خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دشمن برای کوچکترین کار علیه انقلاب اسلامی اتاق فکر دارد/ گسترش منکرات و جرائم از طرح های دشمن است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دشمن برای کوچکترین کار علیه انقلاب اسلامی اتاق فکر دارد/ گسترش منکرات و جرائم از طرح های دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه عده ای دو سال قبل می گفتند ایران ۱۳ ابان و ۲۲ بهمن را نخواهد دید در حال حاضر ببینید آن ها چه شدند و ما چه شدیم و چه وضعیتی در سطح منطقه و بین الملل برقرار است، اظهارداشت: مردم ما ذاتا اهل فساد و فحشا نیستند اما نفوذ دشمن جامعه را در تنگنا قرار می دهد و افراد جامعه را به سمت فساد و خیانت می کشاند، باید نشست و طرحی ارائه داد تا بتوان در مقابل دشمنی که اینطور کارشناسی شده به شما حمله کرده است، مقاومت کنید.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ضمن تسلیت ایام عزای اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: بر طبق گزارشی که ارائه فرمودید مشخص است که مفاسد، منکرات و جرایم دیگر از ابزار کاری، طرح و برنامه مطالعه شده و کارشناسی شده دشمنان اسلام، انقلاب و انسان است که در سر هوای تسلط بر کل جهان را می پرورند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: جبهه دشمن در سطح بین المللی ابزار گوناگونی دارد که خطرناک ترین ابزار این است که آن ها از مردم قانون مداری را بردارند و قانون شکنی را ترویج دهند، مواردی گزارشی مانند آمار و ارقام مواد مخدر، مشروبالت الکلی، دزدی، فحشا و منکر که حضرتعالی هم فرمودید ابزار است که جامعه ما را بی قانون کنند و التزام قانونی را حذف کنند.

وی افزود: مردم ما ذاتا اهل فساد و فحشا نیستند اما نفوذ دشمن جامعه را در تنگنا قرار می دهد و افراد جامعه را به سمت فساد و خیانت می کشاند، باید نشست و طرحی ارائه داد تا بتوان در مقابل دشمنی که اینطور کارشناسی شده به شما حمله کرده است مقاومت کنید، چه طرحی دارید؟ همیشه نمی شود با رفتار سلبی برخورد کرد و حدود ۲۰ درصد از موارد نیازمند برخورد سلبی است.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، بیان کرد: رسانه ملی ما چرا به مردم تفهیم بصیرت نمی کند، چرا مسائل را به اهل آن نمی سپارند تا آن را تحلیل کرده و به مردم ارائه دهند تا متوجه برنامه های دشمن شوند و در برابر طرح دشمن گول نخورند، همه ما باید حواسمان جمع باشد و برنامه دشمن را بدانیم و متناسب با آن همه با هم همکاری کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با آن همه ادعای تدبیر و امید ما در مقابل دشمن نه تدبیری دیدیم و نه امید، الحمدلله مردم با بصیرت رای دادند و با همه مشکلات موجود دولت جدیدی می آید، ما امیدواریم که همه با هم شیوه کار را تغییر دهیم چون برای همه که یک نسخه نمی شود پیچید، باید شیوه کار تغییر پیدا کند.

امام جمعه بیرجند، ابراز داشت: دشمن برای کوچکترین کار علیه ما اتاق فکر دارد و کارشناسی می کند، ما هم همینطور ایستاده ایم، این مانند این است که بخواهیم با تفنگ برنو با موشک دشمن مقابله کنیم، برای هر مسئله ای باید متناسب با آن در همان روز نسخه داد، نمی شود برای مسائل از ۴۰ سال قبل  تا ۴۰ سال بعد به یک گونه نسخه پیچید.

وی ادامه داد: ما به خدا امید داریم و به این توفیق امیدواریم که افراد دلسوز، متعهد و باصداقت بیایند و وضعیت بهبود یابد، چون ما برحق هستیم و دشمن ظالمانه در هر بعدی دارد حق کشی می کند خدا ما را یاری می کند، امیدواریم دولتی تراز دولت شهیدان رجایی و باهنر بیاید و همه همکاری کنند و طرحی نو دراندازند و بیش از همه بصیرت داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، گفت: خانواده ها، آموزش و پرورش دانشگاه باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند، بسیاری از مشکلات مال خود خانواده ها، آموزش و پرورش و دانشگاه است، ما نسبت به وظایف خود کوتاهی می کنیم.

وی ضمن خداقوت به کارکنان نیروی انتظامی، گفت: کار و ماموریت شما با زوایای گوناگون و گسترده است، امیدواریم که این مقطع تمام شود و شرایطی پیش بیاید که هم برای شما هم وسعت و فرصتی حاصل شود.

نماینده مقام معظم رهبری با اشاره به آیه آیه ۱۱۵ سوره هود، اظهار داشت: در پیشگاه خداوند چیزی بیش از حفظ بندگانش ارزش ندارد، شما از بندگان که امانت خدا هستند حفاظت می کنید.

وی ادامه داد: کم کاری ها و انواع بدکاری ها موجب دلسردی شما نشود چون کاری که شما می کنید هیچ وقت در نزد خدا ضایع نمی شود و از نوع بهترین کارها است، خدمت شما، خدمت به بندگان خدا و دین خدا و جبهه حق درمقابل باطل است.

امام جمعه بیرجند، گفت: عده ای دو سال قبل می گفتند ایران ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن را نخواهد دید در حال حاضر ببینید آن ها چه شدند و ما چه شدیم و چه وضعیتی در سطح منطقه و بین الملل برقرار است، امیدواریم شرایط همانگونه که تغییر کرده است باز هم تغییر کند و بهتر شود.

وی افزود: با تغییراتی که در جبهه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و …  پیش می آید امیدواریم مقطعی باشد که بتوانبم یک عکس العمل مناسب در برابر توطئه خطرناک دشمن فراهم آوریم و آن وقتی است که قبل از همه چیز خود مردم ما که مورد هجوم هستند را هوشیار کنیم و بصیرت افزایی کنیم که هم از نظر فکری بلا بیایند، هم شرایط اقتصادی آن ها جان بگیرد که خودشان را ارزان نفروشند، این ارزان فروشی ها در اثر بیچارگی ها است و مقصر آن کسانی هستند که نفوذ بیگانه را پذیرفتند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *