: امروز حرکت های نجات بخش در جای جای دنیا وجود دارد، ارسال نامه های رهبر معظم انقلاب به جوان های اروپا را نباید یک امر عادی تصور کنیم، این نامه ها دست به دست می چرخد و به دست افراد مختلف می رسد و تاثیر می گذارد.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب و مواضع شما نیروهای مسلح ما انگیزه عدالت خواهی ما به سراسر دنیا رسیده است، چون غربی ها عقل، وجدان و انصاف ندارند هیچ زبانی را متوجه نمی شوند اما زبان قدرت را که شما دارید خوب متوجه می شوند، شما امروز در جای جای جهان و خود کشورهای اروپایی پشتوانه مردمی دارید، مردم در همه جا به نحوی قابل پشتیبانی و تایید هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، اظهار داشت: فرانسه پرادعا، غارتگر و قتال بر سر مردم الجزایر چه بلایی آورد؟ آن ها اسم کشورهای خود را مهد آزادی می گذارند، آزادی همین است؟ بله کشورهای آنان برای انجام هر فسادی مهد آزادی است اما آیا انجا مردم هم آزاد هستند؟

وی ادامه داد: سه سال است جلیقه زردها به خیابان می ریزند و می گویند چرا ۹۹ درصد ثروت دست ۱ درصد خاص از افراد و ۱ درصد ثروت دست ۹۹ درصد مردم عادی است، با وجود اینکه کرونا هم آمد اما آن ها ۰واسته خود را رها نکردند،نیروهای امنیتی فرانسه آن ها را زدند، کشتند و کورکردند ولی پاسخ آنها را ندادند، این مهد آزادی است.

حجت الاسلام والسلمین اقای عبادی، ابراز داشت: شگردها و مکر و حیله دشمنان امروز رو شده است و بیشتر از همه ملت خودشان از آن ها بدشان می آید، حرکت های آزادی بخش و پایگاه های مقاومت در سراسر جهان و به خصوص در منطقه با جرات برای آن ها خط و نشان می کشند و می گویند که آمریکا و هم دستانش باید از منطقه بروند، آمریکایی که ۹ ترلیون دلار در افغانستان مصرف کرده  ملاحظه کردید که چه افتضاحی به بار آورد، با یک دروغ بوش دیوانه درباره برج های دو قلو آن ها بهانه پیدا کردند و دو کشور افغانستان و عراق را اشغال کردند و حدود ۱ میلیون جمعیت را با بی رحمی کشتند.

 

وی ادامه داد: صهیونیست ها بچه ها را زندان می کنند و می کشند، در یمن و جاهای دیگر هم همینطور است، حقوق بشر و سازمان ملل کجاست؟ این دامی است که استعمارگران انداخته اند اما اخیرا خودشان در دام گیر می کنند و آن هایی که نجات پیدا می کنند پایگاه های مقاومتی هستند که در مقابل این ظلم ایستاده اند و عدالت طلب می کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در پایان، گفت: امام علی(علیه السلام) از شما به عنوان حصون الرعیه تعبیر می کند که طرفدار مردم هستید، سلاح های دشمنان بر سینه مردم است اما شما طرفدار مردم، انسان، شرف و ارزش هستید.

وی ادامه داد: در شرایط اخیر که دولت جدید روی کار امده است شما باید با جدیت بیشتر کار کنید، در همین چند روز که دولت جدید روی کار آمده است کارهای با اهمیت کمی و کیفی صورت گرفته است، امروز ما بعد از بیش از ۴۰ سال فتنه، دروغ، مکر و حیله با چنین دولتی رو برو هستیم و امروز مجدد چهره انقلاب را می بینیم، امیدواریم همه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مخصوصا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده کل قوا که سر منشأ نجات نوع بشر هستند را بر سر ما نگه دارد.

 

انتهای پیام/۱۰۲

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *