خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آرای مردم یک امانت است که باید از آن صیانت شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آرای مردم یک امانت است که باید از آن صیانت شود

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه در این روزها بیداری و زمان شناسی مسئولین بسیار حائز اهمیت است، گفت: مسئولین ذی‌ربط باید تلاش کنند امنیت و آرامش فکری و امنیت محیط زندگی مردم را تأمین کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با استاندار خراسان جنوبی و هیات همراه ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: خواسته مردم و بنده در این روزها بیداری و زمان شناسی مسئولین است.
وی ادامه اظهار داشت: بیداری و زمان شناسی مسئولین می تواند رفاه و آسایش مردم را تامین کند.
حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی بیان کرد: انتخابات برای مردم ما فرصت بسیار ارزشمندی است تا در یک فضای صمیمی خدمتگزاران خودشان را چه در شورای روستا و شهر باشد و چه در ریاست جمهوری برای چهار سال آینده تعیین کنند.
وی ادامه داد: آرای مردم یک امانت است که باید از آن صیانت شود علاوه بر این به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا سلامت مردم هم باید حفظ شود.
امام جمعه بیرجند در ادامه خاطر نشان کرد: مسئولین ذی‌ربط باید تلاش کنند امنیت و آرامش فکری و امنیت محیط زندگی مردم را تأمین کنند که این همواره وجود دارد.
وی افزود: به دلیل شرایط ویژه ای که در آن قرار داریم و اینکه دشمن در دشمنی خود کم نمی آورد ما باید همه احتمالات را بسنجیم و متناسب با احتمالات آمادگی لازم را داشته باشیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با اشاره به تحولات منطقه، گفت: بعد از پیروزی های مختلفی که برای مظلومین عالم و رده های مقاومت پیش آمد و در ظرف ۱۲ روز ارتش به اصطلاح شکست ناپذیر رژیم صهیونیستی را به زوزه وا داشت و چه در سوریه که انتخابات ریاست جمهوری که بسیار با شکوه بود و اخیرا هم که این سگ قلاده به گردن استعمار نتانیاهو کارش تمام شد و مردم از شرش راحت شدند؛ امیدواریم که زمینه بسیار مساعدتری پیش بیاید و با شکست های پیاپی که این ها چه از نظر سیاسی و چه از نظر نظامی و … تحمل می کنند، آنجا هم خانه مردم به صاحبش برگردد و مسلمان ها هم از خواب غفلت بیدار شوند و نسبت به خانه خودشان که خانه خدا هم هست قدس عزیز بی تفاوت نمانند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی ابراز داشت: در زمان درگیری فلسطین با رژیم صهیونیستی مردم سراسر جهان حتی کشورهای غربی با وجود ممنوعیت ها و محدودیت های موجود همراه با مردم مظلوم آن، فریاد آزادی فلسطین را سر دادند و بعد از پیروزهای اخیر غزه نیز در جشن پیروزی آنها شرکت کردند که این مسئله خیلی مهمی است.
وی در پایان افزود: امیدواریم که جشن مردم ما در ایام ولادت امام رضا( علیه السلام) مکمل همه این جشن ها باشد و شرایطی برای جهان پیش آید که بشر از دست این غول های بیابانی وحشی که دنیا را برای همه انسان ها نا امن کردند نجات پیدا کند، شما هم با حسن تدبیر خودتان در این ثواب سهمیه داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *