خانه / تاپ خبر / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بازوی قدرتمند این نظام مقدس الهی هستند

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بازوی قدرتمند این نظام مقدس الهی هستند

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام فقط یک حرف را خوب متوجه می شوند و آن قدرت است، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بازوی قدرتمند این نظام مقدس الهی و با یک واسطه جنود امام مهدی(علیه السلام) هستند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با فرمانده و  جمعی از پرسنل پدافند هوایی شرق کشور ضمن گرامیداشت دهم شهریور سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: نیروهای مسلح در سطح جهان و کشورهای مختلف چه از نظر تعلیمات نظامی و کلاسیک و چه از جهت تکنیک و تاکتیک مشابه هم هستند اما با همه تشابهی که دارند ۱۸۰ درجه با هم متفاوتند این تفاوت به خاطر جهت گیری آن ها است که برخواسته از چه فکر و عقیده ای هستند، این مایه تفاوت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: جهت گیری جبهه های کمونیست شرق یا لیبرال دموکراسی غرب دقیقا بر اساس تنازع بقا حیوانات است، تمام جنگ این است، آن ها برای شکم، شهوت، آز و طمع به جان هم و دیگران می افتند.

وی ادامه داد: آن ها به تعبیر خودشان در این تفکر می گویند انسان گرگ انسان است پس بحث جنگ گرگ ها است اما آنچه که در نظام مقدس جمهوری اسلامی که اسلام است نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد مطلب دیگری است، اینجا اندیشه تفکر جهان بینی توحیدی است، لذا این نیروی مسلح، مسلح نشده که انسان ها را بکشد، مسلح شده که انسان کُش ها را بُکُشَد و آفت را از بین ببرد، در این دیدگاه سخن از برادری و بالاتر از برادری، ایثار است که فرد از خود می گذرد و خودش را فدای دیگران می کند.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، بیان کرد: سلاحی که آن ها بر می دارند ساطور شرارت و آدم کشی است اما سلاحی که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر می دارند چاقوی جراحی است که غده های زائد را بیرون بریزد و تن انسانیت را از گناه، تجاوز، تعدی، شرک، نفاق و حیوانیت پاک کند و این در راستای وعده الهی است که صاحب اصلی می آید و همه انسان ها را بر سر یک سفره برادری می نشاند.

وی افزود: نیروی مسلح جمهوری اسلامی حافظ انسان ها است، هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به انسان و حفظ و صیانت از او نیست، این نوع کار از بهترین نوع عبادت و جهاد فی سبیل الله است.

امام جمعه بیرجند، ابراز کرد: در اینجا هر چند مسئله سلسله مراتب که یک امر لازم اجتناب ناپذیر است دقیق رعایت می شود و باید بشود اما از آن سرباز صفر تا آن امیر بزرگوار ارتش همه برای عقیده خود می جنگند اما در نقطه مقابل مزدورانی هستند که سلاح بر می دارند و حافظ شکم و شهوت یک عده شکم باره هستند و از آن ها اُجرت می گیرند.

وی افزود: آن اروپایی می گوید که ما در غرب سه دسته هستیم؛ یک دسته، یک درصد جمعیت است که ۹۹ درصد ثروت دست آن ها است، یک دسته هم ۹۹ درصد جمعیت هستند که با ۱ درصد صدقه ای که به آنها می دهند زندگی روزمره خود را می گذرانند، دسته سوم به اسم دولت هستند اما دولتی وجود ندارد این ها دست نشانده همان شکم باره های سرمایه دار هستند و برای حفظ منافع آن ها مردم را می کشند، گوشه نشین می کنند و در واقع بخشی از همان اجرای منافع سرمایه داران هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، گفت: امروز می بینیم که حتی خارج از ارتش های وابسته به دولت ها، شرکت هایی به وجود آمده اند و در قالب کار شرکتی آدم کشی می کنند، این افتضاح اندیشه است، این را کجا می شود گفت که یک شرکت پول می گیرد و آدم می کُشد و کشورها را تخریب می کند،کار بشر به اینجا رسیده است، اینجاست که جایگاه شما در این شناخت خیلی ارزشمند است.

وی ادامه داد: فلسفه کار شما برای صیانت از انسان است که در واقع آفات شجره انسانیت را از بین می برید، چقدر این کار ارزشمند است، اتفاقا همین مطلب را در قالب خیلی بهتر و زیبایی در نامه شهید حاج قاسم سلیمانی به خانواده اش داریم که ایشان اینگونه بیان می کند که؛ این راه را انتخاب نکردم که آدم بکشم، تو میدانی من قادر به دیدن بریدن سر مرغی هم نیستم. من اگر سلاح به دست گرفته‌ام برای ایستادن در مقابل آدمکشان است نه برای آدم کشتن، این زبان حال همه شما است، همه شما حاج قاسم هستید ، او سمبل شما است، همه شما صیاد شیرازی هستید اما این جایگاه، با این نیت، با این عمق اندیشه نمی خواهد درجه داشته باشد، یک سرباز صفر هم که در این جبهه قرار دارد جایگاهش اینجا است و دست و بازوی او را باید بوسید.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، ابراز کرد: در همه تاریخ این حرف ها بوده اما شما در یک مقطع حساس هستید، مقطعی که بشر گرفتار این غول های وحشی بیابانی است که هیچ حد و مرزی ندارند و حد و مرزشان فقط قدرت شماها است والا آن ها به هر چه دست یابند بدتر از مغول عمل می کنند، همه را می کشند و کشورها را ویران می کنند،

وی ادامه داد: خود آن دشمنان هم می گویند تمام گزینه ها روی میز ما است، فقط یک حرف حالی آن ها می شوند والا هیچ حرفی را متوجه نمی شوند، آن ها فقط حرف قدرت را خوب می فهمند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بازوی قدرتمند این نظام مقدس الهی و با یک واسطه جنود امام مهدی(علیه السلام) هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در پایان اظهار داشت: امام خمینی(ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران فرمود من دست و بازوی شما را می بوسم و هر شب و هر روز برای شما دعا می کنم، بنده و امثال بنده نیز افتخار می کنیم که گرد پوتین شما را پاک کنیم، دعای امام مهدی (علیه السلام) و نایب بر حقش رهبر فرزانه انقلاب بدرقه راه شما باشد.

وی ادامه داد: شما نور چشم ولی امر و این مردم عزیز و خار چشم دشمنان عنود و صهیونیسم یهود هستید، خداوند به شما قوت و توفیقی دهد که جزء زمینه سازان بالفعل ظهور صاحب اصلی باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *