خانه / تاپ خبر / سخنان مهم نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: یکی از بی رحمانه ترین راه های دشمن مسئله ترویج مصرف مواد مخدر است

سخنان مهم نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: یکی از بی رحمانه ترین راه های دشمن مسئله ترویج مصرف مواد مخدر است

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه دشمن از همه‌ی راه ها برای آسیب زدن به کشور ما وارد شده است، افزود: یکی از بی رحمانه ترین راه های دشمن همین مسئله ترویج مواد مخدر است که آن ها برای استعمار مردم جهان طراحی کردند که ایران در خط مقدم این قضیه است، سازمان ها و افراد دیگری  هم در سطح جهان ادعا می کنند که با مواد مخدر مبارزه و مقابله می کنند از آن ها باید پرسید که چه هنر کردند؟

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی ضمن تبریک میلاد امام رضا(علیه السلام) و پیروزی مردم ایران در انتخابات ۱۴۰۰ ، گفت: از همه شما مخصوصا نیروی انتظامی شجاع و امین تشکر می کنم که برای حفظ فرهنگ، امنیت و سلامت مردم به صورت شبانه روزی تلاش می کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: فعالیت شما در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به یک شیوه کار و فعالیت کردن ارزشمند است اما کارساز نیست.

وی افزود: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید علاوه بر بررسی و شناسایی نقاط ضعف و قوت؛ طرح اجرایی نیز داشته باشید، در همین جلسه باید با طرحی حاضر می شدید که آن طرح گذشته از شیوه کاری که همواره به صورت یکنواخت عمل می شود برای هر بخشی یاد آور شدید برنامه داشته باشد، باید تمام زوایای امور بررسی شود و با توجه به شرایط طرحی را ارائه دهید که کارساز باشد و با آنچه در حال حاضر عمل می شود متفاوت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با انتقاد از نداشتن برنامه در حوزه خانه و خانواده، بیان کرد: اصل و ریشه برنامه به منظور پیشگیری از مواد مخدر باید از خانواده شروع شود، ما باید فرزندان خود را نسبت به خطر مواد مخدر که در کمین آنها است را تفهیم کنیم تا بتوانند از خودشان محفاظت کند.

وی افزود: در حال حاضر شرایط و چاره این است که شما و سایر خدمتگزاران به صورت شبانه روزی تلاش کنید و از ملت و مردم دفاع کنید که گرفتار مواد مخدر نشوند، باید برنامه و طرحی داشته باشید که خودش از خود دفاع کند.

امام جمعه بیرجند در ادامه با گلایه نسبت به برخی از برنامه های صدا و سیما، اظهار داشت: صدا و سیما برنامه های زیادی دارد که بسیاری از آنها مفید هستند، اما خیلی از برنامه ها صرفا وقت گیری است.

وی ادامه داد: صدا و سیما باید در ساعاتی از شبانه روز که خانواده ها فرصت تماشای تلویزیون را داشته باشند برنامه هایی داشته باشد که به صورت کاملا علمی و تجربی هم وظایف پدر و مادر نسبت به فرزندان را در قبال مواد مخدر تفهیم کند و هم فرزندان را نسبت به آینده آن ها هوشیار کند که چه برنامه ای داشته باشد تا در مصونیت بمانند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: باید کاری کنیم که خود مردم از خودشان حفاظت کنند، ما برای این هیچ برنامه ای نداریم و فقط با هم می نشینیم و درد و دل می کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: در آموزش و پرورش چه طرح مفیدی ارائه شده است که اگر به وسیله معلمین محترم ارائه می شد کودکان و نوجوانان ما را حساس و هوشیار می کرد؟

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی ابراز داشت: درست است بسیاری از روستاهای ما روحانی ندارد اما هرگز به مقدمات و دلیل این مسئله فکر کرده ایم؟ یک طلبه در این شرایط سخت اقتصادی چگونه می تواند هم درس بخواند، هم کار کند و هم با حقوق ماهیانه بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان یک خانواده را اداره کند؟

وی ادامه داد: اگر اعتبارات تمام حوزه های علمیه کشور را حساب کنیم به اندازه یک دانشگاه اعتبار ندارند، ما برای اینکه در روستاها روحانی داشته باشیم مقدمات کافی و لازم نداریم، در این زمینه باید برنامه ریزی شود، چرا در این جهت فکر نمی کنید؟

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، گفت: دشمن گزینه های زیادی برای اجرا دارد که اگر با آن ها مقابله نشود در دراز مدت ما را زمین گیر کرده، بر ما مسلط می شوند و همه ما را قتل عام می کنند.

وی ادامه داد: یکی از گزینه های مهم دشمن مواد مخدر است که باید با آن به عنوان یک طرح سیاسی دشمن مقابله کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی بیان کرد: در حوزه مواد مخدر قاچاقچی هایی که سرمایه های عظیمی در این کار می گذارند پشت پرده هستند و یک عده انسان های بیکار و درمانده را به کار می گیرند تا مواد را برای آن ها بفروشند و آن ها هم چون بیکار هستند این کار را می کنند و شما هم همین ها را دستگیر می کنید که چاره دیگری هم نیست.

وی افزود: ما به آینده خیلی امیدواریم، چون بسیاری از این ها ولنگاری ها نتیجه کار مسئولینی است که احساس مسئولیت نمی کردند و باعث شدند شرایط وخیم کنونی حاصل شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز کرد: به برکت حضرت رضا(علیه السلام)، حضور حماسی مردم ایران در انتخابات و حُسن انتخاب آن ها امیدواریم مسئله کار و اشتغال در آینده حل شود.

وی ادامه داد: البته رفع مشکلات مربوط به اشتغال نیازمند زمان زیاد در برنامه های میان مدت و بلند مدت است؛ اما امیدواریم با همت والای افرادی که روی کار می آیند و مردم عزیز که تلخی های زیادی چشیدند در امور کوتاه مدت مربوط به اشتغال حل شود و جوانان بیکار نباشند که حمال یک قاچاق فروش شوند و امید به زندگی یک جوان به سطل زباله مربوط نباشد.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: شما باید برای اینکه جوان ما مزدوری بیگانه را نکند طرح های خود را برای مقابله با این معضلات موجود در حوزه مواد مخدر به دولت جدید ارائه دهید، شما طرحی ارائه نداده اید و فقط آمدید درد و دل می کنید.

وی افزود: دشمن مشغول مایوس و دلسرد کردن جوانان است، جوانی که بیکار می شود ممکن است معتاد شود و مشکلات بسیار دیگری برای او ایجاد شود اما این راه حل دارد که ان شا الله به زودی با تلاش و همکاری شما و مردم حل خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی بیان داشت: در جهان ممکنات هیچ کاری نشد ندارد و شدنی است چون هر کاری تابع علت و معلول خودش است وقتی شما علت را ایجاد کردید معلول در دست شما است و می توانید آن را کنترل کنید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: از همین حالا بروید و مطالعه کنید و طرح ها و برنامه های خود را برای پیشنهاد به دولت جدید که حدود ۴۵ روز آینده روی کار می آید آماده کنید، بنده هم منتظرم تا حدود ۴۵ روز آینده از شما یک طرحی ببینم که آن طرح در زوایای مختلف پاسخگو باشد تا این مشکلات و معضلات باید به وسیله شما حل شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی ابراز داشت: شما تجربیات زیادی از قبل انقلاب تاکنون در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و غیره دارید شما هر کدام باید طرحی بدهید، دولت جدید شما آماده است و از شما کمک می خواهد.

وی ادامه داد: شما برای همین مسائلی که مطرح فرمودید چه طرحی دارید؟ دشمن از همه راه ها برای آسیب زدن به کشور ما وارد شده که یکی از بی رحمانه ترین راه های دشمن همین مسئله مواد مخدر است که آن ها برای استعمار مردم جهان طراحی کردند که ایران در خط مقدم این قضیه است، سازمان ها و افراد دیگری هم در سطح جهان ادعا می کنند که با مواد مخدر مبارزه و مقابله می کنند از آن ها باید پرسید که چه هنر کردند؟

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی بیان کرد: زحماتی که شما می کشید علاوه بر جنبه اسلامی و میهنی جنبه انسانی هم دارد شما از انسان های دیگر هم دفاع می کنید اما نباید به این اکتفا کنید و باید همه را در عرصه ملی و بین المللی به میدان عمل بیاورید و زوایای مختلف قضیه را به صورت تخصصی بررسی کنید، طرح بدهید و منتظر نتیجه باشید.

وی با اشاره به اینکه کار شما یک عبادت بزرگ است که علاوه بر محافظت از میهن از نوع انسان محافظت می کند، افزود: یکنواخت عمل کردن و صرفا برشمردن نقاط ضعف و قوت هیچ کاری از پیش نمی برد، شما این همه تلاش می کنید اما نتیجه کمی می گیرید، وقتی نتیجه خواهید گرفت که خلاُها پر شود و کاستی ها جبران پذیرد.

یک نظر

  1. رضاطهماسبی

    باسلام :::: باعنایت به ارسال کامنت از هاشم یکه زارع مدیریت عامل اسبق شرکت ایرانخودرو و دستورات قاطع مقامات ومسئولان محترم نظام در رسیدگی و نهایتأ تشکیل پرونده”مفتوح” درقوه قضائیه از هاشم یکه زارع و دستگیری وانتقال ایشان به زندان ، مع الحال مدیریت عامل کنونی شرکت ایران خودرو فرشاد مقیمی باانتساب وحمایت از حامیان وعوامل هاشم یکه زارع ازجمله محسن ناقدی برادران ،حمید مرادی و”……” ازمنسوبین وحامیان هاشم یکه زارع حمایت کامل نموداند ۰ این حمایت در تضاد است با “” دستورات قاطع ارسالی مقامات ومسئولان محترم نظام سرتاسر میهن اسلامی در رسیدگی به کامنت ارسالی ، ودر تضاد است باعدم حرمت به حرمات الهی نظام توسط هاشم یکه زارع وفق گزارشات ارسالی ، ودرتضاد است با سوابق من قبل ننگین هاشم یکه زارع ، ازعضویت در سازمان نامشروع مجاهدین که ان سازمان منحله یکی از چهار رکن فتنه سال ٨ ٨ میباشد ۰ و اینکه هاشم یکه زارع از ته مانده های باند ٭٭٭ محسن سازگارا ٭٭٭ منافق وضد انقلاب متواری به امریکا واز حامیان گروهک مجاهدین خلق ویکی از دوستان صمیمی ایشان بوده است ۰ و فساد مدیریتی بسیار سنگین ایشان و مدیران انتسابی۰ وحمایت فرشاد مقیمی از منتسبان وحامیان هاشم یکه زارع در تضاد است با تحقیقات صورت گرفته توسط مقامات محترم امنیتی مسئول ”” مع الوصف هاشم یکه زارع عنصری است ازفتنه ، لاکن فرشاد مقیمی حتی ذره ای به نکات فوق اشاره شده ارزشی قائل نبوده است که ریشه ان در انتساب و منسوبین ایشان است ۰ عملکرد فرشاد مقیمی مدیریت عامل کنونی گروه صنعتی ایرانخودرو در این خصوص ::: به مصابح به تمسخر گرفتن ، نعوذ و بالله فرمایشات بنیان گذار کبیر انقلاب امام راحل (رحمت الله علیه) درخصوص عناصر” مرکز اسناد انقلاب اسلامی “و اصول نظام و ولایت مطلقه فقیه است ، مع الوصف الحال عملکرد فرشاد مقیمی عامدأ حمایت است از حامیان فتنه سال ٨ ٨ و ۹٨ ۰ در یکی ازگزارشات من قبل ارسال شده اینجانب از منفور هاشم یکه زارع در” عدم حرمت به حرمات الهی نظام” [ که منزلت حرمات نظام در مطابقت است با خداوند رحیم ، قران کریم ، تمامی پیامبران (ص) و امامان معصوم واهل بیت( ع) وحضرت مهدی فاطمه (عج) ] که به وسعت بالایی از مقامات ومسئولان محترم نظام و به مدیران شرکت ایران خودرو ودفتر هاشم یکه زارع ارسال شده است خطاب به هاشم یکه زارع چنین مکتوب است :: ٭ در گستاخی ها غلط هایی کرده اید بس بزرگ که نفس جنابعالی را نجس و پیکرتان را نجاست می دانم ٭ انشاالله شرکت ایران خودرو از این نجاسات تطهیر شود ۰ در واکاوی پرونده کروز وعظام با دکتر علی خاکساری در گفتگو با نود اقتصادی بیان نکته هایست که موجبات تأمل است ۰ و ،،فساد در روابط قطعه سازان وخودروسازان ،، و … گزارشات تحقیق وتفحص مجلس محترم شورای اسلامی ازخودروسازان، که مع الوصف احراز ازخیانت مدیرعاملان خودروسازی به صنعت خودرو کشور است ۰ وهمچنین نشان از نقش پیدا واشکار مدیران بازرسی و مدیران حراست شرکت ایران خودرو درهمگامی وهمدستی با مدیران و مدیرعاملان گروه صنعتی شرکت ایران خودرو می باشد که بدون همگامی اینان موارد موثر وممکن نبوده است لذا پاکسازی کامل این مدیران وعوامل انان باید در اولویت باشد . رضاطهماسبی کد ملی ۰۳۲۱۳۹٨۳٨۶ مورخ پنج شنبه ۳ / تیر / ۱۴۰۰

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *