خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تفکر بسیجی پادزهر تفکر لیبرال دموکراسی است/ جریان بسیج زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تفکر بسیجی پادزهر تفکر لیبرال دموکراسی است/ جریان بسیج زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با بیان اینکه راه نجات انسان، دین و مکتب اندیشه و تفکر بسیجی است، اظهار داشت: ریشه اسلام عملی متکی به اسلام عقیدتی است و این کار شما است، ابتکار و طرح های خود را در جهت بالا بردن کمی و کیفی اندیشه بسیجی به کار گیرید که این اندیشه بسیار کارساز است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین آقای رضایی معاون تعلیم و تربیت بسیج ضمن تبریک پیروزی مردم فلسطین بر رژیم صهیونیستی، گفت: بسیج و صالحین به عنوان یک فرهنگ مطرح است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت:  همچنان که فرهنگ بسیج و صالحین در طول تاریخ بازوی اولیاء، انبیاء و صدیقین بوده و در زمان ما هم مشابه همان است.

وی ادامه داد: اهمیت این قضیه هم خارج از تعریف، همان است که صحنه های میدانی را از خاک به افلاک می رساند.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی گفت: پیش از انقلاب کشور جولانگاه و آسایشگاه استعمارگران بود و کسی که جای پا نداشت مردم و اسلام بود.

امام جمعه بیرجند گفت: امام که از شاخصه های وَرَثَةُ الاَنبیاء بود این تفکر را ایجاد کرد و همین تفکر  از ۱۵ خرداد ۴۲ تا کنون باعث شده است که ملت ایران در مقابل فتنه ها و هجمه های گوناگون داخلی و خارجی پیروز شده است و حتی این روحیه مبارزه با ظلم و استکبار به کشورهای دیگر صادر شد.

وی افزود: روزی عراق حزب بحث به عنوان یک خطر برای جهان اسلام بود اما تفکر بسیجی عراق را دگرگون کرد و امروز همسایه ای است که مایه امید ما است و بارهای سنگینی از انقلاب اسلامی را به دوش کشیده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی بیان داشت: داعشی که توسط آمریکا و مرتجعین ساخته شد  بخش های زیادی از سوریه را به اشغال خود درآورد اما تفکر بسیجی باعث نابودی و انحلال آن شد.

وی ادامه داد: اسرائیلی که روزی ادعا داشت ارتش شکست ناپذیر جهان است، در حال حاضر گروه مقاومت در غزه که از حداقل ترین امکانات دفاعی برخوردار می باشد آن ها را شکست داد، تفکر صالحین و بسیج  باعث پیروزی فلسطین بر رژیم صهیونیستی شد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی ابراز داشت: راه نجات انسان، دین و مکتب اندیشه و تفکر بسیجی است که خوشبختانه به تمام جهان صادر شده و در صحنه میدانی پیروز بوده است.

وی افزود: ریشه اسلام عملی متکی به اسلام عقیدتی است و این کار شما است، ابتکار و طرح های خود را در جهت بالا بردن کمی و کیفی اندیشه بسیجی به کار گیرید که این اندیشه بسیار کارساز است.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، ابراز داشت: بسیج شجره طیبه است، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نیز خود را بسیجی می نامند و به به این مسلک افتخار می کنند.

وی افزود: دشمن برای همه جا طرح و برنامه مدرن دارد اما وقتی به سنگر بسیجی می رسد هیچ ابتکاری ندارد و کم می آورد چون اندیشه بسیجی با فرهنگ از خودگذشتگی پیش می رود، تفکر بسیجی پادزهر تفکر لیبرال دموکراسی و در همه امور پیشتاز است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی اظهار داشت: در این راه کم نیاورید، شب و روز کار کنید و با طرح و ابتکارات جدید هسته های مقاومت را قوی کنید مطمئن باشید مردم دنیا هم پشتیبان شما هستند، چیزی که جهان را نجات می دهد و زمینه ظهور را فراهم می کند همین تفکر بسیجی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *