خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مردم شریف شهرستان زیرکوه از اصالت، انسانیت و ارزش های انسانی برخوردارند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مردم شریف شهرستان زیرکوه از اصالت، انسانیت و ارزش های انسانی برخوردارند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه مردمی که از آلایش های تمدن وحشی مدرن دورتر باشند پیش ما محبوب تر هستند، گفت: اصالت، انسانیت و ارزش های انسانی در این جوامع بیشتر است، مردم شریف شهرستان زیرکوه نیز از این خصوصیت برخوردار هستند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با جمعی از مردم شهرستان زیرکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه هفتم تیرماه، گفت: یک افتخار ویژه در عرصه انتخابات نصیب خراسان جنوبی شد و آن این که مردم خراسان جنوبی در مشارکت انتخابات با فاصله زیاد نسبت به سایر استان ها در رتبه اول قرار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: مردمی که از آلایش های تمدن وحشی مدرن دورتر باشند پیش ما محبوب تر هستند و دلیل آن این است که اصالت، انسانیت و ارزش های انسانی در این جوامع بیشتر است، مردم شریف شهرستان زیرکوه نیز از این خصوصیت برخوردار هستند.

وی ادامه داد: سیاست کاری هایی که در بحث ها و تعارفات وجود دارد در میان این قشر(عشایر و روستاییان ) کمتر است که چیز خوبی است، اصولا مردمی که هنوز از آن خُلق و خوی عشایری و آزادی های روحی برخوردار هستند و در طبیعت غنی زندگی می کنند دارای سلامت روحی و جسمی و فرهنگ غنی از فطرت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی بیان کرد: یکی از مشکلات جوامع مدرن امروزی کمبود سلامت روح و جسم و نبود فرهنگ غنی از فطرت است.

وی افزود: برخی از مردم جوامع امروزی فطرت را در پای صنعت و طبیعت را در پای شهرنشینی های مدرن از دست داده اند، به همین دلیل معمولا در کلان شهرها اشخاص دچار گرفتاری می باشند و کمبود دارند و فقط منتظر هستند که یک تعطیلی به آخر هفته اضافه شود تا به بیرون از  شهر بروند و این نشانه کمبود است.

امام جمعه بیرجند ابراز داشت: در نظام اسلامی دولت ما برخواسته از مردم است، به همان نسبت مردم در دیدگاه مسئولین دولتی، که خدمتگزار هستند باید به صورت دلسوزانه و عادلانه حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: ما امروز به همت خود این مردم در شرایطی قرار گرفتیم و امیدواریم این مهم تحقق پیدا کند، اولین شرط  در تصدی مسئولیت ها این است که افراد انقلابی و مردمی باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: ما به آینده خوش بین هستیم، در عین حالی که گفته می شود دولت در حالی کشور را تحویل دولت جدید می دهد که هم کسری بودجه و هم استقراض دارد.

وی افزود: کار دولت آینده سخت خواهد بود ولی رفع مشکلات و معضلات ممکن خواهد بود؛ ممکن از این جهت، که کشور و مردم غنی هستند، مردم با صداقت می باشند و  وقتی از دولت هم صداقت ببینند خودشان مسائل را حل می کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی اذعان داشت: ما برای مردم بابت حماسه ای که آفریدند دعا می کنیم، این حماسه مردم باعث شد  دشمن تا مدتی در شوک و بُهت فرو برود.

وی افزود: دشمن با وجود توطئه ها و کارشکنی های چند ساله خود در این مدت احتمالات دیگری می داد اما هوشیاری مردم مسئله را خوب رقم زد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *