خانه / درس اخلاق / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: شرک سیاسی جنگ با خدا است/ از مدیری که بوی انگلیس و آمریکا می دهد دوری کنیم

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: شرک سیاسی جنگ با خدا است/ از مدیری که بوی انگلیس و آمریکا می دهد دوری کنیم

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با بیان اینکه نباید ابزار سیاست دیگران شده و از آنها اطاعت کنیم، گفت: آن شرکی که بعد از مرگ آدم را گیر می اندازد پرستش پست ها و مقام ها است، نه آن که گاو می پرستد، چرا که آن کسی که گاو می پرستد نادانی می کند، اما فردی که این القاب و پست ها را می پرستد جنگ با خدا دارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در جلسه در اخلاق یکشنبه های علوی اظهار داشت: اگر توحید و تسلیم به معنای صحیح آن باشد، نباید دیگر دزدی و گران فروشی و کم فروشی باشد، الان که وجود دارد، آثار بیماری شرک است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به آیه «لَقَدْ مَنَّ اللَّهُ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ إِذْ بَعَثَ فِيهِمْ رَسُولًا مِنْ أَنْفُسِهِمْ؛ یقیناً خدا بر مؤمنان منّت نهاد که در میان آنان پیامبری از خودشان برانگیخت»، گفت: باید همواره به نسخه پیامبراکرم(صلوات الله علیه) عمل کنیم، اما برخی ها دنبال پیامبراسلام(صلوات الله علیه) راه افتاده اما به نسخه ابوسفیان عمل می کنند، اسمش هرچه میخواهیم بگذاریم، اسما و القاب برای قبل از قبر است، در قبر از هیچکدام این القاب خبری نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی، بیان کرد:  حجت بر ما تمام است، نباید ابزار سیاست دیگران شویم، اطاعت از دیگران نکنیم، مطیع خدا، رسول خدا(صلوات الله علیه) و ائمه اطهار(علیه السلام) باشیم، چاپلوسی مدیران نکنیم، از مدیر و مسئولی که از او بوی آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان می آید دوری کنیم.

وی افزود: آن شرکی که بعد از مرگ آدم را گیر می اندازد این پرستش ها(چاپلوسی ها) است، نه آن که گاو می پرستد؛ آن کسی که گاو می پرستد نادانی می کند، اما فردی که این القاب و پست ها را می پرستد جنگ می کند، این که هرجای انقلاب اسلامی به آن عمل می شود و پیروز می شود یک عده ناخوش اند، هرجا انقلاب اسلامی که اسلام ما است، هرجا مشکلی باشد بشکن می زنند، این فرد نماز هم می خواند، روزه هم می‌گیرد اما مسلمان نیست.

امام جمعه بیرجند، ابراز داشت:  باید دعا و زاری کرد که خدای نکرده با بایدن و ترامپ، منحرفین و کفار محشور نشویم، تا مرگ که فاصله ای نیست، مرگ زمان مشخصی ندارد، از شرک سیاسی بترسیم که بدترین شرک و جنگ با خدا است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی، یادآور شد: دنیا برای هیچ کس نمانده، برای ما هم نخواهد ماند، همه میمیریم و فراموش می شویم، اما اعمال ما را فراموش نمی کنند، در شب اول قبر از ما سئوال خواهند کرد، بپرسند« خدای تو کیست؟» چه خواهیم گفت! دنبال خدا بودیم؟ اگر دنبال خدا بودیم که همه کارها درست می شد، وقتی این مشکلات هست یعنی خدا را نمی پرستیم، همان اشتباهی که دیگران کردند و با آنها محشور و در گناه آنها شریک می شویم چراکه ما سیاست آنها را پسندیده ایم و آنها را انتخاب کرده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این حساب یعنی ما در شکنجه هایی که فلسطینیان، در یمن، سوریه و عراق می کشند، شریک هستیم، چرا که سیاست آنهایی که این شکنجه ها انجام می دهند را پسندیده‌ابم، در این ایام بیش از هرچیز به سلامت واقعی در توحید فکر کنیم، چرا که منشاء همه مشکلات از هر نوعی آثار شرک است، امیدواریم از الطاف امام رضا(علیه السلام) که گفته اند در سه جا به فریاد ما خواهد رسید، دم مرگ، دم قبر و دم قیامت بهره مند شویم.

انتهای پیام/ ۱۰۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *