خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: حمایت از فلسطین و یمن یک حالت بین المللی و سراسری به خود گرفته است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: حمایت از فلسطین و یمن یک حالت بین المللی و سراسری به خود گرفته است


حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با بیان اینکه در جنگ فلسطین علیه رژیم صهیونیستی با وجود اینکه مستکبرین ممنوع کردند و برخوردهای خشن می کردند اما حضور مردم و فریاد آن ها در حمایت از رهایی فلسطین ادامه داشت، اظهارداشت: در سالیان اخیر دوران های بسیار سختی بر مظلومین عالم علی الخصوص مردم لبنان و فلسطین گذشته است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در مراسم آغاز به کار ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت در خراسان جنوبی، ضمن تبریک پیروزی مردم ایران در انتخابات ۱۴۰۰ و قدردانی به پاس آغاز بکار رسمی ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان خراسان جنوبی، گفت: از گذشته ها در ذهنم مطرح بود که چرا در خراسان جنوبی به صورت مشخص یک مرکز پشتیبانی از مظلومین جبهه های مقاومت وجود ندارد، هم اکنون نیز این سئوال برای من مطرح است که چرا ایجاد این مرکز حمایت و پشتیبانی از جبهه های مقاومت با این تاخیر ایجاد شده و چرا در این استان خلاء داشته ایم؟

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: استکبار جهانی به همراه کشورهایی که خود را جامعه جهانی معرفی می کنند در قالب جنگ های نظامی و بر خلاف همه قوانین بین المللی به کشورهایی از قبیل عراق، سوریه، یمن، بحرین، میانمار، افغانستان، پاکستان و …  حملات و تهاجم های بی حساب انجام می دهند.

وی ادامه داد: در سالیان اخیر دوران های بسیار سختی بر مظلومین عالم علی الخصوص مردم لبنان و فلسطین گذشته است، در حالی که اگر ما در درون جمهوری اسلامی که مرکز مقاومت است اگر موانع داخلی نمی داشتیم خیلی از مسائل ساده تر قابل حل بود ولی چه کنیم که مشکلات داخلی وجود داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی در ادامه، خاطر نشان کرد: این حضور و حُسن انتخاب مردم در مسئله انتخابات ۱۴۰۰ چه در ریاست جمهوری و چه در شورای شهر و روستا اتفاق خوبی بود.

وی افزود: امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید در جهت کمک و پشتیبانی از جبهه مقاومت تسهیلاتی ایجاد شود، در حال حاضر در جهت کمک رسانی به برخی از جبهه های مقاومت مشکلات وجود دارد که با کار کارشناسی و روحیه جهادی این موانع رفع خواهد شد.

وی افزود: مردم خراسان جنوبی با این که یک استان محروم است و خودشان مشکلات دارند اما از جهت ایثار، گذشت و ارزش های انقلاب و اسلام چه در جهت کمک های مختلف در طول سال به عناوین مختلف و چه در حضور در صحنه های سیاسی و اجتماعی و … الحمدالله وضعشان از جهت تعهد خیلی ارزشمند است بنابراین از این طریق اقداماتی در جهت حمایت از جبهه های مقاومت خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، اظهار داشت: در کنار تمام سختی های موجود در منطقه مانند اشغال بیش از ۷۰ ساله کشور فلسطین در قلب جهان اسلام و بقیه تجاوزات که واقعا سخت است اما این همه تلخی یک میوه شیرین هم دارد و آن این است که وقتی این تلخی ها به اوج می رسد صدور انقلاب، ارزشهای انقلاب، عدالت و عدالت طلبی در این تلخی ها به اوج می رسد و مانند یک زنگ می شود که در سطح بین الملل وجدان های خفته را بیدار می کند.

وی افزود: شما ملاحظه می کنید که در همین جنگ ۱۲ روزه علیه رژیم صهیونیستی، فلسطین تنها نبود، علاوه بر آمادگی کشورهای مرکز مقاومت و منطقه در سایر کشورهای آتش افروز آمریکایی و اروپایی در حالی که ممنوعیت وجود داشت از فلسطین حمایت می کردند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، ابراز داشت: در جنگ فلسطین علیه رژیم صهیونیستی با وجود اینکه مستکبرین ممنوع کردند و برخوردهای خشن می کردند اما حضور مردم و فریاد آن ها در حمایت از رهایی فلسطین ادامه داشت.

وی ادامه داد: حمایت از فلسطین یک حالت بین المللی و سراسری به خود گرفت و سران کشورها نتوانستند از حرکت مردم خودشان جلوگیری کنند به طوریکه مردم این کشورها حتی بعد از پیروزی فلسطین نیز در جشن پیروزی آن ها شرکت کردند که این خیلی ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، ابراز کرد: مردم فرانسه در انتخابات اخیر این کشور با حضور حداقلی در عرصه انتخابات حزب ماکرون را کنار زدند، این ها حاکی از این است که فریاد عدالت و مقابله با ظلم و ستم جبهه مقاومت در دنیا جا افتاده است.

وی افزود: در ایران رهبر معظم انقلاب با توجه به کرامتی که دارند از قبل نوید دادند که شرایط تغییر خواهد کرد، اتفاق اخیری که در ایران افتاد با اینکه مانع های چند ساله، فعالیت های متاسفانه سیاسی چندماهه و کارشکنی های چند روزه انتخابات ایجاد شده بود اما با همه این حرف ها دیدید که فرمایشات آقا تحقق پیدا کرد و با حضور پرشور مردم  و حُسن انتخاب آنها یک اتفاق خوب رقم خورد  که این خیلی مایه امیدواری است.

امام جمعه بیرجند، اظهار داشت: خدا به شما توفیقی داده که چه با حضور در جنگ های نظامی و چه ادامه پشتیبانی هایی که انجام می دهید در این جبهه مهم خدمت کنید.

وی افزود: دست اعانت، کمک و لطف خدای متعال به این انقلاب مایه اصلی امید است که از روز اول انقلاب تا به این لحظه ادامه داشته است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در پایان، گفت: ما هم امیدواریم توفیق داشته باشیم بتوانیم در این راه قدمی برداریم و امیدواریم کاری که شروع خواهید کرد و الان هم وقت انجام آن است موفقیت آمیز باشد، چون شرایط ایران تغییر کرده شرایط منطقه و بین الملل هم تغییر خواهد کرد و این زورگویی های آن ها هم به پایان رسیده و قطع خواهد شد و تنفسی برای مردم با ایمان خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم که صاحب اصلی تشریف بیاورد و جامعه بشری و مظلومین عالم را از تفکر و ویروس لیبرال دموکراسی غرب که با این همه ننگ، فساد و ظلم و قساوت عمل می کند نجات دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *