خانه / تاپ خبر / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: سازمان حفاظت اطلاعات چشم تیزبین نظام است

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: سازمان حفاظت اطلاعات چشم تیزبین نظام است

حجت الاسلام آقای عبادی با اشاره به اینکه کارهایی که به عهده حفاظت اطلاعات است خیلی نامرئی و ذره بینی است، ابراز داشت: سازمان حفاظت اطلاعات چشم تیزبین نظام است چون آن ها مسائل پشت پرده را کنترل می کنند و همواره از خطرهای بزرگ که یک در ظاهر یک موضوع کوچک بوده است جلوگیری می کنند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با مسئولان حفاظت اطلاعات یگان های تابعه نیروی انتظامی خراسان جنوبی ضمن تسلیت ایام شهادت امام سجاد(ع) ، گفت: نیروی انتظامی یک نیروی چندمنظوره و دارای ماموریت های مختلفی است و اینگونه نیست که یک کار به این نیرو محول شده باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: نیروی انتظامی با سایر نیروی های مسلح فرق دارد و فرقش این است که این نیرو همواره در جامعه و در بین مردم حضور دارد و نیازهای روزمره مردم به عهده این نیرو است.

وی افزود: نوع کار نیروی انتظامی متنوع است که یک بخش آن هم این است که از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است و همواره در جامعه خود، این نقش را پیاده می کند، جلوی مفاسد را می گیرد و نهی از منکر می کند و آنچه را که خیر و صلاح جامعه است در قسمت های مختلف چه در بحث های فرهنگی، چه ترافیکی و … را انجام می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، بیان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در جهت اجرای خیر به صورت روزمره حتی در ایام خاصی از سال  مانند برف و باران های زمستانی یا گرمای خاص تابستان خانه و زندگی خود را ترک می کنند و برای حفظ جان مردم به کوه و صحرا می روند که این از کارهای بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: اما در میان تمام ماموریت های این نیرو، نیروی های حفاظت اطلاعات ویژگی خاص خود را دارند چون حجم کار سایر بخش ها به نوعی مرئی و قابل مشاهده است اما کارهایی که به عهده حفاظت اطلاعات است خیلی نامرئی و ذره بینی است و به ظاهر ممکن است حجم آن خیلی کوچک باشد اما همان مسائل ریز و ذره بینی اگر رها شود ممکن است یک فتنه بزرگ باشد و هزینه های خیلی سنگین برای کشور به بار بیاورد.

امام جمعه بیرجند، ابراز کرد: حجم کار حفاظت اطلاعات ممکن است کم باشد اما اهمیت آن خیلی فراوان است، سازمان حفاظت اطلاعات چشم تیزبین نظام است چون آن ها مسائل پشت پرده را کنترل می کنند و همواره از خطرهای بزرگ که یک در ظاهر یک موضوع کوچک بوده است جلوگیری می کنند.

وی افزود: ماموریت سازمان حفاظت اطلاعات هم در بعد مثبت و هم در بعد منفی اهمیت دارد و فرق نمی کند، به همان اندازه که این دقت در کار، این اطلاعات در کار، این آمادگی برای پیشگیری، این نفوذ در جریانات بیگانه و منافق می تواند از خطرات بسیار بزرگ جلوگیری کند و کشور و مردم را حفظ کند چنانچه وظایف این مجموعه نادیده گرفته شود یا سهل انگاری صورت پذیرد خطایی بزرگی است چون این چشم تیزبین نظام است و باید حتما ببینید.

وی در ادامه، خاطر نشان کرد: دیدن هم به این معنی است که ترتیب اثر بدهد، اگر ندیده بگیرد و ترتیب اثر ندهد طبعاً در همه آن مشکلاتی که پیش بیاید مسئول است چون کار لازم را انجام نداده و نتیجه به یک فتنه و خطر تبدیل شده است و آسیب های فراوان برای جامعه به وجود آمده است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، بیان کرد: درست است که کاری که شما انجام می دهید یک شغل است اما این شغل شما از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و در عین حالی که شغل است آن جنبه های ایمانی، آن جنبه های قصد قربت الهی و جنبه های ثواب جای خودش را دارد و یک عبادت است.

وی ادامه داد: به پدرها، مادرها و اجدادتان دعا کنید که آن ها باعث این شده اند که شما چنین توفیقی پیدا کردید و امروز در این شغل هستید، این فرصت ها را غنیمت بشمارید، فرصت برای هیچ کس باقی نمی ماند، بعد ها که فرصت ها از دست می رود انسان حسرت می خورد که می توانسته یک کار خیر انجام دهد اما انجام نداده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان، گفت: از این فرصتی که نصیب شما شده است حداکثر استفاده را ببرید و هیچ جا نسبت به خطرهای بالقوه ای که وجود دارد حتی اگر خیلی خیلی کوچک باشد سهل انگاری نکنید و با کمال دقت و تیزبینی به آن رسیدگی کنید چون شما چشم بینای نظام هستید.

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *