خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه با خانواده فرمانده فقید مرکز آموزش محمد رسول الله بیرجند دیدار و گفتگو کرد

نماینده ولی فقیه با خانواده فرمانده فقید مرکز آموزش محمد رسول الله بیرجند دیدار و گفتگو کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با حضور در منزل فرمانده فقید مرکز آموزش حضرت محمدرسول الله(ص) بیرجند، درگذشت جناب سرهنگ سورگی فرماندهی پرتلاش این مرکز را به خانواده، وابستگان و همکاران ایشان تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با خانواده فرمانده فقید مرکز آموزش حضرت محمد رسول الله (ص) بیرجند ضمن تسلیت درگذشت این فرمانده پرتلاش به خانواده و همکاران ایشان، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره خار چشم دشمن و نور چشم اهل ایمان بوده و هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: ما در غم شما خاندان محترم شریک هستیم و آرزوی اجر و پاداش برای این شخصیت بزرگ داریم.

وی افزود: همه ما رفتنی هستیم و اعمال صالحه زاد و توشه آخرت است، افرادی که در مراکز تعلیمات آموزشی تلاش می کنند کارشان یک کار فردی نیست حتی منحصر به واحدی که خدمت می کنند نیست، آنها فرزندان کشور را تربیت می کنند لذا مجموعه کار آنها از مصادیق بارز اعمال صالح است.
حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، بیان کرد: ما نگرانیم که چنین نیروهای خوبی از ما گرفته شوند اما حکمت الهی چیز دیگری است و باید همه ما در برابر حکم الهی تسلیم باشیم.

وی ادامه داد: این خاندان معظم هم که غم بزرگی بر آنها وارد شده البته با مقام تسلیم و رضا در برابر پروردگار اجر مضاعفی خواهند داشت.

امام جمعه بیرجند در پایان ضمن عرض تسلیت مجدد به خاندان و هم رزمان این فرمانده فقید، ابراز داشت: برای این مرد بزرگ و فرمانده شایسته از خداوند متعال خواهان علو درجات و مقام عالیه در آن عالم هستیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *