خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی درگذشت امام جمعه شهر بجستان را تسلیت گفتند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی درگذشت امام جمعه شهر بجستان را تسلیت گفتند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی امشب با حضور در منزل ابوی امام جمعه فقید شهر بجستان، اظهارداشت: جریانی را که حجت الاسلام و المسلمین آقای شید جواد عبدی در حوزه اندیشه انقلابی طی کردند برایشان سعادت است، صبر و بردباری شما(خانواده، روحانیون و متدینین) هم در این مصیبت اجر دارد.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امشب در دیدار با خانواده مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای سید جواد عبدی، امام جمعه فقید شهر بجستان ضمن عرض تسلیت درگذشت این فقید سعید به خانواده و دوستداران ایشان، گفت: مرحوم حضرت حجت الاسلام آقای عبدی در آستانه شهادت حضرت جوادالائمه(ع) در حال بازگشت از زیارت حضرت ابالحسن علی بن موسی الرضا(ع) بودند که این سانحه برایشان اتفاق افتاد و به رحمت الهی رفتند، امیدواریم خداوند روح ایشان را با ارواح ائمه معصومین(ع) محشور بفرماید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در تبیین آیه ۱۰۰ سوره نساء، اظهار داشت: کسی که اندیشه انقلابی و خدمتگزاری دارد و فکر و رفتار او در این راستا است و همواره در حال جهاد است.
وی ادامه داد: جریانی را که امام جمعه فقید بجستان در حوزه اندیشه انقلابی طی کردند برایشان سعادت است، صبر و بردباری شما هم در این مصیبت اجر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، خاطر نشان کرد: در این شرایط جهان و منطقه تا فردی با این خصوصیات پرورش پیدا کند، کارآمد شود و برای اسلام، مردم و حقوق جامعه بشری از او کار ساخته باشد زمان زیادی می برد.
وی افزود: جای ایشان در بین مردم منطقه، استان و شهرستان بجستان خالی است و این مصیبت علاوه بر خانواده شامل جامعه هم می شود.
امام جمعه بیرجند، ابراز داشت: امام علی (ع) در جمعی که عزیزی را از دست داده بودند فرمودند این مرگ از خانه شما شروع نشده و به خانه شما نیز ختم نمی شود، مرگ طرحی کلی بر اساس حکمت الهی است که برای همه افراد است.
وی افزود: امام علی (ع) در ادامه این فرمودند؛ برای تسلی خاطر فرض کنید این فرد درگذشته به سفر رفته و شما هم روزی پیش او خواهید رفت و با او ملاقات خواهید کرد.
نماینده مقام معظم رهبری، در پایان گفت: امیدواریم که شفاعت ائمه هدی (ع)، شهدای عزیز و علمای عامل شامل حال ما شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *