خانه / تاپ خبر / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: آثار خیر و برکات کار کمیته امداد در دوران کنونی به وضوح قابل مشاهده است

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: آثار خیر و برکات کار کمیته امداد در دوران کنونی به وضوح قابل مشاهده است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه نهادهای انقلابی که در دست اهلش مانده اند افتخاراتی زیادی را آفریده اند، افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاد انقلابی است که الحمدلله در بیش از ۴۰ سال و بالاخص در مدتی که مسئولیت به عهده حاج آقای بختیاری و همکارانشان در رده های مختلف افتاده تلاش های بسیار شایسته ای انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در شورای استانی زکات که با حضور آقای سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کشور برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام اربعین امام حسین(علیه السلام) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: آقای بختیاری شناخت و آگاهی کافی نسبت به این منطقه دارند و زحمات زیادی در این منطقه کشیده اند، خداوند به ایشان در امور خیریه از جمله مسئولیت کمیته امداد امام خمینی(ره) توفیق داده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: نهادهای زیادی از انقلاب اسلامی برخواستند چه آنچه به عنوان دولت اسلامی مطرح است و چه سایر نهاد ها برخواسته از انقلاب هستند که همه این نهادها بر قانون کشور مبتنی هستند.
وی ادامه داد: قانون کشور ما از پیشرفته ترین قوانین دنیا است اما مهم تر از قانون مجری قانون است، دلیل تفاوت برخی از نهادها و سازمان ها در کسب توفیقات ویژه در اینجاست که در هر جا و کاری سرنوشت در دست نیروی انسانی است.
حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، بیان کرد: نهادهای انقلابی که در دست اهلش مانده اند افتخاراتی زیادی را آفریده اند، قانون که فرقی نمی کند اما مجری قانون فرق می کند.
وی افزود: یکی از همین نهادهای انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) است که الحمدلله در بیش از ۴۰ سال و بالاخص در مدتی که مسئولیت به عهده حاج آقای بختیاری و همکارانشان در رده های مختلف افتاده تلاش های بسیار شایسته ای انجام شده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: آثار خیر و برکات کار کمیته امداد در دوران کنونی مشخص است که خود این چند زاویه دارد، یکی خدمات به این مردم عزیز و محروم است، دیگری خدماتی است که به زکات دهنده می دهند و آن حلال کردن نانی است که او می خورد و به خانواده خود می دهد، موضوع دیگر احیای سنت دین است که در متن قرآن دفعات زیادی بر موضوع زکات شده تاکید شده است.
نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در پایان، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی وزارت خانه ها، نهادها، سازمان ها قانونی هستند اما در دستگاه های مختلف تفاوت نحوه اجرا و پیاده کردن قانون است که چگونه پیاده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *