خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بیانیه گام دوم انقلاب به معنای آغاز راه جدید جمهوری اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بیانیه گام دوم انقلاب به معنای آغاز راه جدید جمهوری اسلامی ایران است

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه عده ای در حدود سه سال قبل می گفتند دیگر ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن در کار نخواهد بود اما خلاف تمام حرف های آنان انجام شد؛ اظهار داشت: در همان زمان که چه در داخل و چه در خارج خیلی ها آیه یأس می خواندند رهبر معظم انقلاب تازه بیانیه گام دوم را نوشتند، ما یک راهی را آمدیم، نهضت و انقلاب پیروز شده و تشکیل نظام دادیم اما سه مرحله دیگر دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را در پیشرو داریم.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با حجت الاسلام آقای یاسر ماهری از اساتید حوزه علمیه شهر مقدس قم ضمن تسلیت ایام عزای رحلت حضرت پیامبراکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن(علیه السلام) و امام رضا(علیه السلام)، گفت: خدا همه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی را مشمول رحمت خاصه خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز کرد: در حال حاضر ممکن است تلخ و شیرین با هم وجود داشته باشد اما شرایط خوب است که با هیچ زبانی نمی شود این را شکر کرد.

وی ادامه داد: افرادی در داخل و خارج از کشور برنامه هایی بر علیه جمهوری اسلامی داشتند اما آنچه رقم خورد خلاف خواسته ها و برنامه های آنان بود، این به معنی شروع کار است نه اتمام کار، ما باید فرصت را غنیمت شماریم و کار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، بیان کرد: عده ای در حدود سه سال قبل می گفتند دیگر ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن در کار نخواهد بود اما خلاف تمام حرف های آنان انجام شد، تازه کار شروع شده است.

وی افزود: در همان زمان که چه در داخل و چه در خارج خیلی ها آیه یأس می خواندند رهبر معظم انقلاب تازه بیانیه گام دوم را نوشتند، ما یک راهی را آمدیم، نهضت و انقلاب پیروز شده و تشکیل نظام دادیم اما سه مرحله دیگر دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را در پیشرو داریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، گفت: خدای متعال در امور دنیا همه کاره است و امور به دست اوست، بشر کاره ای نیست و فقط در حال آزمایش است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه مصوبات بهداشتی مربوط به برگزاری یا عدم برگزاری نماز جمعه در دوران کرونا ناجور بوده است، افزود: طبق مصوبات در شرایطی که رنگ شهری قرمز می شود نماز جمعه تعطیل است و در رنگ نارنجی می گویند ۱۰۰ نفر می توانند در نماز جمعه شرکت کنند این کار نشدنی است، بلیط فروشی که نمی شود کرد اما این شرایط ان شاءالله تمام می شود.

وی افزود: خوشبختانه در ایام انتخابات ۱۴۰۰ آمار مبتلایان و مرگ و میر بیماری کرونا فرود آمد و نشان داد که مردم خوب پای کار هستند، با وجود اینکه مردم یک سال و نیم از نماز جمعه محروم بودند اما تا مانع برطرف می شد حضور خیلی پر رنگ می شد که این خیلی ارزشمند است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، بیان کرد: در مسیر انقلاب برای انقلاب خطری وجود ندارد اما خطرات متوجه خود ما هست که وظیفه خود را انجام ندهیم و رفوزه می شویم، در زمان برگزاری کنگره ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی محضر مقام معظم رهبری شرفیاب شدیم که در آن دیدار افرادی از استان قزوین، قم و تعدادی از مسلمانان آمریکا هم حضور داشتند، شخصیتی که مسئول این گروه آمریکایی بود به مقام معظم رهبری عرض کرد که ما برای اسلام، انقلاب و ایران نگران هستیم، آقا فرمودند برای انقلاب هیچ نگران نباشید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: تمام کارهای دشمن کارشناسی شده است اما از هر دری که وارد می شوند شکست می خورند، در جریان حضور آمریکا در صحرای طبس خبرنگاری از وزیر دفاع آمریکا پرسید این چه افتضاحی بود که با این همه ادعای نظامی در طبس به بار آوردید و آبکی عمل کردید، او پاسخ داد ما آبکی عمل نکردیم و تمام جهات حتی شرایط آب و هوا را سنجیدیم اما چه کنیم با هر دستی که رهبر معظم انقلاب(امام راحل) به آسمان بلند کرد از ما هواپیما و هلی کوپتر به زمین افتاد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در جریان فتنه ۸۸ علنا می گفتند کار جمهوری اسلامی تمام شد اما ۹ دی به وجود آمد و نقشه های دشمنان نقش بر آب شد، خبرنگاری از وزیر امور خارجه انگلیس پرسید شما که مسئله را تمام شده می دانستید چطور شد که شکست خوردید؟ بله این مسئله از نظر ما تمام شده بود اما چه کنیم انگار خدا هم ایرانی بود، در جریان کودتای نوژه هم که با فرض کشتار شش میلیون نفر طراحی شده بود و همه مقدماتش هم فراهم شده بود خلبانی آمد در خانه خوابید و در عالم خواب فریاد می زد، مادرش گفت چه اتفاقی افتاده است و فرزند جریان را به او گفت و بعد از آن پیش آیت الله خامنه ای رفتند و گزارش دادند و این خواب باعث شد کودتایی با آن همه یال و کوپال بدون هیچ هزینه ای شکست بخورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن دعای خیر و عرض سلام و خداقوت به اعضای گروه خادم الشهدا، اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست چون همان آثار و پیام شهادت در این موضوع وجود دارد، آنچه که در کربلا واقع شد در پیام حضرت زینب(سلام الله علیها) و امام سجاد(علیه السلام) در شام و در تاریخ تا امروز همان اثر شهادت حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) و یارانش را دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *