خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: لزوم نزدیک شدن دانشگاه و دولت به یکدیگر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: لزوم نزدیک شدن دانشگاه و دولت به یکدیگر

حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی با بیان اینکه دانشگاه ها و دولت باید به یکدیگر نزدیک شوند، گفت: مقام معظم رهبری بارها بر روی این موضوع تاکید کرده اند که از وجود دانشگاه ها در زمینه های مختلف استفاده کنید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در در دیدار عیدانه آقای ملانوری استاندار خراسان جنوبی و هیأت همراه ضمن عرض تبریک عید سعید غدیرخم، گفت: در این مقطع چه مشکلات طبیعی و چه مسائل اجتماعی و سیاسی الحمدلله به خوبی مدیریت شد که باعث خوشحالی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: از دیرباز مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند که باید فاصله ها را کم کرد یعنی اگر کسی راه اشتباهی را می رود، تا فهمید اشتباه است بابد بلافاصله و به موقع برگردد تا فرصت ها نسوزد.

وی ادامه داد: در دین هم به مسئله توبه و بازگشت تاکید شده چون انسان جایز الخطاست و ممکن است اشتباهاتی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، بیان کرد: امروزه تمام دنیا به هم وصل است و غیر از غربی ها که ذاتا بدخواه هستند می شود از نظر، اندیشه و تجربیات صاحب نظران در همه نقاط زمین به اندازه کافی استفاده کرد.

وی افزود: در داخل کشور نیز اندیشمندان مجربی هستند که از نظرات آنان می شود استفاده کرد و مسائل را به روز درست کرد.

امام جمعه بیرجند در پایان، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب مکرراً تاکید داشته و دارند که دانشگاه ها باید به دولت و دولت به دانشگاه ها نزدیک شوند و از ظرفیت ها استفاده کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *